Som nogen måske ved skulle jeg idag op og se mit nye hingsteføl...Et stk palomino araber...Havde bestemt mig for det skulle være ham, men skulle trods alt lige se ham live inden kontrakt skulle laves osv...
Og han var bare alt jeg havde regnet med og mere til!! Han har det mest tillidsfulde sind...Og mest rolige gemyt jeg længe har mødt...Men når raslebøtten(LÆS:Flaske med sten i) kom frem så kunne han skam sagtens live op *Gg* Han kan bare spadsere den lille mand...
Heldigvis har han ikke den tendens arabere har med at smide halen i vejret og sænke ryggen...Han flyver bare på sine lange ben 
Han bliver nok en superb allround hest med den perfekte højde til mine lange ben..HiHi...Men tror især spring er noget vi kommer til at stille meget op i, han har en god motor bagtil og stærke knæ, og bliver han så god jeg tror og beholder sit vallak sind, så skal han nok kåres til den tid..
Avleren var skide flink og sød, og alle hendes heste lignede bare guldklumper...altid fedt at se hvor ens baby kommer fra..Og det var til UG det sted 
Man kan se hvor han kommer fra på www.ac-arabians.dk
Nu skal de 3 måneder bare lige gå før jeg henter ham hjem...De blir LANGE de måneder...Men jeg har ikke tid til at have ham før i Januar pga arbejdspladsen skal flytte til nye lokaler i ny by...Så det blir arbejde i døgndrift i små 2 måneder inden alting er normalt igen...og så kommer juleræset i december... Typisk..Vil jo have guldklumpen hjem NU 
Jeg tog nogle billeder med min mobil, lægger et par stykker ind senere (lørdag) da jeg er på arbejde ligenu...
Måtte bare lige fortælle at jeg nu er blevet et stk smuk føllebølle rigere, så vogt jer på stævnepladserne om 4 år *Gg*