Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ADVARSEL - det skal du ikke gøre!!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:14

Her er en guide til, hvad du ikke skal gøre - med mindre at du godt kan lide smerte!

- Du skal ikke gå i Matas og købe hårfjerningsvoks.

- Hvis du alligevel gør det, skal du IKKE pakke det ud!!!

- Har du alligevel pakket det ud, skal du ikke tage dine bukser af!!!

- Gør du det alligevel, skal du ikke lægge voksstriben i bikinilinien!!!

- har du gjort det alligevel, har du stadigvæk en change - få fat i masser af olie, så du kan opløse voksen UDEN at det gør ondt!

- Føler du ikke for at fjerne voksstrippen, så nytter det ikke noget at fortælle dig selv, at nu tæller du til 3, også hiver du... det gør man ikke! man begynder at tælle igen - man skal jo lige skabe lidt mod...

Når du har samlet mod - så hiv rigtig hurtigt... når så du har rivet, så gå mest mulig i panik over smerten, helst så meget at du banker hovedet op i skråvæggen i soveværelset. Gå der efter i panik over at nu gør det også ondt i hovedet - og opdag så at voksstrippen nu sidder i dit hår på hovedet... FEDT!!!

Når så du har gjort det, så fortæl mig venligst hvordan jeg nu får voksstrippen udaf mit hår uden at det gør pisse ondt TAK...

Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:16
...du siger bare 1 2 3, og så hiver du !!!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:20

Nejjj :D Sorry men jeg må lige grine færdig inden jeg siger:

STAKKELS DIG!

Skal nok lade være med at forsøge noget tilsvarende, min skraber er fin nok til det formål :P

Håber du har fået fætteren ud af håret? Ellers var det måske nu du skulle klippes alligevel? OMG *fnis* sorry :D

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Søger fuldtidsjob som webprogrammør i Århus Amt.

Freelance webdesign tilbydes.
0
0
Svar på denne tråd

dfgsdfgdasgr
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:22
haha.. hvor er du uheldig!! klip håret af!! eller eeen tooo og tre!! riv!!!

Lori

-my love

-my passion

Smil til verden og verden langer dig en.

-smil igen, og verden langer dig en mere!

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:25

Fnis, ej undskyld man kunne altså ikke undgå at grine lidt, da jeg læste det sidste af din tråd

Mit bedste råd: klip håret af!...nej selvfølgelig ikke.

Hvad dit eget forslag længere oppe: olie. Kan det ikke også bruges i håret...måske? Så får du da i det mindste blødt hår ;-)

Og nu er jeg altså lige nødt til at spørge. Hvordan søren kunne den voksstribe havne helt oppe i dit hår?

Havde du den i hånden, da du tog dig til hovedet efter slaget mod loftet?

Eller smed du voksstriben op på skråvæggen, da du gik i panik?

Venter spændt på forsættelsen ;-D

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:34

Uh ha, kan slet ikke stoppe, det er for morsomt...

Jeg ved helt ærlig ikke, hvad du skal gøre, men jeg håber, at du finder ud af det, og venter spændt på foresættelsen...

Hvordan søren kunne du få den i håret?

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Total griner
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:37

Det ender med at jeg får plukveer hvis jeg ikke stopper med at grine

Undskyld ved godt at det ikke er høfligt at more sig på andres bekostning , men du har altså talent for at fortælle en historie...

Held og lykke fra en klukkende Gitte

Jubiiii....

Så er vores drømmelandsted inden for rækkevidde!

0
0
Svar på denne tråd

Selv uden skråvægge...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:44

... er det med voks noget jeg ikke forsøger igen.

JO - hårene kom da af - og det yderste hudlag med.

Det kan godt være at pels diverse steder ikke er kønt - det er store åbne sår heller ikke. Og taler man bikinine giver det en underlig gangart et par dage.

Voks = sår

Skraber = bylder

Veet = eksem

Der MÅ være bedre måder!

Men jeg kan da være glad for at jeg ikke har skråvægge.

0
0
Svar på denne tråd

Skraberen..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:48

Skraberen behøver nu ikke at give problemer, man skal bare have godt med mild barberskum på :D og så skal skraberen være skarp nok ( = psykopat agtig skarp altid) :P

Jeg venter osse på forklaringen på hvordan den kom op i garnet?

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Søger fuldtidsjob som webprogrammør i Århus Amt.

Freelance webdesign tilbydes.
0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:48
£isbeth (Baloo): Skraber + balsam = ingen bylder, nemmere barbering og længere holdbarhed

Og jeg må indrømme, at jeg sidder og skriger af grin over dit indlæg nu, selvom jeg har lidt ondt af dig
Men prøv med olie og masser af tålmodighed, så må det kunne rykkes af

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

FORTSÆTTELSE... FUUUcK!!!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 14:56

Okay, anyone give me your life.. please...

Nynne, Briget Jones... farvel...

Fandt en litter mad olie i køkkenskabet, og hælder det hele i håret, og har fået det ud

Går op i soveværelset for at finde mine bukser, dem havde jeg ikke fået på i farten.

Opdager så videokameraet i soveværelset - det køre stadigvæk. ( vil ikke ind på, hvorfor der var et kamera i soveværelset, so don´t ask! )

ANYWAY, DET HELE ER OPTAGET PÅ VIDEOKAMERA!!!

Kan man godt bare hæve friværdien i sit hus, og bare rejse langt væk???

Frk. Nielsen

Ps. Hvis der findes en pris for årets fjols, er jeg så nomineret?

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:05
Indsend til hjemmevideoprogrammer... kan godt være du bliver kendt, men i det mindste tror jeg du kan være sikker på at vinde

Sweet Leaf - texel, merino & kæledyr ;-D

Kig forbi - der er med jævne mellemrum bedårende unger til salg.

Salg af marsvinekalender

Nu med champ i huset - DKCH SCH NordV-06 Obsessions Fru Kristoff

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:05

hahaha.. :D ;D ;D

Du har da vundet..
haha..

Jeg vil se jeg vil se *ggg*

ville dog aldrig sætte et videokamera, i mit soveværelse..

Hilsen 007

Den der ler sidst,
er meget langsomt opfattende... 8-)

§ 1. Jeg har altid ret!

§ 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!

0
0
Svar på denne tråd

Nu kan det
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:09

Da snart ikke blive værre

Nu begynder jeg godt nok, at få ondt af dig... Du må skynde dig, at slette det der er optaget... Og vær så glad for, at du havde olie i køleskabet, så du slap for, at skulle i butikkerne med en voksstrip i håret

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Du er da heldig
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:10

...at du selv opdagede det med kameraet. Tænk hvis en anden havde fundet det først :-)

Rigtig god weekend :-)

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

griner helt vildt, for...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:13

kan tydeligt se mig selv der

Jeg fik ligefrem blodsprængninger i huden, og små blødninger under armene, av for f... skal lige siges at det faktisk ikke gør sååå ondt på benene.

jeg har købt den i matas der opvarmer voksen, er det den?

grunden til det gør så ondt, i hvertfald på mig er at man ikke selv kan spænde huden ordentlig nok ud.

M.V.H Mette R
"At fuldføre er at vinde"
0
0
Svar på denne tråd

Åhhh Gud!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:13
Jeg ville ellers bare bede om billeder, men nu vil jeg se FILM af kampen med voksstrippen! :-D :-D :-D

/Birgit

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:39

Der var mit tastatur lige ved at få et bad, i the. Hold nu OP hvor jeg griner...

Skide morsom beretning, og nej, jeg køber ikke voks i matas

Og slet ikke efter din beretning om at det ender i håret hvis man har skråvægge.. HA HA...

Ved godt man ikke må morer sig på andres bekostning, men det her er bare FOR sjovt...

0
0
Svar på denne tråd

Det her går bare ikke
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 15:47

Jeg er sikker på at jeg lige fik en plukve... eller også er det kramper i mavemusklerne af at grine så meget...

Denne tråd er til dato den sjoveste jeg nogensinde har læst her på hestenettet

Stadig grinende hilsner fra Gitte

Jubiiii....

Så er vores drømmelandsted inden for rækkevidde!

0
0
Svar på denne tråd

Av av av av *g*
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 16:10

Jeg så levende se det for mig *ggg* - OG mærke smerten... Av av av av...

Har dog ikke forsøgt med bikini-linien, men med mine ben... OG jeg gør det ALDRIG NOGENSINDE mere. Så hellere skraber og røde knopper - selvom det også er irriterende...

Men ja, skraber + balsam...

Stakkels dig - håber du klarer den... og tak for dagens grin!

Gitte

Årets bryllup - 3 uger til ...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 16:20

Ha ha ha ha

Det må have set RIGTIGT morsomt ud!

OG RIGTIGT GODT fortalt!

:-) M.v.h // Heidi :-)

- ÆRLIGHED når man længst med... TRO mig!

Hvem sagde at det er stamtavlen,det kommer and på?
- Det er jo hesten man rider på ;-)

0
0
Svar på denne tråd

^Åh ja...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 17:04

Det er derfor jeg får det gjort professionelt. Nok er jeg hårforskrækket, men det på hovedet beholder jeg helst.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Hårproblemer...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 17:11

Ak ja, Frk. Nielsen - det eneste, der manglede i din dag var, at hr postbud skulle aflevere en pakke; du vé' - han ringer altid 2 gange...

Det siges jo, at man skal lide for skønheden - hvilket du vel må siges at have gjort i dag :-)

Tak for at du fik smilet frem på en ellers negativ dag

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 19:33

Oh dear God, hvor jeg griner! xD

Jeg var nær trillet ned af stolen af grin - så det levende for mig ;D

Du skal da bare være glad for det ikke var et webcam! xD

Duke
I'm the Hitman I want your life!
0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 19:44

Hvor er det sjovt det her... jeg ligger flad af grin...

Held og lykke med håret.

Vh Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 20:53

ja voks gør ondt, men kun i et lille stykke tid.

jeg kan ikke babere mine ben da jeg ikke kan tåle det og alligevel skal barbere dem hver dag så.

jeg vælger voks og tager smerten, det kan jeg da tåle.

men du sørede lige for en grine tur til mig.

men hvor uheldig kan man være at komme til at optage det hele på et vidiokamera .

hilsen laica

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

Hhehehe
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 21:18

Åh hvor morsomt, skal lige have tøret mine øjne inden jeg kan svare... Tak for alletiders grin, du har redet min aften...

Med venlig hilsen

Winnie

Det er ikke vindene der bestemmer din sejlads, men måden, hvorpå du sætter dine sejl.

0
0
Svar på denne tråd

Godt olien virkede
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 21:47

Altid noget at olien virkede på håret også :-)

Men, men, men vi har vist stadig ikke fået nogen forklaring på, hvordan voksstriben endte i håret

Venter forsat spændt på forklaringen :-P

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

0
0
Svar på denne tråd

Og hvor meget shampoo ...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 22:04

... skulle der bruges, for at få olien vasket ud af håret???

Og du huskede vel, at man efter "oliekur" i håret ALTID skal huske at putte shampoo i håret først og IKKE vand???

Men for hulen da en underholdende beretning .. ..

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 22:05

Dagens grin! @!#$ hvor sjovt!

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd

kære frk. nielsen
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 22:11

det var dog den dejligste historie jeg længe har læst.

Nej jeg ved godt hvor ondt det gør..jeg bruger de voksstrips fra weat(staves), det bare skal klippes ud og så lige på det hvor man vil have det, og så en to tre så er håret væk, og ja det gør lidt ondt meeen på et tidspunkt bliver man en hård negl og så går det meget bedre.

Held og lykke fremover med at fjene hår..

Rikke

Gør livet til en fest, rid islandsk hest!!
0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth Sejberg...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 22:27

LOOOL lige mine ord. Tænke også at, prikken over i'et kunne være at hun gik ud og skyllede håret INDEN hun kom shampoo i

Frk. Nielsen - ja undskyld at vi sådan more os på din bekostning, men er lige ved at trille ned at stolen af grin . Om 2 split sekunder står jeg nede i stuen og hiver min veninde i håret 'kom kom - årets indlæg på HN - BRUG ALDRIG VOKS NÅR DU SKAL HAVE NY FRISURE.

Det med video kameraet i soveværelset må du fortælle om en anden gang - men jeg venter også spændt på at hører hvordan du kunne få strippen i håret

Mange grinende hilsner, samt et ønske om at se DEN video - Anette

Lauge's E'jaaz & Wisnu Estopa of Tas

Estacia og Mentha ifolet ved Tamtam.

Lillerøv er blevet kastreret.

0
0
Svar på denne tråd

Neeej det med kameraet ...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 22:34

... i soveværelset det gider vi da ikke høre om ... det er sikkert bare noget hun har skrevet, for at aflede vores opmærksomhed fra fadæsen med voks-strippen i håret

Men hvis hun fortæller om det, så læser vi det nok alligevel ...

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Du er hermed nomineret til Årets
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 00:02
HN latterkrampe indlæg!!!

Sikke en sag! I din situation ville jeg være ennorm glad for at være alene hjemme, især når du nu havde "gang" i kameraet. Det bånd skulle jeg nok få gemt laaangt væk, så ingen andre kunne finde det de første 10-20 år. Jeg ville nok ikke have mod på at se det før.

Godt jeg havde fået drukket min the! inden jeg læste dette indlæg.

Får vi fortalt hvad din frisør siger til dit "silkebløde" hårlook næste gang du bliver klippet??? Det kan jo være at der er noget vi skal gøre efter, dog ikke hele historien.

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

jøsses da
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 11:18
Det var godt det ikke er den bærbare jeg sad ved, for så var den da druknet i tårer... Kan slet ikke få hold på grineriet igen!

Det var da en yderst uheldig dag du har haft dig... Det prøver du nok ikke igen! Har jeg ret?? Men det var da altid noget du fik voksstripen ud af håret igen... Ellers skulle vi have set billeder *G*

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Komisk!!
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 11:35

Jeg tror du har fået hele HN til, at grine

Husk det altid kunne være værre.!

0
0
Svar på denne tråd

Lidt af det samme
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 11:56
One Woman's Tale of Woe

All hair removal methods have tricked women with their promises of easy, painless removal - The epilady, scissors, razors, Nair and now...the wax.

My night began as any other normal weeknight. Come home, fix dinner, play with the kids.
I then had the thought that would ring painfully in my mind for the next few hours: "Maybe I should pull the waxing kit out of the medicine cabinet." So I headed to the site of my demise: the bathroom. It was one of those "cold wax" kits. No melting a clump of hot wax, you just rub the strips together in your hand, they get warm and you peel them apart and press them to your leg (or wherever else) and you pull the hair right off. No muss, no fuss. How hard can it be? I mean, I'm not a genius, but I am mechanically inclined enough to figure this out. (YA THINK!?!) So I pull one of the thin strips out. It's two strips facing each other stuck together. Instead of rubbing them together, my genius kicks in so I get out the hair dryer and heat it to 1000 degrees. ("Cold wax,"
yeah...right!)

I lay the strip across my thigh. Hold the skin around it tight and pull. It works! OK, so it wasn't the best feeling, but it wasn't too bad. I can do this! Hair removal no longer eludes me! I am She-rah, fighter of all wayward body hair and maker of smooth skin extraordinaire. With my next wax strip I move north. After checking on the kids, I sneak back into the bathroom, for the ultimate hair fighting championship. I drop my panties and place one foot on the toilet. Using the same procedure, I apply the was strip across the right side of my bikini line, covering the right half of my vagina and stretching down to the inside of my butt cheek (Yes, it was a long strip) I inhale deeply and brace myself...RRRIIIPPP!!! I'm blind!!! Blinded from pain!!!...OH MY GOSH!!!

Vision returning, I notice that I've only managed to pull off half the strip. CRAP!!! Another deep breath and RRIIPP!! Everything is swirly and spotted. I think I may pass out...must stay conscious...Do I hear crashing drums??? Breathe, breathe...OK, back to normal. I want to see my trophy - a wax covered strip, the one that has caused me so much pain, with my hairy pelt sticking to it. I want to revel in the glory that is my triumph over body hair. I hold up the strip! There's no hair on it. Where is the hair??? WHERE IS THE WAX??? Slowly I ease my head down, foot still perched on the toilet. I see the hair. The hair that should be on the strip.

I touch. I am touching wax. CRAP! I run my fingers over the most sensitive part of my body, which is now covered in cold wax and matted hair. Then I make the next BIG mistake...remember my foot is still propped up on the toilet? I know I need to do something. So I put my foot down. DANG!!! I hear the slamming of a cell door. Vagina? Sealed shut! Butt?? Sealed shut! I penguin walk around the bathroom trying to figure out what to do and I think to myself "Please don't let me get the urge to poop. My head may pop off!" What can I do to melt the wax? Hot water!! Hot water melts wax!!

I'll run the hottest water I can stand into the bathtub, get in, immerse the wax-covered bits and the wax should melt and I can gently wipe it off, right??? *WRONG!!!* I get in the tub - the water is slightly hotter than that used to torture prisoners of war or sterilize surgical equipment - I sit. Now, the only thing worse than having your nether regions glued together, is having them glued together and then glued to the bottom of the tub...in scalding hot water. Which, by the way, doesn't melt cold wax. So, now I'm stuck to the bottom of the tub as though I had cement-epoxied myself to the porcelain!! God bless the man who had convinced me a few months ago to have a phone put in the bathroom!!!

I call my friend, thinking surely she has waxed before and has some secret of how to get me undone. It's a very good conversation starter "So, my butt and who-ha are glued together to the bottom of the tub!" There is a slight pause. She doesn't know any secret tricks for removal but she does try to hide her laughter from me. She wants to know exactly where the wax is located, "Are we talking cheeks or hole or who-ha?" She's laughing out loud by now...I can hear her. I give her the rundown and she suggests I call the number on the side of the box. YEAH!!! Right!! I should be the joke of someone else's night. While we go through various solutions.

I resort to scraping the wax off with a razor. Nothing feels better then to have your girlie goodies covered in hot wax, glued shut, stuck to the tub in super hot water and then dry-shaving the sticky wax off!! By now the brain is not working, dignity has taken a major hike and I'm pretty sure I'm going to need Post-Traumatic Stress counseling for this event. My friend is still talking with me when I finally see my saving grace...the lotion they give you to remove the excess wax. What do I really have to lose at this point? I rub some on and OH MY GOD!!!

The scream probably woke the kids and scared the dickens out of my friend. It's sooo painful, but I really don't care. "IT WORKS!! It works!!" I get a hearty congratulation from my friend and she hangs up. I successfully remove the remainder of the wax and then notice to my grief and despair...THE HAIR IS STILL THERE...ALL OF IT!!!. So I recklessly shave it off. Heck, I'm numb by now. Nothing hurts. I could have amputated my own leg at this point.

Next week I'm going to try hair color...

> Susan Staley
0
0
Svar på denne tråd

*GGG*
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 11:57

Nej undskyld..

Slet ikke pænt at grine.

Men tak for advarslen, det skal jeg bestemt nok lade være med.

Overskuelig landsdækkende salgsliste
Gratis oprettelse
OX-Arabere.dk
Kig forbi, måske venter din drømmehest der
* * *
-
Fantastisk lækker ox hingst sælges til 16.000.-
0
0
Svar på denne tråd

Kom nu...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 12:06

Kom nuuu... ;-D

Vi venter spændt på forsættelsen :-D

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

0
0
Svar på denne tråd

hihihi
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 15:13

HiHiHi...

Det var et godt grin...!!

Husk hesten er ikke et menneske,

men et dyr vi burde forstå og elske! ;-)

Citat : Mulerne

0
0
Svar på denne tråd

SÅ FORTSÆTTER HISTORIEN...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 15:55

- Godt så...

Så er det vist klart. - SHAMPOO SKAL I HÅRET FØRST!!! Taler nu af erfaring.

Efter badet - for at få olien ud af håret, begynder min storetå at hæve... Mindes svagt at jeg i arrigskab ( da jeg opdagede voksstrippen i håret) har sparket til mit klædeskab!

Og let´s face it, det gør pænt ondt!!!

Hopper i træningsbukser og klipklapper, og kører til skadestuen, med jævnt fedtet hår ( det inderholder pt. nok stadigvæk ½L ) og en storetå som er smølfeblå og MEGET stor.

På skadestuen bliver jeg tilset at selveste George Clooney (staves?) eller ihvertifald en meget velligende kopi???

Han kikker lidt mystisk på mit hår og jeg bliver meget genert!

Sød som han er, spørgen han meget venligt, hvad der dog er sket!?

- OG HVAD GØR JEG - i bedste Nynne stil???

Jeg begynder at TUDBRØLE imen jeg fortæller ham hele historien, om voksstrippen i bikinilinen og håret, om hovedet jeg bankede op i loftet,videokameraet i soveværelset, skabet jeg sparkede til og olivenolien i håret...

Min egen George Clooney er dog meget professionel, han rejser sig stille efter at have hørt på min historie( og set mine mange tårer ) går ud på gangen, imens han skriiiger højlydt af grin!!! Han havde dog været så høflig at lukke døren efter sig - men jeg ku godt hører ham!!!

resultat af voksstrippen:::

JEG STÅR NU TILBAGE MED FEDTET HÅR, EN BRÆKKET STORETÅ, en raport fra skadestuen med HELE historien OG EN MIDDAGS INVITATION FRA GEORGE CLOONEY... men jeg har en kæreste...

Frk. Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

HAAHAARHAHA!
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 15:59
*Vræler af grin* :-D :-D :-D

Voksen havde jeg nu nok prøvet at afmontere med lunken/varmt vand under bruseren.

*Tørrer tårerne væk*

*fnis*

Hehehe...
0
0
Svar på denne tråd

Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 16:21
det er sgi da for morsomt. Godt nok så langt ude, at jeg overhovedet ikke tror på det, men stadig en sjov historie.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Frk nielsen...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 16:54
Frk. nielsen... du er intet mindre end fantastisk! lige hvad jeg manglede! Du er skøn og fantastisk med fedtet hår og brækket storetå!

Hilsen Sas.

.............................

0
0
Svar på denne tråd

mit tastatur
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 17:03

er vådt af tårer og jeg klukker stadig - forsøgte at læse det højt for kæresten, men han ser STADIG bare undrende på mig og mumler noget uforståeligt om ponypigenettet, som han kalder det!

TAK for dagens grin :-) ... håber ikke tastaturet tager skade af saltvand!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

PRINSESSERNE SØGER EN PASSER :-)

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

kære frk.Nielsen
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 17:31
Hvor har jeg dog ondt af dig... Puuuha sikke en omgang hva :D

Håber at du kan se vores andres latter over din episode - det sker altså ik så tit at man er SÅÅ uheldig...

Godt du var alene hjemme hva

:-)
Christina og Rock

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Scirrocco Ashk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Ejer af en broget skønling :D
0
0
Svar på denne tråd

frk. nielsen - en anden gang
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 17:36

så er baby olie eminent har selv tit stået i samme situation, med kloister úber alles

M.V.H Mette R
"At fuldføre er at vinde"
0
0
Svar på denne tråd

når jeg har grint af
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 17:37

vil jeg gerne være substitut på den middagsaftale *loool*

allletiders griner :-P

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 17:50

haha..jeg er desværre også flad af grin...

tænkt at det kan ske?

Og det er bedere end nynne... undskyld, men det er sandt...

( de kunne da stjæle det og putte den ind i et nynne afsnit? )

Men godt at du fik voksstripen af ..hehe

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 18:03

- Masser af olie

- 1, 2, 3, og hiiiv

- Fat saksen og klip

(jeg ville vælge dør nr 1)

Stakkels dig...

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*

Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd

Åh gud nu
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 19:34

Ja, nu triller tårene godt nok også på mig!

Hi hi hiii :-D ;-D :-D ;-D

Og alt sammen pga. en forholdvis harmløs voksstribe, fnis!

Åh hvor gad jeg godt have været til stede på skadestuen, da du hulkende brød sammen. Og især gerne have set Clooney's ansigt, da han gik ud på gangen og flækkede af grin, hi hi :-D

Frk. Nielsen du er herlig - og ja endnu bedre end Nynne!

Har du overvejet at begynde at skrive dagbog, tror du vil kunne tjene en god slat penge på at udgive den senere :-D

God bedring med den brækkede tå.

Ps. har du overvejet at tage i Matas og klage? Tror helt sikkert du får erstatning, hvis du fortæller dem, hvad deres voksstribe har forårsaget af skader ;-D

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

0
0
Svar på denne tråd

LOOOL
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 19:40

HOLD OP HOLD OP

Jeg fik lige et mega grineflip

Ej, det er da rigtig synd for dig ;)

...men en anden gang, så hører en advarsel mod risiko for grineflip altså med ;D

Jeg sidder i et offentligt computerrum og er ved at falde ned af stolen af grin, mens de andre kigger på mig, som om de er klar til at ringe til "den lukkede"

Stine.

Fotografering tilbydes
...hjemmeside med foto kommer snart
Skriv venligst en besked her på HN, så skriver eller ringer jeg tilbage

0
0
Svar på denne tråd

Afslutningen
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 20:20

Gjorde bestemt ikke historien dårligere

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Åh ha...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 21:09

morsom beretning...

Hvor uheldig har man lov til at være

Du er hel klart bedre end Nynne...

0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 23:33

Hvilken skadestue er George Clooney kopien på? Hvis det er her i nærheden, så går jeg straks i gang med voksen .

Griner, griner og griner, sikke en historie

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Ligesom Helle
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 00:57

Griner jeg vældigt af historien, selvom jeg bestemt ikke tror lige meget på alle aspekter af den :-)

Men underholdende - tak for grinet.

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager!

Tilladelse til husdyr.

Skriv eller ring, - ALT har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 12:06

Hahahaha!!! Du er ond! Sådan at få snotforkølede mig til at dø af grin Man får helt ondt af dig.

Men tak for advarelsen. Er selv møgtræt af at skulle bruge den skraber hele tiden, men nu tror jeg faktisk at jeg er helt glad for dig

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

LOOOL
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 15:54

Mega griner , men hvor har jeg dog ondt af dig... Tænk, at man er nødt til at sige nej tak til en middags- invitation med en George Clooney- kopi, når man lige har oplevet så mange ulykker, som du har idag . Synes faktisk, du har fortjent den *ss*.

Men det var nu en dejlig sjov historie, after all... Håber resten af din dag flasker sig uden ulykker !

Knus fra Cat.

Mor, kone, hestetosse, hundehoved, med rotter på loftet *g*

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 15:56

Og så var det lige, jeg opdagede, at historien er nogle dage gammel, ja, ja, god morgen da *ggg*

Håber i alt fald , at resten af den dag, samt de næste er forløbet uden flere ulykker

Knus fra Cat.

Mor, kone, hestetosse, hundehoved, med rotter på loftet *g*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 20:04

Meget levende skrevet - jeg kan se det for mig (mangler den der smiley der ligger på ryggen og hyler a grin...)

Det er vist en a de dage hvor man sku være blevet i

Mvh Connie

Tjek www.aesel.dk

og www.wmgalleri.webbyen.dk helt sikkert et besøg værd!

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, det du altid har fået

0
0
Svar på denne tråd

Video...!!!
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 21:51

Hvorfor har vi ikke set videoen endnu..???

Men det der er på den før vokse-flippet vil vi nok ikke se

Jeg holdt næsten masken, lige indtil alt det med doktoren

Mvh. Cat

Fedmekuren startede: 07-09-2006

Ekstra kilo = 0,6

Højde: 174 cm

Vægt: For lidt

Mål: 55 kg (BMI på 18,1)

Humør: Det går da lidt fremad :)

0
0
Svar på denne tråd

Så er det...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 23:11

SÅ ER DET SIMPELTHEN NOK!!! Jeg sidder faktisk på arbejdet og forsøger at dæmpe mine fnis - behøver jeg sige med meget ringe held??? (Moderator: Hvor er smileyen der tuder af grin???)

Endnu en ting der er fed ved single-tilværelsen: Der er ikke en levende sjæl der opdager at man ikke er ny-afhåret hver dag!!!

Med mindre man altså er så lam at komme så galt afsted at man skal ba-bu ba-bu afsted ind til Clooney... DAMN jeg må hellere komme hjem og skrabe hist og pist!!!

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Den bedste tråd
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 10:14

EVER på HN den fortjener sørme en præmie (hår fjerning ved kosmetolog) ;D ;D ;D ;D

K'sFoto ©

- Et øjeblik fastholdt i tiden.

Amare et sapere vix deo conceditur

Bullerklubben. JydeTræf?

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha :b
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 10:26

Ej - omg det må have set komisk ud ! Nej nej nej :b

0
0
Svar på denne tråd

hvbkjdhfvjkdafhk
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 10:45

Synes nærmest at det sjoveste er, at ingen har gennemskuet at det er en gammel vandrehistorie, og dermed LØGN...

0
0
Svar på denne tråd

Og at ingen
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 12:37

absolutt INGEN har lært noget af Kaptajn Lækkermås vilde leg med voks i to tidligere tråde....

Så kan I lære på den hårde måde!

0
0
Svar på denne tråd

ghdjkghdjkhkhj
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 15:58

Kaptajn lækkermås' historie er jo præcis den samme efterligning af den engelske..

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo ikke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 16:08

Konens, der er hugget fra en UK person...

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 16:28

Haha, det er heller ikke første gang jeg hører denne historie, men må indrømme jeg ikke kunne lade være med at grine lidt igen

Mvh.

Nadja Carlsen

Med vidunderdyret Wanadoo!!

-hesten der gør det sjovt at ride dressur!

"Det du mærker i hånden, er det hesten mangler bagfra"
- Bent Branderup

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider