Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

skuffet over storesøs...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:11

hejsa...

håber det er ok, jeg også lukker lidt ud i dette forum...jeg ved ikke om det er noget der kan give råd til.

Jeg er efternølerne, og så har jeg 2 søskende, A er starten af 30érne, B er i midten af 30´erne.

Jeg har altid haft det bedste forhold til B, og har altid kunne snakke med hende om alt og hun har altid været en jeg kunne vende mig til hvis noget brændte på...vice versa. Vi har mange gode hyggeaftener bag os...kunne snakke om alt!

For lang tid siden der lovede jeg hende at male et maleri, til at hænge over hendes sofa. På daværende tidspunkt boede jeg på fanø, og der var dælme langt til familiefødselsdage...så ja hun har ikke fået nogle gave i 3 år, fordi jeg ikke har haft råd til at kunne komme.

Det maleri har hun haft travlt med jeg skulle lave, men selvom jeg syntes jeg er god til at tegne...så er jeg elendig til at skulle male noget abstrakt og pænt grafisk kunst.

Ja der er et hav af gode undskyldninger for, hvorfor jeg ikke lige præcis har fået det malet, men kan sige det sådan at olimaling og terpentin, som var det eneste jeg havde indtil, da jeg flyttede og fik min svigermors malergrej. Oliemaling stinker, og er omkring 1 uge om at tørre...det ikke specielt lækkert i en 1 værelses og så har kreativiteten svigtet...og tiltider hukommelsen.

men de gange hun har mindet mig om det, har det været med glæde i stemmen (hvis man kan sige det sådan) hun er ALDRIG blevet sur, eller decideret sagt; " ej nu tager du dig "=!?=(¤ sammen! - og får fingeren ud!" altid nærmest bæret over med det.

Her i søndags holdte mig og min mor fødselsdag sammen, og der fik jeg ingen gave af hende. Jeg anede ikke hvorfor, jeg kom 2-3 minutter for sent og alle gæster var ankommet. Så jeg tænkte lidt over om hun havde glemt det, da min mor er ekceptionel til at invitere i sidste sekund. Måske havde hun ikke nået at købe gave ? og...ja måske havde hun ikke råd ?

Jeg tænkte at jeg ihvertfald ikke ville trække hende frem i lyset, og spørge hende ad...og jeg tænkte ikke nærmere over det.

Da alle gæster var kørt, da spurgte jeg min mor..."om B havde glemt at jeg holdt fødselsdag ?" så svarede min mor;

" nej hun havde ikke fået gave af dig i 3 år, så hun ville ikke give dig...så kunne du prøve hvordan det var "

øeh ja...så kunne JEG ligsom lærer det!!

nu må de, som er nået hertil endelig ikke tro det er en gave, jeg er skuffet over ikke at få.

Men at hun ikke sagde noget!...hvorfor greb hun ikke knoglen og ringede og sagde det til mig. Jeg ville have forstået det...uden problemer. Alle til festen har åbentbart vidst det...det er rigtig rart.

Isært når jeg tænker på det jeg spurgte hendes kæreste om. Min søster har snakket om han gerne ville have ny telefon, det gjorde hun i sommers. Så jeg spurgte til morgenbordet, om det var nået der snart blev aktuelt, for så ville jeg gerne købe hans telefon.

Nu skulle han pludselig ikke af med den, og den skulle slides ned før han skulle have ny. Selvom jeg var på besøg, da de var i sommerhus og der lød han mere forhandlingsvenlig.

Nu føler jeg nærmest, i baglyset, at jeg har tigget om at han skulle give ham mig hans telefon i fødselsdagsgave. Sådan...øeh hallo har du ikke gave med! så kunne du jo lige...

Jeg har virkelig ikke anet det...og jeg havde igen...glemt alt om det maleri.

Jeg har slet ikke, på nogen måde, tænkt over det var så lang tid siden jeg sidst havde givet hende fødselsdagsgave.

Men det da ikke sådan at jeg aldrig har givet hende en, da jeg gik med aviser, brugte jeg 300 på en super fancy BH med super løft osv. på trods af jeg tjente 700 om måneden. - når jeg giver gaver og har råd til at komme til deres fødselsdag, så syntes jeg selv jeg giver pæne gaver, iforhold til min økonomi.

Men jeg er bare så skuffet over hun intet sagde, hun sagde INTET til fødselsdagen...eller før. Men iflg. min mor var der nærmest en straf, fordi nu havde jeg ikke...så ville hun ikke. Jeg kunne høre på min mor de havde snakket om det, men spurgte ikke indtil det. Tænkte bare; " NÅ "

Men blev godt nok noget mut igår aftes, jeg undrede mig virkelig bare...fordi vi har sku da altid kunne snakke om alt! eller...

Der er da også mange fra familien jeg ikke har givet gave i noget tid, de var da så søde at give mig en. Igår aftes havde jeg lyst til at sende det retur, og skrive; " ønsker mig det samme næste år" - for hun fik mig virkelig til at føle mig ussel, og jeg kan på en måde godt forstå hende ang. gaven. Men hun er sku da så voksen, at hun kunne have fortalt mig det...og brokket sig til mig. Istedetfor hele familien...

På en måde har jeg lyst til at konfrontere hende med det, fordi jeg undre mig VIRKELIG...jeg har tænkt over det lige siden igår.

Men på den anden side...skal man bare se gennem fingre med det, og tage sin straf.

men en ting skal siges...jeg havde sku ikke regnet med sådan noget skulle komme fra hende.

Nogle der kan forstå min skuffelse ?

eller er jeg fuldstændig ude om det selv ? og en nærigper ? + generel nasserøv ?

Nu går jeg i gang med at male maleriet, jeg er ikke sikker på hvad det skal være. Hvis alt går galt, så må jeg male et eller andet nutidt, så kaldt moderne kunst ala; grå-breige baggrund, et par sorte striber og et par røde klatter. Selvom jeg havde ønsket at det ville have været et maleri, jeg ville have blevet misundelig over tilhørte hende. Desværre hænger sidst nævnte idéer ikke på træerne...

Mvh Heidi ~{nu med part, Jens, 5 år og...traver, men den bedste af slagsen set til dato}~

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:21
Hun har jo gjort det eneste der fik dig til at vågne op...behandlet dig på samme måde som du gør med hende. Helt ærligt, hvis man virkelig gerne vil give sin søster en fødselsdagsgave, så er postvæsenet altså opfundet.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Min første
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:21

Min første tanke er, at du selv er ude om det. Du har ikke givet din søster fødselsdagsgaver i tre år, men alligevel selv forventet at få???

Selvom Fanø ligger et stykke væk, så ligger det ikke længere væk end at gaver kan sendes med posten. Og det er sikkert mest tanken som tæller, så det havde ikke engang behøvet at være at kæmpe-gave.

0
0
Svar på denne tråd

Øeeh ...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:26

Jeg synes, at du har været hovedrystende ubetænksom ved i 3 år ikke at give en gave og forvente fra hende.

Og læste jeg ret, har du lavet samme "forglemmelse" med andre.

Du har selv "meldt dig ud" af jeres fælles gavegiveri ved ikke at deltage, så helt ærligt: jeg kan ikke forstå, at det kommer uforberedt.

Er du fornærmet og umoden sætter du dig nu ned og leger pivedyr over sagen, men det tror jeg egentligt ikke du er.

Du lyder mere som lillesøsteren der har fået overbærenhed for længe.

Så: ring til din storesøster og fortæl hende, at du er dybt ked at, at du har slasket i 3 år og at du nu har fået øjnene op og er ved at blive voksen og ansvarlig.

Så hun (og andre, som du er på gaver med) altid-altid fremover vil få en gave - om du så kun har råd til at gå i en 10-kroners butik.

Du får igen, hvad du sender ud og giver du intet, er det, hvad du får tilbage

0
0
Svar på denne tråd

Jeg syntes du
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:33

er helt galt på den.

Jeg forstår da så udemærket din søster. Har du i alle 3 år sagt til hende at hun ikke fåe en gave...??

Og havd har posten gjort, eller interflora...??

Det kan være hårdt at smage ens egen "medicin", men synte nu det er emget fair gjort af din søster.

At du så måske føler dig som en nærrig per eller en masserøv, husk der kommer sjældent røg fra et hus uden der er brænd i det...

Mange hilsner

Marie M

Nu med Øffe-Mor
& pige-hesten Tøsen
0
0
Svar på denne tråd

ring til...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:35

Ring til hende og snak med hende.

Man kan ikke forvente at få noget uden at give selv - jeg kan slet ikke forstå du undre dig

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:37

Havde det været min lillesøster der havde gjort det mod mig, havde jeg heller ikke givet en gave...

For er jeg ikke værd at ofre penge på i den henseende, så er hun det heller ikke...

Og gosh hvor har jeg mange gange givet fx veninder gaver uden at få noget igen, og så føler man sig ikke spor værdsat :(

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsa igen..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:43

Nu går det efter kodekset i vores familie;

til admindelig fødselsdage giver man for 200 kr

til de større for 500 kr.

hvis de ikke holde fødselsdag, eller man ikke kan komme..så giver man ingen.

Hun har børn, dem har jeg altid givet gave + resten af familiens børn.

Jeg aner ikke om 3 år er hvad det reelt er, men det er muligvis helt korrekt.

Men jeg har IKKE tænkt over det var så lang tid siden, og ja...måske er det dybt egoistisk. Men jeg gav hende en superflot julegave, fordi jeg vidste det var en bluse hun syntes ville være perfekt. Så hun får gaver...har bare ikke givet hende til hendes fødselsdag.

Det jeg så ikke kan forstå, at trods alt er 22 år måske en ung alder og det er måske sløset ikke at give en gave.

Men burde man ikke kunne snakke om det ? Hvorfor siger hun ikke noget og siger det direkte ?

Jeg er heller ikke utilfreds over ikke at få en gave, for den er jeg ligeglad med, havde hun sagt som det var. Så havde jeg nok også fået øjnene op for det. Men når hun intet siger, og jeg ikke husker præcis hvornår og hvad...hvor skal jeg så se lyset fra ?

Hun kunne bare have sagt; "hør her heidi, er du klar over at du ikke har givet mig gave i 3 år ? "

Mig; " nej...det anede jeg ikke" og - JA der ville jeg nok blive flov og mon ikke jeg skulle have indhentet lidt. så havde jeg tilbudt en lækker middag herhjemme i den nye lejl, med en masse god rødvin et par film...får måske at rette lidt ud på det og hun havde slet ikke skulle tænke på gave i noget tid til mig...overhovedet! - nu føler jeg det hele er akavet, skal jeg så NU sende hende 3 gaver for at indhente hvad der er forsømt eller skylder jeg hende 600 kr for de gaver ?...

Men nu syntes jeg det er fladt, hvorfor hun ikke tog en snak med mig...hun kunne jo godt fortælle familien hun ikke kom med gave pga. det, hvorfor sagde hun det ikke mig. Jeg får ikke et hysterisk flip over ikke at få gave, og hun burde om nogen være en af dem der kender mig bedst til at vide det.

Tilgengæld syntes jeg ikke det er fedt at blive talt bag om ryggen...og ISÆR ikke af min egen søster.

Mvh Heidi ~{nu med part, Jens, 5 år og...traver, men den bedste af slagsen set til dato}~

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 13:58

Jeg...fik sgu lidt ondt af dig. Især da jeg læste de andres svar. SÅ KAN DU SG* LÆRE DET!!...igen!

Har du så lært det? - blir' jeg så nødt til at spørge.

Kan sagtens følge dig...kan selv være en jaffel til at huske mærkedage og dén slags ting og er også et fæ til økonomi...MEN som du selv sikkert godt ved så er det TANKEN der tæller .

Skidt med om gaven til din søster kommer på dagen eller 4 mdr. efter. Den behøver sikkert heller ikke have nogen særlig værdi. Tror bare gerne hun vil have en tilgendegivelse fra dig. Bag f.eks en kage til hende næste gang i ses.

Har en kronisk ludfattig veninde - men hun er verdensmester i billige "gaver". En lille kurv med en pose af nettos billigeste kager og en lille blomst, måske stjålet i en have eller en pose hjemmebagte boller og dén slags. Og jeg blir´bare så glad, for at hun har lagt tanke bag selvom det "kun" har kostet hende en skilling. Hun har tænkt over det og handlet på det udfra de forudsætninger hun nu engang har.

Der står ikke ROCKERFELLER på ryggen af dig. Men derfor skal du huske ikke at glemme - det er nok det der gør din søster ked af det/skuffet. Skru dit gaveambiionsniveau ned - synes jeg kan fornemme det er det der har holdt dig tilbage. Man må GERNE give billige gaver!!

Men hun kunne godt have sagt noget til dig i stedet for alle andre end dig. Kan sgu godt forstå dén gør ondt.

Og drop det maleri - man kan sgu ikke være kreativ under pres.

Håber du finder ud af tingene...

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

peeeuwww...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 14:09

Øhm... jeg ville skisme også blive svært skuffet, hvis jeg var blevet "holdt hen" med en gave man glæder sig til i TRE ÅR...!

Det berrettiger hende selvfølgelig ikke til et bagholds angreb, med gæsterne som vidne... Men som jeg læser det, er det din mor der valgte at afsløre det.. ikke din søster, men jeg kan jo tage fejl...!

Jeg er ked af det, men jeg bliver nødt til at skrive det sidste også... Det eneste jeg kunne tænke på i dit andet svar, var lyden...

Peeeuwwwf piiiwwwf peeuwwf... som altså er lyden af en, der forsøger at "voldpusse" sin glorie pæn igen..!

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

0
0
Svar på denne tråd

Hmm - sådan er det at være efternøgler
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 14:18

Jeg er selv efternøgler og det er TYPISK for, hvad jeg selv kunne have gjort - og sikkert også blevet lidt fornærmet over.

Jeg så engang en vanvittig god udsendelse om søskende med bla. hende der forfatteren til Kronprinssen - kan ikke lige huske, hvad hun hedder. Men hun var storesøster - TYPISKE storesøster - og hendes lillesøster var TYPISK lillesøster, som du beskriver.

Jeg overlader konsekvent al omkring gaver m.m. til mine storesøstre (har tre af dem). Jeg kommer ikke engang i tanke om at huske det, når dagene nærmere - det er TOTAL ansvarsforflygtelse, men hænger nok psykologiske sammen med, at man har været så lille, og ens søskende gjorde/hjalp en dengang. OG det kommer så let til at hænge ved.

Jeg har så tilgengæld måtte KÆMPE for at få en berettigelse i familien, fordi jeg 'bare' var den lilel - også efter jeg blev voksen.

KH
Søs

Besøg mine hjemmesider www.sheepfarm.dk, www.hundeskolentrofast.dk og skriv en hilsen i gæstebogen

Støt underskriftindsamlingen mod TV2 HÅBLØSE hundehvisker www.hundehviskeren.underskrifter.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 14:21

Det er jo NETOP ikke noget hun burde gøre dig opmærksom på!

Man giver gaver for at glæde, men mest af alt for at vise hvad folk betyder for en... Og tre år uden gaver ville jeg føle som værende et trist tegn...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 14:42

hvis det er dig selv du er skuffet over, så forstår jeg dig...

Er det din søster, så gør jeg ikke...

Det er da heller ikke fedt for din søster at skulle "tigge" om sin fødselsdagsgave... Det gør man altså ikke...

Du må jo stikke din søster en undskyldning, og gaver for de sidste tre år (kunne have overført penge til din mors konto, og have fået hende til at købe en gave, når nu du sad på Fanø)... Så er der rent bord...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 14:50

En lille fortælling fra den anden side.

Der er også et par i vores familie der "glemmer" gaver. Selvom vi måske ikke kan komme til folks fødselsdage (I familien eller nære venner) så får de altså en gave alligevel, men nu ved jeg sq heller ikke om jeg gider mere.

Et bestemt par har ikke givet mig gave i 2 år (hey, fik forresten iår ) og min kæreste i 1 år (han fik ikke iår ) (Og de er virkelig nære). Så føler man sig sq lidt som noget under en skosål.

Og nej det er ikke størrelsen men tanken der tæller... og nej jeg går ikke direkte hen og fortæller at det er for dårligt, så tror de bare jeg er grisk, men det er ikke det jeg er, jeg er såret!

Kan ske jeg skal lade dem smage deres egen medicin , ej jeg er sq nok for god af mig .

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Hel havre købes gennem hele vinteren.....

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.
Chico og Jossie et FARVET makkerpar

0
0
Svar på denne tråd

Ja efternøler
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 15:01

Må også blive voksene, af og til skal de hjælpes ;-D

Ellers forbliver det egoistiske livet igennem.

Mig nej jeg er 1. født :-)

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 15:23

Jeg kan nu godt forstå din søster..

Jeg er oz den mindste - har 2 storebrødre..

Den ene boede for nogle år siden i jylland, og jeg kan ikk huske at han et eneste år, ingen gave har fået af mig..

Fra jeg var 13, tjente jeg selv mine penge, og jaeh, jeg har godt nok ikk været ovre hos ham alle årene, lige præcis på hans fødselsdag, men så har jeg ringet og sunget fødselsdags sang for ham, fået hans kone (nu x kone) til at købe en gave for mig, og når vi så kom derover, jamen så havde jeg noget med igen..

Jeg elsker min familie, og sætter pris på min familie, og derfor skal de både ha et opkald, og en gave..

Nu er han flyttet til sjælland igen, har fået ny kone, og de har 3 børn..

Vi er deroppe til alle 5 fødselsdage, vi er sammen hver anden jul, og hver anden nytår..

Min økonomi er heller ikk den bedste, og jeg har ikk råd til dyre gaver, men er du klar over hvor meget en flot buket, med et sødt kort ved betyder ?

Jeg vil hellere ha en gave til 10kr, som der er tænkt godt over, end jeg vil ha en gave til 200kr, som bar er købt, for at købe noget..

Jeg synes du skal ringe til din søster, og undskylde mange gange..

For 3 år, det er dælme lang tid..

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 15:24

...det var næsten en give-away...

Tina (- der os´ er den ældste i en mindre flok)

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 17:14

Jeg er ked af det, men hold da op hvor jeg godt forstår din storesøster!! Jeg har selv en storebror i midten af 30'erne, jeg selv er 19, og hvad han ikke har skuffet mig med gennem livet.. som f.eks. ingen gaver.. og ja, meget andet fordi han simpelthen er den usle person han er. resultatet er at jeg ikke snakker med ham, ikke ser ham andre gange end til højtider, og jeg føler ganske simpelt ikke han er min bror længere. tværtimod må jeg kæmpe for ikke at hade ham. De manglende gaver, havde det bare været dem var jeg sagtens kommet over det, men jeg har satme godt nok været super træt af ikke at få dem når dagen nu var der. Fordi jeg manglede et tegn på kærlighed og omsorg fra en person jeg engang holdte meget af!!

Du skal ikke føle du skylder din søster 3 gaver, du skal derimod finde en lille ting, f.eks. den kurv der tidligere er beskrevet, og så tage på besøg og simpelthen snakke ud om det her, mens i sidder og kan se hinanden, ikke gennem telefonen!

Håber du kommer af med din dårlige samvittighed, håber din søster kan ryste den manglende omsorg af sig..

Nina

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 17:42

hehe jaeh det kan godt være jeg pusser min glorie...

Ej men det jeg ikke kan forstå er hun ALDRIG har sagt noget, ang. de fødselsdagsgaver. jeg ringer og ønsker hende tillykke, men det var sjældent jeg var hjemme da jeg boede på fanø...så var det somregel så lang tid efter at jeg ikke tænkte over det med gaven...ego-mig. I know...

Men hvorfor sagde hun så ikke noget til mig ? bare en pæn hentydning.."om hvaeee...får jeg ikke snart en føsdagsgave?"

Fordi det har hun da ikke gjort, så jeg syntes bare hun burde have snakket med mig...om at hun evt. var skuffet over mig, istedetfor at lave en "scene" på dagen.

Det er det jeg er skuffet over, at jeg troede vi kunne snakke om alt...også om rådne fødselsdagsgaver :)

Men det jo ikke sådan at hun er den eneste, og er udelukkende den der er blivet forbigået...mig og de veninder jeg har, giver ikke hinanden fødselsdagsgaver, medmindre der bliver holdt en fødselsdag, hvor dagen bliver fejret.

Resterende familiemedlemmer har heller ikke fået...PÅNÆR mine forældre, der dog altid får gave. ...så det ikke sådan hun er "en ud af flokken". Medmindre jeg er med til deres fødselsdag, jamen så kommer jeg ikke uden gave.

Ang. tanken der tæller, så ved jeg ikke om det gælder for min søs, der tror jeg faktisk min anden søster (A), er lidt bedre til "det er tanken der tæller"...selvfølgelig er en gave noget der skal tænkes godt over, og måske er mit gave-ambition alt for højt i forhold til min økonomi.

Men jeg...ja tro det eller lade vær, elsker at købe gaver, men desværre er det ikke gratis, fordi jeg vil gerne komme med en gave som jeg selv ville ønske mig, og blive glad for at få...

Jeg er også ligeglad med hvad prisleje en gave ligger i, bare der er tænkt over den. Men når jeg står i 10eren eller søstrene grene...så er det begrænset hvor stor min fantasi er til at købe gave, fordi det er somregel de mest mærkelige og tiltider grimme dimser de har derinde...selvom de er billige. Vil nødig blive en frygtet hadegave-giver :)

Nu får jeg sikkert nogles @!#$ i kog, men jeg aner ikke hvad jeg skal sige til hende, hvis jeg skulle snakke med hende om det. Nok ignorere det, også huske gaven næste år...

helt ærligt, selvom jeg måske ikke har givet hende gave i 3 år..hvad skal jeg så sige undskyld for.

" undskyld jeg er så fattig, at jeg ikke har råd til at købe dig en gave" ...men jeg syntes ik jeg skylder hende den undskyldning. Måske er det mig der prøver på at være for stolt, men jeg syntes det ville være at spille fallit, også når hun ikke har bollerne til at fortælle mig at hun er "sur" på mig over noget...så plat som fødselsdagsgaver.

Jeg er faktisk ret overrasket over, hvor meget gaver betyder for folk herinde...jeg syntes det er rart med en gave, men jeg vil hellere have en uventet gave/overraskelse. End en eller anden fødselsdagsgave...

gaver er rart nok, men var folk ikke med til min fødselsdag, så ville jeg heller ikke klandre dem for ikke at give gave. Fordi det ville jeg da syntes er meget normalt...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 17:48

Tror du måske bare ikke at du vil ærge dig for meget hvis du ikke får snakket med hende? tror du ikke det vil ligge et sted i baghovedet hele tiden, og dukke op til overfladen hver gang du skal se hende? Jeg har også frygtelig svært ved sådan noget, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at får jeg ikke snakket om det, så kører jeg mig selv ned med det!

Vil i øvrigt godt tilføje at det ikke er gaverne som sådan der betyder noget for mig. det var bare en ud af mange ting der fik mit bæger til at flyde over.

Læste lige din præsentation, kans e duy er startet på uni i Kolding, og så er jeg jo lige nødt til at spørge hvad du læser, og om du kender en der hedder Louise dernede?

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider