Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

shires shop problemer???
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:16

hej alle...!

jeg har har for 3 uger siden bestilt en sadeltaske hos shires shop denmark, de skrev kort tid efter jeg havde bestilt den, at den ville forventes hjemme i denne her uge, det var jo så det...

men men men, lige i morges fik jeg en mail om den ikke var kommet hjem endnu, og ikke kunne sige hvornår den kom, ret nederen, da jeg står og skal bruge tasken på løddag.

så jeg tænkte på om andre herinde har haft det samme problem...?

har lige i dag sendt en mail til dem, hvor jeg brokker mig over det er for ringe, og regner med at kunne få sine varer.

så må vi jo se om de reagerer.

hilsen en utolmodig hesteejer.

lev livet mens du har det...!
0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:28

Et eller andet sted er det vel ikke Shires skyld?? Det er jo deres leverandør, der ikke levere varen til dem..

Kan godt forstå du er utålmodig, men at du skriver og brokker dig får du nok ikke din taske hurtigere af...

Desuden synes jeg da at det er fint at de skriver en mail til dig om, at din bestilte vare er yderligere forsinket...

MONICA & ROSSO
{>
0
0
Svar på denne tråd

levering
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:36

Jeg arbejder selv i en butik med rideudstyr og det du nævner er et meget udbredt problem

men bestiller en var til en kunde, får en dato hvor den vil være der, og så dukker den bare ikke op til tiden.

Kan godt forstå du er utålmodig men det hjælper desværre ikke at brokke sig til butikken..

jeg har prøvet at stå med sådan en sur kunde og tjaaeh.. føler sku ikke det kan være min skyld.. derfor er det jo heller ikke derfor men tværtimod deres leverandør der er for doven

Og så kan man jo gå tilbage til leverandørern og finde grunden. f.eks. en meget stor, pludselig bestilling af varer som har sat dem bagud eller andet..

de fleste gør deres bedste for at overholde de tider de oplyser

Håber snart du får din taske

0
0
Svar på denne tråd

shires shop
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:43

Jo da..har skam bestilt hos dem for nylig, og løb ind i samme problem som dig!

Jeg havde bestilt en showgrime, da min hoppe skulle til kåring.

Jeg modtager en mail fra dem, at de har modtaget min bestilling og varen kan forventes uden for min hoveddør inden for de næste 6-8 dage...MEN der kommer ingen showgrime!

Dagen før kårringen(sendefrist overskredet med 2 dage) ringer jeg til shires shop og får af vide at det er deres leverrandør der har glemt at meddele dem at de er i rest ordre??

De har modtaget min bestilling 10 dage før, hvad med at tjekke at de har varen før de sender en mail med at jeg kan forvente min vare leverret om senest 8 dage!!!???

Nå, men de tilbyder mig så en showTRENSE istedet for..jeg godtager, da jeg jo bare kan sende den tilbage(dette er fredag,dagen før kåring)De lover at sende den med lørdagsexpress så jeg kan nå at have den på selve dagen..(synes jeg er enormt flinkt) men postbuddet som tilsyneladende ikke har lært at læse kan ikke se de 5 fede klistermærker hvorpå der står lørdagsexpress og jeg har først trensen MANDAG..øv hvor surt..

Alt dette kunne have været undgået hvis shires shop tjekkede deres lager og/eller leverrandører før de sender en mail...

Det var så min erfarring med dem..delvist positiv/negativ...

0
0
Svar på denne tråd

sadeltaske
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 16:45
Jeg ved ikke lige hvad det er for en sadeltaske du vil købe, men jeg har tre forskellige, du må gerne købe den ene !
Jeg kan evt. se hos shire hvordan deres ser ud og se om en af mine ligner.
Du kan svare hvis du er interesseret !
Anne
0
0
Svar på denne tråd

He he he
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 17:19
Jeg bestilte en showtrense i slutningn af maj, da min hest skulle til kåring medio juli. I starten af juli blev jeg nødt til at afbestille trensen hos Shires, da jeg endnu ikke havde modtaget den! Den eneste mail jeg fik fra dem var at de havde modtaget min bestilling, og at der ville gå 6-8 dage inden jeg ville modtage den! Den mail fik jeg selfølgelig i maj.

Handler ikke hos dem mere.
0
0
Svar på denne tråd

shires shop
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 17:24

det lyder jo til man ikke kan stole på deres leverandør, efter din erfaring...

men men, jeg sendte skam selv en mail til dem i går, om den kunne forventes være ved min hoveddør, inden lørdag, så det var jo så din de lige svarede på i dag.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 17:26
næsten lige haft rimelig mange problemer med Shire Shop og er temmelig gal, når jeg tænker på dem. Jeg bestilte et par ridebukser på deres hjemmeside d. 10. juli, og der stod at jeg ville modtage dem indenfor 6-8 hverdage. Den 23. juli skriver jeg, og spørger hvor de bliver af, for jeg mangler dem ret meget (mine gamle er gået op i sømmene). Jeg får svar dagen efter, at bukserne er udsolgt (hm, hvorfor skrev de ikke det 14 dage før, da jeg bestilte dem??), og at jeg vil modtage dem indenfor en uge.

"OK" tænker jeg, og venter tålmodigt på dem. D. 3. august gider jeg imidlertid ikke længere. Jeg havde ikke hørt mere fra dem, og sender dem en vred mail om deres meget dårlige kundeservice, for de kan da kontakte mig, hvis der er problemer. Skriver at hvis jeg ikke modtager dem dagen efter kan de godt annulere orderen, og wupti så kommer bukserne dagen efter, men har aldrig fået svar på min mail. Jeg tænker bare "håbløse ammatører". Man skal ligefrem true med at annulere orderen før man får sine varer, og de har ikke engang tid til at svare på mails, suk!!!

Næh, tror ikke jeg handler ved dem igen. Tiga er en del bedre, for de svarer da på ens mail og endda i en rigtig venlig tone (+ du får udstyret hurtigt efter det er bestilt ).

Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

shires shop
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 17:30

tja det lyder ikke for godt da, men men har besluttet mig for hvis jeg ikk for den i næste uge, ja så afbestiller jeg den, og så må de jo give pengene retur.

men det lyder ikke godt nok betrykkende, syntes sku det er for ringe af dem.

kan godt forstå du ikke handler ved dem mere, det gør jeg nok heller ikke lige frem mere.

men de får sku godt nok min ærlige mening afvide om dem, blandt andet man ikke kan stole på dem.

kan godt se det i andre siger, med det ikke er deres skyld, men derimod leverandørens skyld, men tænker sådan lidt, hvorfor de så ikke finder andre hvis de ikke kan stole på dem, eller evt. ringer og forhøre sig om hvor varene bliver af.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider