Det hele startede igår... Min kæreste kom sent hjem fra arbejde, så vi gad ikke lave mad og bestilte istedet 2 x Spaghetti Carbonara fra det lokale pizzeria. Det smagte fint nok, men jeg godt nok synes min mave rumlede lidt inden jeg gik i seng.
Imorges vågner jeg kl. 04.30 med den vilde kvalme, rystende over hele kroppen og med en følelse af at min mave var ved at eksplodere... Griber en spand, styrter ud på toilettet og... Ja, synes jeg vil spare jer for detaljerne, men det kom ud af begge ender samtidig 
Lige pludselig hamrer det på døren til toilettet... Det er min kæreste der har det på akkurat samme måde som mig, og skal på toilettet NU!!! Forbandet at man kun har et toilet i huset, så jeg kravler ind i seng igen og tager temperaturen... 40,2 grader 
Vi skiftes til at smide hinanden ud fra toilettet de næste 4 timer, indtil vi endelig falder i søvn!
Nu er jeg oppe... Feberen er faldet lidt og maven er tømt! Men f..k hvor har jeg det dog stadig skidt... Har dog overskud til at være rasende på det l-o-r-t-e pizzeria
Det skal de fandme ikke slippe godt fra.
Nu er spørsmålet så... Hvem klager man til? Er det fødevarekontrollen, fødevare region Nordsjælland eller en helt 3. instans? Håber på hurtigt svar, så jeg kan nå at ringe til dem inden de lukker.
Med udmattede hilsner
Julie.