Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

riverdance??
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:47
her den 7 oktober, skal jeg ind og se showet, Rythm of the dance.
Glæder mig helt vildt, men har kun set små udklip af tidligere shows, så ville lige høre om der er nogle herinde fra der har set et show?? og hvad kan jeg forvente?
0
0
Svar på denne tråd

Glæd dig..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:51
Hvis du kan lide irsk folkemusik...en blanding af flamenco og andre dansearter, så glæd dig...der er også streetdance...tja...lidt af hvert...og de er proffesionelle ud over alle grænser...
0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:56
har bare altid gerne ville opleve dem live, og nu var chancen der. men så kan jeg jo sagtens fortsætte de høje forventninger
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var inde
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:58

og se Lord of the Dance - og det var virkelig en stor oplevelse... Der er fuld knald på fra start til slut - fed musik og flot dans...

Så glæd du dig bare

Håber det bedste, men frygter det værste...:-)

0
0
Svar på denne tråd

glæd dig
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 07:41

du skal bare glæde... dig det det beste show jeg nogen sinde har set

qnuzzz memse10

0
0
Svar på denne tråd

glæd dig meget
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 08:47
hej du skal virkelig glæde dig, jeg har været inde og se dem, og jeg kunne næsten ikke sidde stille, der er gang i den lige fra starten, suk bare det var mig der skulle igen, håber du får en rigtig god tur. knus sussie
0
0
Svar på denne tråd

har været inde
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 10:08

og se dem 2 gange, GLÆD DIG, det er bare super og spænder som sagt bredt, vi var en flok med bl.a. 3 unger i alderen 6, 9 og 17 ligesom min far på 83 var med, vi var alle lige begrejstrede.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider