Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Argh...på date...hvad gør man?
Forfatter: 
Dato:  19-09-2006 15:41

Nu er jeg kommet i den mere eller mindre heldige situation, at jeg skal på date på lørdag . Mødte den "heldige" sidste lørdag på et diskotek - og der skete INTET udover, at vi dansede og snakkede og efterfølgende udvekslede telefonnumre.

Det er jo ikke fordi jeg er fuldkommen grøn, men indenfor datingens ædle kunst er jeg mere end nybegynder . Og jeg er ved at dø af skræk !

Så jeg har virkelig brug for et par gode råd. Hvad er absolut "no go", og hvad er helt okay?

Der må være nogen, der har prøvet det her før mig og som ved, hvad der duer, og hvad der absolut ikke duer.

/Nat

Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd

afslappet
Forfatter: 
Dato:  19-09-2006 16:13

Tag et bad og gør dig lækker (altså ikke dullet) nyt tøj eller lign., så har du overskudet til at være glad og oplagt en hel aften :-)

Ellers bare vær dig selv :-)

Han vil jo se dig for at lære DIG nærmere at kende, og så er det dårlig stil at være påtaget Paris Hilton eller noget andet man ikke er.

Du foretrækker vel også at han er naturlig, så du bedre kan bedømme OM han er noget for dig?

God fornøjelse :-)

0
0
Svar på denne tråd

naturlig
Forfatter: 
Dato:  19-09-2006 16:36

Jep jeg har også været på et par dates.

Tag det stille og roligt, se tiden an og se hvad der sker, det er jo ikke sikkert at det alligevel bliver ´som du har forestillet dig.

De dates jeg har været på har været MEGET forskellige, det kommer an på stemningen og den person man er og er sammen med.

Men det bedste råd er VÆR DIG SELV, tag tingene stille og roligt. Det var sådan jeg fik min fyr :)

Du må have en hyggelig lørdag. Good luck

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

Absolut no-no på date:
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 13:29

Følgende er absolut no-no på dates, og især på den første date:

- Undgå at tale om ekskærester. Det er rigtig, rigtig træls at lytte en hel aften på en, der konstant bringer sin eks på banen.

- Undgå at tale om ting som stjernetegn, politik, vejret og indviklede foredrag om noget du går vildt op i, medmindre det er fælles interessepunkter. (Tilbragte engang en aften med at høre på en fyr, der talte om HI-FI udstyr, rigtig kabelvalg og den slags. *GAB*)

- Går jeres samtale i stå under forretten, så afslut pænt og høfligt aftenen så hurtigt som muligt. Der er ingen grund til at ulejlige hinanden yderligere, og han vil kun være glad for, at du tog initiativ til at sige fra.

- Lad være med at komme så meget som 5 minutter for sent. Kommer du for tidligt, så gå lidt rundt og ankom et par minutter før aftalt mødetid. "Hej, jeg har været her i en time og er på min 2. drink" virker virkelig desperat. ;)

- Hav tøj og sko på, du føler dig hjemme i.

- Undgå "nå, og hvad laver du så til daglig"-spørgsmålet. Arbejde er ikke lig med identitet. Spørg i stedet til fyrens interesser, hobbyer og lign.

- Lyt interesseret når han taler, og stil spørgsmål til de ting han taler om, i stedet for kommentarer som "uf, det bryder jeg mig slet ikke om".

- Tal ikke om dig selv hele tiden. Og taler han om sig selv hele tiden, så drej samtalen ind på et neutralt samtaleemne.

Held og lykke :-)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider