Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Startgebyr ved stævner
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 13:34

Når man melder fra et stævne af en eller anden grund hvordan er reglerne så for hvor meget man får tilbage af indskuddet?

Altså man for det halve tilbage hvis man melder fra dagen inden eller noget i den stil.

Men hvad hvis hesten er blevet syg eller som i mit tilfælde muligvis solgt.

Kan man så stadigvæk kun få det halve indskud tilbage og skal man melde fra et bestemt antal dage forinden?

Mvh Lene

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 13:37

Jeg mener at du skal ha halvdelen tilbage i følge dansk ride forbund hvis det er pga af sygdom. Men jeg ved det ikk

Du skal selfølgelig husk at melde fra, ellers får du i hvert fald ikk noget ;)

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

Er hesten solgt
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 13:42

... mener jeg ikke du får noget tilbage, og er den syg har stævneledelsen ret til at forlange en erklæring fra dyrlægen. Alt afhænger selvfølgelig af stævnetype, stævneledelsen osv. Reglerne for disse ting bliver i realiteten gradbøjet mere eller mindre rundt omkring.

Jeg har kun i et enkelt tilfælde tilbagebetalt penge ved et klubstævne for en syg hest, de fleste gider ikke kræve pengene retur når de skal fremvise erklæring. Andre tror de kan kræve det fulde beløb retur fordi de ikke kan læsse hesten og dermed ikke kan komme frem

HeidiS

* Søger hjælp til tilridning af 3 års*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider