Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sorg, miste og vi andre
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 08:45

Uh... jeg kan blive så trist når jeg læser om dem der mister et andet menneske, hest, hund eller kat..ja eller en de holder ufattelig meget af... Og oftes kan jeg slet ikke finde ord som vil kunne lette det bare en lille smule for dem der sørger og græder..

Er det kun mig der næsten bliver panisk over dette ?

Mest af alt ville jeg ønske jeg kunne kramme og knuse gennem HN for ingen skal sidde alene når de har det sådan, men jeg kan kun skrive mine ord ned og trykke på "godkend".. det giver sådan en tom fornemmelse men håber dog at folk også kan læse mellem linierne når de ser det...

Dog glæder det mig at se hvor mange mennesker der har hjerte for sådanne indlæg og hvor meget de føler med dem der står tilbage med sorgen.. og godt for det...

Hvor er jeg glad for at der stadig findes medfølende medmennesker og folk med hjerterum nok til andre... TAK

Knus Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)"Græske hunde"
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg har haft stor glæde
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 08:49

af hn , da jeg mistede min følgesvend igennem næsten 24 år.

Det er knagens hårt at miste en hest man har ejet i så mange år, men hn har været et godt sted at få trøst og varme ord.

selv om man ikke kender alle privat, ja så er det utroligt så stor hjærtlighed der er i folks svar og trøstende ord.

IMC.
dressur sadel sælges
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
Hygge ryttere søges til 1 ældre pony og en lille sød oldenborg hoppe.
0
0
Svar på denne tråd

Hn er:
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 09:27

Hn er et godt sted for alle, synes at mange er gode til at hjælpe, og give trøstene ord

Det er så abselut en rigtig god side, og er her tit, selv om jeg nok ikke så tit svare på indlæg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 09:48

hej

ja jeg må sige at jeg er utrolig glad for de pæne ord jeg har fået siden i torsdags hvor jeg mistede mit 5 mdr gammelt føl

det varmer simpelthen så meget når man sider foran skærmen og græder,og så at få afvide at der faktisk sider nogen på den anden side af skærmen og føler med en

jeg er så glad for det

Minni

Den 14/9-2006, kom der den flotteste stjerne på himlen, som altid vil kigge ned på denne jord, med det flotteste klare skær

nemlig Riettegaard´s White Rose, dagligt kaldet junior.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er også
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 10:44

glad for alle de ord jeg har fået efter jeg sidste lørdag mistede en af mine plage på tragisk vis

Det gør ondt langt ind i sjælen at miste. Og det betyder også meget for mig at komme herind og lette sit hjerte og føle andre forstår hvad det er man går igennem og viser deres medfølelse.

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P

Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P
Hvil i fred begge 2...

Savner jer...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider