Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kvinders bade ritualer =)
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 03:55

Idag da jeg havde været i bad, slog det mig lige...Hvor bruger jeg bare meget når jeg går i bad..

Når jeg bruger alt, så er det frisør shampoo, ansigtsvask, bodyshampoo, fodskrub, intimsæbe og så ca 5 minutter med elektrisk tandbørste...Og så er der EFTER badet..*Gg*

Først anti cellulite creme, alm dove creme, ansigtscreme, olie på neglene, anti perspirant under armene og fodcreme...Og det var så det..så skal håret fyntørres, parfyme på og så en gang mascara og øjenskygge...

Sån ser mit bade ritual ud...Hvor er det vildt!!

Hvordan ser jeres ud?? Nogle der er lige så gode ved deres kroppe??

Lejlighed i Greve eller omegn søges, kontakt mig via præsentation =)

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 06:29

Hold da op, det var da godtnok et længere bad, du får dig der.

Nej, jeg kan ikke påstå at jeg bruger lang tid på badeværelset, højest et kvarter, fra start til slut. Under bruseren, shampoo i håret og på kroppen, skylle af. Efter bad, lidt creme i hovedet (hvis jeg husker det), deo på, måske lidt mascara og så lige en hårelastik. Så er jeg færdig .

Og mit hår og min hud har det storartet, selv om det må undvære diverse dyre produkter

Stald Hedevang

Salg af gode kat. I ponyer,
til fornuftige priser.

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

også den korte version
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 06:37

Mit morgenbad er også ultrakort og handler om vask af krop og hår. Efter badet - deo, ansigtscreme, klister i håret, evt. føn. Tandbørste!

Jeg når simpelthen ikke at blive smurt ind i alverdens ting, så nogle gange om ugen bader jeg om eftermiddagen, så jeg kan nå det hele!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

PRINSESSERNE SØGER EN PASSER :-)

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

bad...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 06:41

den billige shampoo fra købmanden til kroppen. Panthene shampoo og næsten en halv bøtte panthene balsam (har meget langt hår).

Efter badet, en gang deo.

det er vist det. Min hud bliver ikke smurt i en masse, den er fin som den er, og bruger ikke make up :-)

0
0
Svar på denne tråd

DET har...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 06:47

... jeg ikke hverken tid til eller brug for.

Ind under vandet - bliver våd, shampoo i håret, skylle, balsam i håret, lad sidde mens resten af mig bliver vasket med bodyshampoo - skylle hele historien af - ud. Håndklæde om håret - deo på - tøj på.

Skal jeg ud kommer der ogs lidt makeup på. Men normalt går jeg i bad om aftenen, så der sker ikke yderligere.

Når håret er næsten tørt fønnes det lidt og så er der selvfølgelig noget med kontaktlinser ud, natcreme i fjæset og børste tænder - men det er jo en del af "godnat ritualet" - ikke badet

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 07:32

Hehe...Det vilde er at jeg klarer alt dette på 30 minutter, for jeg gider ikke bare stå i badet...*Gg*

Og nu har jeg den luksus at jeg har masser af tid til at tulle rundt når jeg står op, for jeg arbejder om natten...så jeg har mere end rigeligt med tid til at smøre mig ind og vaske af osv

Jeg syntes det er vildt lækkert at bruge nogle produkter for at passe på min krop, den skal jo helst blive ved med at se pæn ud i en deeel år endnu *Gg*

Og har fået sindssygt mange komplimenter igennem tiderne af kærester og dates at min hud er det vildeste de nogensinde har rørt ved og er pæn...nogle har været helt mudlamme

Så det giver mig endnu mere lyst til at passe på min hud :)

0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 08:08

meget sjov tråd.

I badet bruger jeg shampoo og ligesådan shampoo til kroppen. Hårkur når det lige trænger. Så barberer jeg selvfølgelig ben osv. når det ligeledes trænger.

Bagefter fjerner jeg mine pandaøjne (læs: mascara) med en creme og et væld at vatpinde. Derefter bruger jeg clinique scintonic, en farvet dagcreme og mascara + en solpudder på kindbenene.

Håret bliver føntørret og får en gang skum (meeeget sindsygt dyr skum jeg kom til at købe ved frisøren) og derefter en voks der giver spidserne lidt glans. Det var det faste ritual.

De dage der skal gøres ekstra bruger jeg også bodylotion, ordner negle på tæer og hænder, fodcreme, klar neglelak, dybderensende maske og så videre. Men det er ikke ting der sker hver enenste dag...

Hilsen Mette

Søger oplysninger om Duke of Dawn DV 9700553

Sælges:

2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.

0
0
Svar på denne tråd

Øh mette fjerner
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 08:29

Du ikke makeup INDEN du går i seng ???

Det er ikke godt for den tynde hud under dine øjne at lade den forblive urenset natten igemmen ;-)

Den skal renses og fugtes med en øjencreme ( som ikke er fed, derfor en øjencreme )

Jeg bruger en proff shampoo (ingen sæbe i ) og balsam, en glyserinsæbe fra england (ingen sæbe i )

Smøre mig ind i mandelolie tilsat samsara essens efter badet.

Særlig creme til ansigtet med faktor 15.

Børster tænder.

En hårcreme så det er til at rede i uden at der rives i det, og enten tørre det bare eller også så fønner jeg det.

Skal jeg på stationen så lægges der en let makeup ellers ingen, jeg farver selv vibber og bryn.

Om aftenen renser jeg altid makeup af og giver en natcreme ligemeget hvad tid jeg kommer hjem..

Og jeg renser det af med det samme jeg kommer hjem fra stationen :-)

Alt andet holdes løbene som det nu er tid til, fødder negle osv.

Og det er flere gange om ugen da jeg bare tager plejen af mig selv som noget der er ganske naturligt, for mig.

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 08:40

Jo, jeg tager ganske vist make up af inden sengetid ... men det hænder at jeg bader om aftenen og så har jeg ikke taget det af inden. Deraf pandaøjnene

Hilsen Mette

Søger oplysninger om Duke of Dawn DV 9700553

Sælges:

2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.

0
0
Svar på denne tråd

dove freak
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 08:41
jeg elsker simpelthen den blide duft fra dove produkterne, så sådan her ser mit ritual ud.

i badet vasker jeg mit hår med shampoo og balsam. til kroppen bruger jeg dove oliesæbe og ca. hver 3, bad blir der også brugt matas body skrub.
efter et langt vaaarmt bad så står den på dove body creme, den fra den store krukke. og harået får i spidserne lidt elvital hårkur så det er til at rede ud. i ansigtet bruger jeg mandel creme fra dr. scheller. så skal der fønes hår og på med klundset...

MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
-marsvin sælges-
0
0
Svar på denne tråd

badenymfer
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 08:42

puuuha en lang badetur du får dig der'

men min lyder noget af det samme:

ind under bruseren shampoo fra mini risk,

bagefter cabermid-creme bodylotion.

matas fodbalsam

minirisk ansigts creme.

så'en noget natur the oil eller så'en noget til hænderne.

men dog er jeg ikke til de dyre producter.

når jeg skal forkæle mig selv kommer der også lige body shampoo oveni.

og mærket er også mini risk.

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

0
0
Svar på denne tråd

Det var godt mette
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 09:04

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

Baderitual
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 09:20

Mit baderitual er nok slemt påvirket af at jeg elsker et varmt bad om morgenen. Så de første par minutter står jeg bare og lade vandet løbe... Derefter vasker jeg hår i Neutral shampoo, skyller, balsam (lige nu er det Respons) - lader det sidde mens jeg vasker ansigtet i Normaderm, skyller det hele af... Specielt balsam er jeg meget grundig med at få skyllet ud, da jeg har tykt og langt hår lige nu... Og så nyder jeg lige et par minutter ekstra...

Derefter tørre kroppen + frotere håret og i tuban - hopper i badekåben... Så skal badet lige tørres af (har et bak-ind bad) - og derefter er det tid til skintonic i ansigtet + dagcreme, creme til resten af kroppen (springer nogen gange over alt efter tid), på med undertøj, frotere håret lidt mere og rede det ud, på med dagens uniform, op med håret og ud og børste tænder... Ingen make-up, dog parfume og antiperspirant.

Alt dette kan klares på mere eller mindre kort tid - men i gennemsnit 20 min. fra jeg smider badekåben, til jeg er i tøjet... Nogen dage kan det så tage længere tid.

Gitte

Årets bryllup - 3 uger til ...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

baderitual
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 09:26

og pleje generel er en rigtig god miks af £isbeth(Baloo) og Illum. Dog bruger jeg ikke billig shampoo eller shampoo/sæbe uden sæbe i (anede ikke man kunne få det).

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Baderitual
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 11:55

Ja jeg hører også til dem, der bruger rimelig lang tid på bad + pleje. Selvom det kan tage irriterende lang tid, synes jeg tiden er givet godt ud, for jeg føler mig bare lidt mere lækker og veltilpas resten af dagen.

I badet vasker jeg hår, skyller ud og putter balsam i - eller hårkur hvis det trænger. Så vasker jeg kroppen i bodyshampoo, nogle gange med en svamp, så kroppen bliver skrubbet godt. Så vasker jeg ansigtet i ansigtsvask, nogle gange får ansigtet også en tur med en ansigtsskrub. Ben og armhuler bliver barberet efter behov. Så skyller jeg balsamen ud og lader vandet blive helt koldt - kræver mod, men nøj, hvor er det dejligt bagefter!

Badekåbe på, og et håndklæde om håret. Så bruger jeg en skintonic i ansigtet efterfulgt af en dagcreme, begge dele fra Clarins, som er dejlig let og friskt. Deodorant samt en frisk/let parfume, og så bliver ben og arme smurt ind i en bodylotion. Hvis jeg har god tid, får fødderne en tur med en fil og en fodcreme.

Så gælder det makeuppen, og her bruger jeg uhyggeligt mange produkter, bare i små mængder. En let foundation (nogle gange blandet op med lidt dagcreme), lidt lysebrun farve til brynene (da jeg har et irriterende hul midt på begge bryn, hvor der ikke vokser hår, så her må snydes lidt), 3 farver øjenskygge, der bliver blendet sammen til en slags perlemor, en cremet lys eller gylden blyant langs de øverste vipper, og ovenpå den en sort blyant, der bliver tonet ud (er ikke så meget til skarp/markant makeup). Sidst mascara og læbepomade.

Håret bliver redt og føntørret med hovedet nedad eller over en børste, og spidserne får lidt "Shine Shock" (fra John Frieda), og hvis det skal sættes op, får det også lidt voks.

Lad mig se, det blev... 19-22 forskellige produkter!! Gisp...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger bare
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:05
lidt shampoo og noget balsam, og så står jeg ellers og nyder det varme vand til der ikke er mere af det :D

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

elsker bad
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:14

Jeg elsker bad...og Biotherm!

I badet starter altid med rense ansigtet med en ansigtsvask (biotherm), så vasker jeg hår (Biotherm) og krop (helst biotherm, men det sker jeg køber en billig). Kroppen bliver skruppet med en lidt anerledes svamp, som jeg absolut ikke vil undvære... jeg får den blødeste hud af den (y)

Efter badet er det skin-tonic (også Biotherm), og så bliver kroppen smurt ind i body-lotion fra - ja :-) - Biotherm. En deo under armene (Rexona), en tandbørste i munden og derefter en ansigtscreme (igen Biotherm).

Derefter forsøger jeg med skum og føntører at få mit hår til at fylde lidt mere... ellers klasker det bare ind til hovedet på mig... og så lige noget voks...håret bliver sat og så en gang lak for at holde på det...

Skal jeg i by... bliver der lagt en gang krigsmaling... og det tager vel et kvarter tids ekstra...

men elsker at bruge tid på badeværelset :-)

Med venlig hilsen
Zooropa - Anne

**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:16
bruge ret lang tid - men det er på selve badet fordi jeg eeelsker det brandvarme vand og ikke er så god til at komme ud igen før det kolde overteger fordi der ikke er mere varmt. Men ellers er det bare lige ind i badet, shampoo, skyl, balsam, barbering, badeshampoo og færdig.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Aftenbad
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:19

Jeg bader altid inden jeg skal i seng - og nogle gange igen om morgenen.

Synes det er ualmindelig ucharmerende at gå beskidt i seng :)

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde fest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Kan du tegne et logo?

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Umm...bad!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:21

Er der noget bedre end et godt langt bad*g*

Mit bad om morgenen står altid på ca 10 minutter under vandet til at vågne... så en god gang L'oreal shampoo og en gang biosilk shampoo og en heftig gang balsam. Så lige en gang bodushampoo med bodyskrup. Bagefter får håret en gang biosilk olie og bliver viklet ind i et håndklæde mens jeg selv lige får en gang nivea til kroppen. Vichy til ansigtet og mastas de stribede til fødderne... så bliver håret fønnet og som regel glattet. Lige lidt mascara og min uundværlige 8 hour creme læbrpomade. Hvis jeg skal noget vigtigt lægger jeg af og til en lidt heftigere krigsmaling men ellers...

Aftensbadet foregår mere eller mindre på samme måde... elsker dog de 2 gange om ugen når jeg har lagt rent sengetøj på - så ligger jeg somregel en ansigtmaske og ordner negle også...

Må jeg ikke lige låne din tråd til at spørge hvilke mærker folk bruger og evt vil anbefale??

Jeg er selv vild med biosilk til håret. Jeg køber det på ebay da der er langt billigere der end herhjemme. Ellers kunne jeg da godt tænke mig at høre om i kender til andre fantastiske produkter man bare må prøve??

0
0
Svar på denne tråd

Ja bad inden seng
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:34
Men det tager jo 2 min og der indgår ikke hårvask :-)

Illum

0
0
Svar på denne tråd

ikke lang tid...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:38
Ind. blive våd, sanex shapoo i håret. intim sæbe forneden.. skylle begge dele ud. sanex balsam i håret. ansigst creme sæbe fra Kanebo. skylle alting ud. børste tænder. og ud af badet. skin tonic fra kanebo i ansigtet. creme derefter. også fra Kanebo. red håret, antistank deo. + parfume i håret. elestik. og så afsted.. nå ja.. helst med tøj på.. Og det er vidst det.. *S*

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
Rc på egeskov marked den. 20/9. læs præs..
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:04

imponerende at nogen af jer faktisk bruger mere tid end jeg!

Først -før badet- makeup af hvis om aftenen. Derefter ansigtsvask.

Så ind i bad, skylle ansigtsvask af. Nyde varmt vand. Shampoo i hår, sæbe på krop, skylle skylle. Så bodyscrub på krop, hver 3.-4. dag ansigtsscrub eller -maske samt hårkur (bruger hårkur dagligt pga. stort tykt hår og tendens til supertør hovedbund). Ned og sidde i badekarret, barbere ben mm.

Op at stå, skylle skylle.

Nyde vand et par minutter.

Slukke for varme vand, tælle til 20 mens jeg står under det kolde (er godt for hud og hår! Men dødubehageligt).

Ud af badet, frottere. Creme i ansigtet (også øjencreme!), opstrammende bodylotion til lår og numse, fugtende bodylotion til ben og arme. Kropsolie med vanille-duft bruges som parfume. Deodorant skal der også på.

Og så skal der lige lidt mascara på samt Les Meteorites fra Guerlain og lidt farve til brynene og så er jeg good to go.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Må jeg stille et spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:08

Illum

Jeg ser dig af og til på tv og må jeg spørge, hvilke mærker/produkter du bruger? For du har virkelig en flot hud :-)

Hvad er det for noget du bruger, når du reder hår?

Mit hår filtrer nemlig hurtigt, når det redes efter bad med shampoo og balsam fra sunsilk (den gul-orange)..

Det er meget tykt og glat. jeg søger virkelig gode råd :-)

Undskyld til forfatteren af denne tråd, hvis jeg drejer den.

0
0
Svar på denne tråd

Til håret
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:15

Redken Active Express Speed control, det er et treatment og style produkt.

Ang. produkter så bruger jeg pt. Dr Scheller dag og nat og øjencreme.

Ellers er jeg vildt påpasselig med solen, jeg bruger fx året rundt fak. 15 under eller i cremen.

Og ryger jeg ikke, sover 8 timer, ingen stress og en rigtig god lysmand på job ;-)

Sådan 1000W fjerner det sidste (hvis der var noget at fjerne

;-D )

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Baderitual:
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:22

Tøjet af- Ind i badet- Shampoo UDEN sæbe (Jeps Illum, det ER bare bedre for håret)- balsam af den lækre slags- Mens det sidder i, bodyshampoo uden sæbe- balsam skylles ud- Natusan aloe vera olie på våd hud- Neutral deo under armene- biosilk olie i håret- føntørring- Dermologica mudder (fungerer som sæbe), Dermologica toner og Dermologica creme- Tandbørstning og så på hovedet i seng.

Hele ritualet tager vel en ½ times tid.

0
0
Svar på denne tråd

DU MILLE
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:25

Jeg høre vist ind under "mande-bad"

Tøj af/ ind under bruseren / indsæbning af hår og krop/ udskyldning... tørre mig, reder håret, deo og tøj på...

Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)"Græske hunde"
0
0
Svar på denne tråd

Tak for dit hurtige svar :-)
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:28

Jeg må prøve at skaffe det produkt fra Redken.

Lige et ekstra spørgsmål. Håber ikke at det gør noget ;-)

Shampoo uden sæbe? Hvad er det for noget og hvorfor uden sæbe?

Jeg har hørt, at man skal holde sig fra shampoo med silikone, men sæbe?

0
0
Svar på denne tråd

ingen tid..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 13:28

Jeg hopper i badet, skyller min krop, sæber den ind og hopper ud igen.

Det er ikke altid håret skal vaskes, og når jeg er tørret smøre jeg min krop, og ansigtet for en gang Pure A.

Så er jeg færdig med at være i bad.

Kan det tage så lang tid? Jeg fatter det ikke..

0
0
Svar på denne tråd

sparky
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 15:27
det tager så lang tid fordi de fleste skyller sæben af igen *gg*

Mvh

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 15:30

Hehe dejligt at se at jeg ikke er den eneste der bruger god tid på sig selv i sit bade ritual

Det er skam helt okey at i stiller andre spørgsmål...For jeg har selv et, og det er...Hvilken øjencreme kan i anbefale til stakkels lille mig der arbejder ret meget og når jeg kommer hjem har jeg de vildeste rande under øjnene(nok ik helt så vilde, men nok til jeg syntes det er grimt) og får jeg ikke lige sovet nok, fordi jeg skal nå noget inden arbejde...ja...

Så kan der stadig hænge et par poser under øjnene *Gg*

Så en god øjencreme/dækkepudder what ever...alt modtages med kyshånd :)

Og ja forresten...shampoo uden sæbe...hvor og til hvilken pris? :)

De produkter jeg bruger lige pt er..Stuhr til håret, hårkur fra Wella, Vivag intim sæbe, Vichy eller garnier ansigtsskrub, Matas's fodskrub, sanex til kroppen...

efter badet er det Plaisir komb.nat/dagcreme til ansigtet, ellers Garnier Pure A, hvor jeg også har rense serien til når jeg kommer hjem fra arbejde, der renser jeg lige ansigtet, børster tænder og putter olie på neglene igen...

Nå tilbage til produkter, olie på neglene er Solaroil, fd Dove creme i krukke til kroppen, undtagen baller og lår der får Nivea's nye anti cellulite creme, der dufter fantastisk og føles godt faktisk, men ved ikke om den virker endnu...

Matas fodcreme og så bruger jeg ikke noget i håret pt...Nogen der kan anbefale et stylingprodukt der er godt til hår der er klippet i rigtige spidse spidser, der kun kan ses rigtigt ved brug af glattejern??

Det var vist det... Hehe...og så er der selvfølgelig barbering af armhuler og ben HVER dag...hader kropshår..

0
0
Svar på denne tråd

Latoya knows best
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 17:36

Ind i badet

Vasker kroppen med det sæbe der nu er i nærheden

Vasker håret i billig Shampoo fra Bilka

Skyller og putter så billig Balsam fra Bilka i, hehe. - MASSER af Balsam!

Nyder det varme vand - Laaang tid!

Ud igen.. Tørres osv. og så noget Aveeno fugtighedscreme i ansigtet.

Mere bliver der ikke gjort ved mig, og får OFTE kommentarer om, at jeg har SILKE hår og super blød hud osv. Selvom det er lidt træls i længden, at de skal røre mit hår og ae min hud, hehe.

Jeg bruger ikke make up, da jeg lider af syndromet 'naturlig skøndhed', så det bruges der ikke tid på. Desuden er jeg ikke en vidunder-creme-fanatiker, så det bruges der heller ikke tid på.

Bruger omkring 20 min ialt. ELSKER det varme vand - Mhhh bad!

0
0
Svar på denne tråd

og et tillægsspørgsmål ...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 18:55

Her er det også den korte version : tøj af - under vandet - sæbe håret ind - skylle ud - sæbe krop ind - skylle ud - håndklæde om håret - tørre mig - deo - tøjet på !

Jeg bruger ikke make up, og kun sjælden cremer.

Hilsen Pia

NB - et tillægsspørgsmål ... Zayonara skriver at hun skifter sengetøj to gange om ugen ... hvor tit gør I andre det ?

0
0
Svar på denne tråd

den med
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:21

sengetøjet bed jeg også mærke i.. novra, det ville jeg ønske jeg gad!

jeg skifter ca hver søndag... det passermed at vi har spildt så meget kaffe i sengen i weekenden at det er tid!

Vi er som regel 3 eller 4 i sengen... mig, ham, hunden, katten...

Mvh

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:27

I badet får den fructis shampoo, og fructis balsam i store mængder - langt hår ;).

Så en gang glowsoap til kroppen, og et par gange en sæbe med bodyscrub.

Så ud og smøre hele kroppen ind i bodyloation eller babyolie.

Så renser keg ansigtet med en desinficerende sæbe, og dernæst ansigst vand. Så får den en oliefri ansigtscreme.

Så ind til makeuppen ;)

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd

Baderitual
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:53

Jeg forstår heller ikke at man kan bruge så lang tid på det - men hver sin smag *S* Det tager jo ikke lang tid: Ind under bruseren og blive våd, shampoo i håret, skylle ud, balsam i, bodyshampoo, skylle hår og krop, nogle gange ansigtsvask, og så barberer jeg ben og armhuler når det trænger. Ud af badet, håndklæde om håret, tørre kroppen. Nogle gange bruger jeg creme, andre gange ikke. Deo på og så ind og få tøj på. Det kan gøres på et kvarter fra jeg begynder at tage tøjet af (bader som regel om aftenen).

Af produkter bruger jeg oftest det billige.

Sengetøj skiftes 1 gang hver uge.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

pyha kan ånde lettet op
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 18:37

der er faktisk nogle der bruger ligeså langt tid i badet som jeg!!

tøj af, ind under bruseren, hårvask med god shampoo fra frisøren ansigtet renses i renselotion, nogle gange om ugen bruger jeg ansigtsscrub fra vichy. derefter vaskes kroppen i bodyshampoo ligeledes bruges der bodycrub flere gange om ugen.. Imtim vask til forneden og sidst og ikke mindst barbering- under armene HVER dag og benene etc. hver anden dag..kan ikke udstå stubbe..

ud af badet skin tonic derefter ansigtscreme + øjencreme fra vichy, deo og sidst men ikke mindst verdens bedste bodylotion den fra biotherm med citrus.. dejlig blød hud.. pyha det var mit bade ritual.. tro da fanden at kæresten siger det tager laaang tid.. hehehehe..

hilsen Marianne

Hilsen Marianne

Lykkelig ejer af en smuk hvid ganger

Hestehøjens Pelle

Nu med nedlagt landbrug

søges: stabil og rolig hest til let dressur og skovtur. ca 160-170 stg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider