|
|
| Hvad gav du for din hest? |
| Forfatter:  |
Ksr (Lightning-ida) |
| Dato:  |
18-09-2006 15:56 |
|
Ja, hvor meget betalte i ??
♡ KSR ♡ ♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡ ♡Ida Steen Nielsen♡ Ryttergården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| små penge |
plethest |
18-09-2006 16:01 |
|
den jeg har nu og har haft i 4 år gav jeg 4200.kr for på egeskov som 2.5 års
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| små penge |
|
|
jeg gav 8.000 for min traver 
NY ponypude sælges, se mere i præsentation. Smil så smiler verden igen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsedfsdfsd |
|
|
Min 5-års fuldblodshoppe gav jeg 45.000 for. Hun er super dejlig  Uheldigt var det dog, at hun 8 uger efter købet pådrog sig en skade. Men vi er godt i gang med genoptræningen nu.
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kig på profilen... |
maglegaard |
18-09-2006 16:12 |
|
Den store oldenborg vallak der dengang var 11 år og er efter Kimmi af Nørhalne gav jeg 13.000,- for inkl. udstyr Den bette trav shettie kostede 4800,- inkl. grime  Begge heste er en af vores bedste investeringer  Mvh. Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 0 kr... |
|
|
gav 0 kr. for min 4 års, der skal til semifinale 1 okt. i DSA dressur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmelavet |
|
|
begge de 2 jeg har pt er hjemmelavet - har ikke regnet på hvad de har kostet, men 20-30.000.. Moderen (hekla) gav jeg 17.000 for i 2001... Og så er jeg ved at købe en ny trakehner hoppe til avl, men den holder jeg hemmelig da kontrakten ikke er underskrevet endnu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige præcis |
|
|
det jeg mente den var værd, og det er der kun ganske få mennesker der ved hvad er, hvilket jeg vælger at lade det blive ved. På den måde er der ingen der får ondt i en vis legemsdel og ingen, der kan sige den har kostet for meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hest ? |
Vestskovens |
18-09-2006 16:20 |
|
Jeg gav. ca. 15.000 kr.. Men alt udstyr til. Hun kostede rigtigt 50.000 kr men fik MEGET rabat... Knus Sarah Heste freaken <'''3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja mange penge |
|
|
Mine heste køb af varieret fra 15.000-60.000kr alle gode rideheste eller kommende... Lene
Lillevangs heste er de bedste 2 ledige bokse pr. 1. sep. se præsentation for billeder mm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Prisleje |
|
|
Min Røde vallak har jeg givet 9.000,- for som 3 års. De spanske har været dyrere. Jeg købte en gang en pony vallak på 115 til 500,- kr  Mvh Mona K
Opstaldning tilbydes Ridebane og rytterstue. 750,- pr md *Fuld forplejning * Hø og bund udmugning ikke inkl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig... |
|
|
med CheLab.. vil dog gerne oplyse hvad pris rammerne var: 10-32.000 kr. Og jeg har aldig fortrudt et køb. Elsker nemlig mine heste. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det prisen |
Illum |
18-09-2006 17:20 |
|
Var for 5 år siden på en GP hest, en gudesmuk en af slagsen 
Illum Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen. Og jeg er IKKE diplomat !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prisen.. |
Lilar |
18-09-2006 17:23 |
|
Jeg har givet 6.000 for Diablo for snart 1 år siden, inklusive levering. Det synes jeg selv er meget fair, og jeg synes selv jeg har fået meget for pengene. Og det er jo det vigtigste. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alberthe og Sine |
Ettenna |
18-09-2006 17:23 |
|
Kosted en gammel Obel Astra fra 1993 på gule plader med 1 år til syn... Ja, jeg er godt til at handle bil ikke??? Molly måtte vi op med 12 .000,- kr. Snoopy det aner jeg ikke det er en gave fra Harry Og det er også OK...Man han er langt mere vær når man kender ham... Hej fra Annette.
Nu med 3 Tinker Hopper Alberthe - Gipsy Molly - Sine. Hansen Og en Hingst. Nordlichts Snoopy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567878 |
|
|
Jeg gav 34.000 for min kåret islandskhoppe  Mvh Christine som befinder sig i Island nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
Lille Nova som vi har nu har vi givet 3.500 kr for sidste år. Da var hun 6 år gammel og ikke vant til at blive redet. Men min søn på 4½ år har haft rigtig meget glæde af hende, hun har lært at blive redet, dog med lidt "røv-ture", men det tager han i stiv arm. Han har lige haft hende med til Store Hestedag, hvor hun fik 8 i helhed, så han er pavestolt. Lille Nova er forresten en dejlig shetlænder hoppe.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa |
|
|
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Hel havre købes gennem hele vinteren..... Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Chico og Jossie et FARVET makkerpar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det hans kostede og ikke en krone |
|
|
mere eller mindre. alle de andre ligger mellem 350-20.000 jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg gav 9000 kr for Sani, da hun var 5 år gammel.
Sascha & Sani Cheval Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine heste.. |
detroit |
18-09-2006 19:38 |
|
vores traver gav vi 6500 kr for og vores oldenborg gav vi 7000 kr for..
Hilsen Jeanett .. Detroit elsker dig .. Hvorfor er min mor sådan en dum kælling ??..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg ga'... |
|
|
penge. ingenting, vil nogen nok sige.
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Priser.. |
Heidi A |
18-09-2006 20:29 |
|
Jeg gav 7.500,- for savoux som 3 års og 10.000,- for Chivas som 2 års.
Heidi A
Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestepriser |
|
|
De 8 vi har haft i tidens løb har kostet fra 0 kr til 18.000kr. 2 varmblodsblandinger a 0 kr. 1 traverblanding a 0 kr. 2 shettere a 800 kr. 3 varmblodsblandinger til henholdsvis 10.000, 16.000 og 18.000. Nogle af dem er desværre ikke i live mere.
Shetlænderhoppe købes billigt, se præs. for yderligere. Alt i Læder, samt prisliste. Se præs for yderligere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Pris.. |
|
|
Gav 9.000,- for Stjerneskud i sin tid. Hun var 4, underernæret og i fol. Solgte hende føl for 10.000,- så i sidste ende "tjente" vi på hende, men det er nu mere en spøg vi laver herhjemme. Og de 9.000,- synes jeg var fair. At hun så ikke lever mere er en anden sag 
Mvh Lisbeth Johansen Ingen er for store til at vise venlighed og høflighed - men nogle er for små. Lykken er ikke at få, hvad man ønsker - men at ønske det, man har [2x fugle bure købes]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trutterut |
|
|
mine 2 bl. ponyer Dixi og Emolet har vi ikke givet noget for, og fuldblodshoppen Fanta har jeg givet 5.500,- for. De er meget, meget mere værd i mine øjne . Helle
Endnu en af de irreterende ponymødre med trang til at hævde deres egne mangler gennem børnene !!!Medlem af DÅHM-sønderjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prisen.. |
|
|
Jeg har givet 8000 for den store plus 9000 til kasteration (klaphingst) og den bette har kostet 2800 kr.
Med venlig hilsen Winnie
Det er ikke vindene der bestemmer din sejlads, men måden, hvorpå du sætter dine sejl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ofelia's pris |
Krab_anna |
18-09-2006 21:37 |
|
Et lille regnestykke: 12.000 + 2.000 - 5.000 x 2 - 12.000 + 3.000 - 3.000 = ???,- for min hoppe. Jeg købte hende af min ridelærer, så jeg fik da også lige lidt rabat, da det var mig der købte hende;) Incl. i prisen var der en masse ting jeg måtte låne lige så længe jeg ville(Sadel, hovedtøj, vinterdækken, stalddækken, bandagere osv.) Jeg låner stadigvæk hovedtøj og staldækkenet.
Anna Krab & Ofelia Garbo -Forvendt aldrig mere af folk, end de forvendter af dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min dejlige bettemand |
|
|
kostede 20 og har siden kostet mig det samme hos dr dyr...på 3 mdr.. så ja kald mig bare uheldig. eller rettere ham.
Hvem vil bytte?? Læderridestøvler str41 med extra vidde byttes til god brugt fuldt monteret trense str full(gerne med 3 delt bid). Gerne brun. Mærke ligegyldigthar fundet drømmehesten...han er bare dej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krab_anna |
|
|
Har du givet -8.000 for din hest???  For det giver regnestykket altså 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,6 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| priser |
|
|
viktor kostede 3500 kr  samson 18.000 kr  Holms Mac Twist gav jeg 13.500 kr for (8 uger gl.) 
Holm´s Mac twist, en super hest.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pris... |
|
|
Jeg gav 23.000 for min Ds hoppe... hun stod til 28.000 men jeg fik hende handlet lidt ned.. Jeg er rigtig glad for hende og synes hun er alle pengene værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ... |
|
|
...ikke givet noget for Faxa, men skal nok ikke regne med at jeg får kastet en Fløjhoppe i nakken en anden gang desværre . Ritt kostede 1800 kr. dengang i 1985 hvor mine forældre købte hende. Min gamle dressurhest kostede 20.000 kr. i 1994. Min gamle springpony kostede vist omkring de 15-18.000 kr. i 1990. Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg slipper 30 for min lille guldklump 
Nybagt føllebølle palomino "rabarber" hingstemor  Lejlighed i Greve eller omegn søges, kontakt mig via præsentation =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge... |
|
|
Mellem 0 kr og 14.000 kr. Har haft 5 heste/ponyer, og de har alle ligget derimellem.
Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet Video af Hilde: media.putfile.com/Hilde-Knab-10 :-) If you see someone without a smile, give them yours (-:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg gav 10.500 for min fjordhest Rosita. 1.500 for Robin (ismule/haflinger) 3.500 for min pinto mille 19.000 for Calypso 18.000 for Belinda (new forest) og nu har jeg ingen hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa... |
|
|
Har givet alt fra 1.500 til 65.000.. pris og kvalitet hænger jo som regel sammen, når man køber hest - medmindre der er særlige omstændigheder indblandet.  Mvh Rikke
WWW.Unikrideudstyr.dk Jeg har netop overtaget butikken og sortimentet er under udviddelse. Der vil primært blive lagt vægt på god kvalitet til fornuftige pris. Der vil være beklæding op til str. 52
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En hel 1-krone |
|
|
har jeg givet for min islænderhoppe efter Dagur f. Kjarnholtum  Her er min guldklump. Det eneste jeg fortryder, er at jeg først mødte hende da hun var 13 år. Ville gerne have haft hende som 3-års. Venlig hilsen Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gav |
|
|
5000 for traveren 4 år 21000 for olden 2,5 år 3500 for pintoen 1 år
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Og nu med pintmoor-stutteri. Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pris... |
|
|
Ikke en krone for meget! Jeg syntes dengang, at han var dyr. Men her bagefter tænker jeg ikke over prisen. Han har levet op til alle vores forventninger, og er en del af familien.  Derfor har han været alle pengene værd! Den næste koster nok lidt mere... Kvalitetsheste bliver jo ikke ligefrem billigere! 
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange heste |
|
|
mange heste, mange priser... Jeg har givet alt fra 0-20,000,- for mine, størstedelen dog under 10,000,- og har fået flere af dem gratis. Derudover er der 2 stk af hjemmeavl. Den første har nok kostet mig i udgifter 2000,- med drægtigheden + det første ½ år. Den anden, som jeg har nu, har kostet lidt over 5000,- med drægtigheden og på den første måned af hendes liv... Men syntes egentlig at købsprisen er ligegyldig, da de faste omkostninger hurtigt overstiger hvad man egentlig gav for selve hesten... Men intressant tråd alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gav |
Ronjaven |
19-09-2006 10:46 |
|
2500 for min shetter og 28.000 for min ismule.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
maria a |
19-09-2006 10:52 |
|
15.000 for min Haflinger, 3år gammel og rå.. Synes jeg ikke er for meget, når hun i dag er kåret rigtig godt og er utrolig lærenem.. men havde ikke købt hende dengang hvis hun var dyrere..
Respect is commanded -not demanded! Kennel Brak's Bullmastiff Ejer af Elitehoppen: Kogle Elghusets..min skønne Hafferlaf!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Min parts ejer gav 35.000kr for ham. Der var han 8år og der var vist kun en sadel og sådan lidt med til ham. Resten måtte hun selv ud og købe. Syntes det var meget. Han kunne godt nok en del dressur øvelser, men han kunne ikke gå til bidet og heller ikke springe. Og så havde han vildt mange muskler i underhalsen af at gå så højt med hovedet. I dag er han nok alle de 35.000kr værd selvom det var lidt meget at give for ham.
D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende. I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret. Lad være med det pis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gav |
|
|
35.000 kr for Rondo, hvilket jeg syntes er billigt for ham, Dennis Holst havde sagt han kunne sælges for omk 80.000 men de havde vist ikke tålmodighed til at vente på han blev solgt... Jeg fik overgangs, vinter, Bucas sveddækken og 2 skridt dækkener og Kieffer trense m. bid med... Samt Bucas grime og kunne købe hans dyre transportsgamacher (2500kr fra nye) samt div. dressur gamacher(2 par også dyre mærker) for samlet 400kr... Syntes selv jeg har gjort et kub. Hesten går LA på C-plan(Dressur) jeg skal dog starte LB1 på klubplan på lørdag som vores første stævne sammen da jeg ikke er så dygtig endnu, men købte ham som lærer hest...
Camilla Diana Olsen Med ridedyrerne Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke... |
|
|
...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider... _______________ Tine & Tulle Det klinger 
... Ej at forglemme smukke Plethest ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskellige |
|
|
Mine 4 damer ligger i ret forskellige prisklasser, men det vigtigste er vel at jeg selv synes at de alle har været et godt køb! Min billigste er en hjemmelavet pony, hun kostede mig i sin tid 500 kr, hvilket var bedækningsprisen (for 10 år siden og moderen var en lille blandingspony som mine forældre købte til mig for 4000 kr, 2 år senere solgte jeg hende og tjente 2500, så var bedækningen og omkostningerne jo dækket ind). Min egen hjemmeavlet pony er senere blevet vurderet til en pris der ligger langt over hvad jeg nogensinde selv ville have turdet gætte på, da hun på trods af sin underlige blanding endte med at være en suveren springpony, og jeg har da også fået et par pænt høje bud, fra interesserede købere, for hende, men hun er og bliver min til sine dages ende! Om der engang igen bliver budt 30.000 - 50.000 - eller for den sags skyld 1.000.000 for hende, så bliver hun aldrig solgt! 
Stald Brattensborg -Mellem Odder og Skanderborg Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gav |
|
|
15.000 for min dejlige hyp. Med udstyr.. Dog skulle vi også give 2.000 for tilridning.. Han var tre år da jeg købte ham, og nu er han otte! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indkøbspriser |
Berta |
19-09-2006 11:59 |
|
Pony 1: Blanding, vallak, 12 år, 140 i stg. gav jeg 16.500,- Pony 2: Fjordhest, vallak, 8 år, 142 i stg. gav jeg 12.000,- Pony 3: Blanding, hoppe, 8 år, 115 i stg. gav jeg 7.500,- Alle tre excl. udstyr. Skal dog have solgt en eller begge vallakker, når jeg får taget mig sammen til at sælge Da jeg har noget andet og bedre i kikkerten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumm di dum |
|
|
Har kun købt 3 heste/ponyer ud af de 5 jeg har haft i løbet af de sidste snart 10 år  Tequila, 2 år, haflinger/araber/?, 5.000 kr. Nille, 6 mdr., shetlænder, 1.500 kr. Donna Fabiola, Tysk oldenborger, rimelig pris  Nille og Donna er dog sidenhen blevet solgt igen.
Lækkert, rødt hingsteføl sælges, welsh cob-blanding Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
jeg gav 15.000 for min - det var billigere end meningen var. 17.000 med papirene... Han har kostet 15.000 i dyrlæge regninger, så det er godt han ikke skal sælges for så ville jeg ikke hive noget hjem på ham.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænker tilbage |
|
|
Mine søstres første hest var en varmblodshoppe ifolet med Weinbrand. Den blev indkøbt i 1970 og kostede 4.000,- Min første pony var 1½ år og skulle sælges fordi de ikke kunne styre ham. Min far gav 1.200,- men så fik han også grimen med i købet! Det var i 1975! Jeg red ham selv til, og havde ham som dressurpony til jeg faldt for aldergrænsen, - dengang 17 år. Han kom senere på det norske landshold i springning. Den første hest, jeg selv købte, gav jeg 30.000,- for i 1990. Det var en meget smuk 4-års hoppe eft. Leonardo II/Ibikus. Desværre kunne den nærmest gå på barrieren, når den var hestegal, - hvilket den var stort set hele tiden. Den solgte jeg 2 måneder efter til en avler for 42.000,- Så købte jeg en sød, velgående 7-års hoppe eft. Waldstern, som jeg gav 25.000,- for. Det var selv dengang et kup! Den var så flink, at jeg red på den næsten hele min graviditet. Og Karoline fik lov til at sidde foran mig i en alder af 9-12 mdr. Den næste hest var en 4-års Sylvester-hoppe, som jeg købte ved en af de store hestehandlere/formidlere i 1994. Den kostede lige omkring 30.000,- Den var kun 160 cm, men smuk og velgående. En ikke-planlagt graviditet satte imidlertid en stopper for min ridning året efter, og hoppen måtte desværre sælges. Efter en lang heste-pause begyndte Karoline at gå til ridning, og jeg blev selvfølgelig grebet af det igen. Så i 2001 købte jeg en skøn 3-års trakehnerhoppe efter Pidroneur. Vi blev enige om en pris på 42.000,- Og så lagde sælgeren hovedet på blokken, at hoppen VAR 160 cm, så den kunne gå i hovedstambog. Det viste sig ved handelsundersøgelsen at den havde en ubetydelig handelsfejl. Og så målte vi den til 156-7 cm. Så jeg endte med at give 27.500,- for den. Karolines interesse steg, og min tid til egen hest var begrænset pga arbejde. Så hoppen blev i 2002 byttet til en dejlig newforestpony. Trakehnerhoppen, der faktisk voksede og blev kåret på fløjen i TAF, har siden gået som følhoppe ved Firfod og laver ret fine føl. Så når jeg kigger på de mange priser, der er opgivet i tråden, har hestepriser jo ikke andret sig så meget gennem årtierne?!?
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bopbopbop... |
|
|
Ham her fik jeg gratis, men så betalte jeg også 2000 kr for al hans udstyr - sadel, sadelskab, strigler, dækner m.m.  Han var 22 år da jeg fik ham, og han blev aflivet som 24½ årig. Han var bare en super god lærerhest for mig. Næste hest blev så købt i august 2003. En 8 års vallak på 171 i stang, som blev solgt som skovturshest/let springhest, da han iflg. sælger ikke duede til at gå dressur. Han havde stået stille i et år, og var noget/meget overvægtig  Ham gav jeg 16.500 kr for :  Mvh charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heste |
|
|
Hestene vi har nu: Flicka: 3000,- Freja: 3700,- Rocco: Byttede ham for min pinto hoppe (Hans slagspris var 9500,-) Zoya: Byttede hende for en shetter og en mini (Hendes salgspris var 12.000,-) Moonlight: Hjemmeavlet og gav 800,- for bedækningen Chiquita + Roxette: 12.000,- (Stod til 15.500, men fik dem lidt billigere) Ellers har mine heste lagt mellem 0-12.000,-
Rid det bedste - rid ponyer  Team Stårup med: Flicka, Rocco, Frk. Zoya, Chiquita, Roxette, Freja, Dancing Spirit og Stårup's Moonlight
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ups... |
|
|
Glemte da lige Spirit  Han kostede 5000,- men vi gav 6000 incl. levering fra grænsen.
Rid det bedste - rid ponyer  Team Stårup med: Flicka, Rocco, Frk. Zoya, Chiquita, Roxette, Freja, Dancing Spirit og Stårup's Moonlight
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestepriser |
|
|
vi har en blanding af: haflinger, trakhener/fuldblod og så lige en pinto som far. Det giver en pony på 1.47 med men en vægt på ca. 500 kg. Ham gav vi 2000 for da han var 8 mdr. og nu er han 9 år. Vores anden pony gav vi 1800 for, men ejeren vidste ikke hvad han var værd så nu er blevet tilredet og har vist stor potentiale for spring og dressur så i stedet for en hyggepony til min datter har vi nu en superlækker sportspony til salg, da vi ikke kan ride en hest med så stor kapacitet. Så mangler I en sportspony så bare skriv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Mine/vores heste.. Sunzet: stod til 25.000 fik ham for 20.000 Leveret Baloo(min søsters) Stod til 20.000 fik ham for 20.000 Leveret Ataya: Stod til 15.000 fik hende til 15.000 Leveret Soft ice: Stod til 35.000 fik hende til 25.000 Leveret Beauty: Stod til 5000 købt for 5000 Leveret Bailey: 2500 købt for 1500 Leveret Anelka: stod til 6000 købt for 5500 Leveret Ferrari er hjemmeavlet og har kosten 0kr i bedækning.
STALD SØGAARD Ny Snogdals Ataya Soft Ice Søgårds Sunzet Søgårds Bailey Søgårds Beauty Søgårds Ferrari Svalegaardens Anelka Se min hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/stald-soegaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge.. |
Krab_anna |
19-09-2006 17:24 |
|
Til *cat*: - Jeps jeg gav - 8000 for Ofelia:) Ej, tror du har regnet lidt forkert. Her prøver jeg lige: 12.000 + 2.000 = 14.000 14.000 - 5.000 = 9.000 9.000 x 2 = 18.000 18.000 - 12.000 = 6.000 6.000 + 3.000 = 9.000 9.000 - 3.000 = 6.000 Resultat = 6.000 
Anna Krab & Ofelia Garbo -Forvendt aldrig mere af folk, end de forvendter af dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen ting |
picoloen |
19-09-2006 18:47 |
|
Jeg fik ham!... heldigt ik! ...af en bekendt! ps ELSKER MIN OTTO!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar. |
PintoAmigo A |
19-09-2006 18:55 |
|
gav 25.000 for Amigo. Han kunne skridte og trave samt en smule galop da jeg købte ham, men kun tilredet. Så skulle i se ham i dag - wauw min hottie  billederne på præs. er efterhånden gamle.
Mvh. Anette og Amigo Amigo er fin, Amigo er go, Amigo er en rigtig PIN-TO (;D)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ksr (Lightning-ida) |
19-09-2006 20:10 |
|
Nårja.. Glemte lige at skrive selv.. Vi købte engang en traver ved navn Super, eller min storerbrors eks gjorde, og den gav vi 9.500 for.
♡ KSR ♡ ♡Don Shcufro,Cavan,Martine♡ ♡Ida Steen Nielsen♡ Ryttergården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Janis |
19-09-2006 20:33 |
|
Vores har kostet mellem 0 og 14.000
Janis Lille stjerne blinker blidt går på smertens hårde sti men tænker stille for sig selv nu er det snart forbi ^Cherny, elsket og savnet^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|