Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kender I det?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 10:09

Kender I den fornemmelse at man vågner op og er rigtig trist?

Idag tilhører jeg den kategori.

Mine 2 børn skal til barnedåb med ek´sen og hans kæreste (snart kone), min egen kæreste skal som sædvanlig til håndbold med hans pigehold, og stakkels lille mig skal bare være herhjemme Øv øv øv, nå men heldigvis har jeg jo mine heste dem vil jeg bruge hele dagen på idag !! og jeg tror at en god lang ridetur helt sikkert vil hjælpe!

Er der nogen af jer andre "fraskilte" hestemødre som har det på samme måde som jeg engang imellem? så vil jeg meget gerne høre fra jer!

Hilsen den søndags Triste!

0
0
Svar på denne tråd

Nej, men alligevel
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 16:48

Nej, jeg kender det ikke helt, for jeg er ikke skilt og har ingen børn. Men jeg er single, så jeg kender da det med ikke at have nogen at tilbringe weekenden med. Og ja, det kan da nogen gange være lidt trist.

Men jeg synes da alligevel, at jeg får tiden til at gå. Jeg tager altid en tur i motionscenteret, det bliver man så godt tilpas af. Og så en ridetur; og så er det evt. dårlige humør pist væk.

Måske skulle du bare nyde, at du har dagen for dig selv, hvor du kan gøre lige præcis, hvad du har lyst til.

Forsat god søndag !

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider