Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

AV! mit øre piver.
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 16:14

ja.

jeg ved simpelhen ikke hvad er er sket.

men jeg stod op her til morges og skulle i skole .. og mit øre piver HELT VILDT.

det gør der stadig og det gør hager ondt.

jeg ander bare ikke hvorfor og hvorfor jeg vågner med det .. og hvorfor det ikke vil stoppe.

0
0
Svar på denne tråd

uha...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 16:39
Det KAN være begyndende tinitus, men inden vi går så langt som til at konkludere dette er der et par ting du kan prøve.

1) Trykudligning. Ligesom når du skal dykke; pres næseborene sammen med fingrene og prøv at blæse luft ud af næsen.

2) Syng den samme tone som du hører (du bliver nok nødt til at oktavere den ned).

3) Hvis det fortsætter indtil i morgen, så aftal en tid med din læge. Han kan foretage en skyldning, der MÅSKE hjælper.

4) ... vi når forhåbentlig ikke til dette punkt.

------------------------------
Foto website: www.fotostart.dk
0
0
Svar på denne tråd

kan det være ?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 16:48

kan det vær det her ?

vi har lige fået ny telefon og så glemte jeg at trykke på den grønne som vi jo ikke pleger at gøre.. og så PIVEDE den mig lige i øret.. men det var sjovt nok det andet øre.

0
0
Svar på denne tråd

kan ikke
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 16:50
kan ikke rigtig synte tonen .. der er ingen tone i .. bare piven.
0
0
Svar på denne tråd

Piveri..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 17:49

Tjaa... det piver også nogen gange i mine ører. For det meste kun et ad gangen.

Det plejer at gå væk af sig selv.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Hylen i øret...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 21:17

Jeg har fået tinitus i højre øre efter en fed koncert med Safri Duo...

Mit minder meget om den tone man får i hovedet når man har været på diskotek en hel nat og der konstant har været højt musik...Du ved, når man kommer træt hjem og lægger hovedet på puden og skal sove...så er der den der hylen...

Det er bestemt ikke sjovt, men gør ikke ondt. Det mest irriterende tidspunkt er, når man skal sove og der er ro i huset...så hører man kun den tone og har svært ved at sove...

Så jeg har larm omkring mig i dagtimerne, for så "hører" jeg det ikke så meget...

Skal dog have taget mig sammen til at tage til ørelæge for et høreapparat kan i mange tilfælde mindske det ;-)

lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider