Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

9 årig på rodeohest
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 08:44

Min søn red på Amon, de var ved at varme op, da de to andre ponyer på banen skulle ride hjem.

De sagde til mig, "nu rider vi ud" og jeg kiggede hen på Amon, han gik og så døsig og helt rolig ud med min dreng på ryggen, så jeg sagde det var ok.

Men Amon havde åbenbart ikke opdaget at de ville gå, så da han pludselig opdagede at de var ude i indkørslen tog fanden ved ham og han satte i pludselig galop og bukkespring frem og tilbage på banen...

Min 9 årige søn er nybegynder og har først for 3 lektioner siden smidt longen og styret selv i trav. Han tog fat i tøjler og sadel og på trods af at han ved det første hop tabte den ene stigbøjle, så hang han bare fast.

Man må sige jeg ikke var særlig stolt af min pony, men til gengæld meget stolt af min lille dreng, der sad som limet til den sadel.

Vi er tilbage med longen igen, med mindre vi er inde i ridehuset.

Amon er sku en bølle, en typisk teenager...

Se min hjemmeside

Tror på en vej frem uden vold!

Klassisk/akademisk ridekunst

Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en BANDIT!!
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 09:11

Altså Nårh, håber ikke din dreng blev for skræmt? Super at han kunne holde sig fast

Man kan sige, at nu ved han da hvor hurtigt de krikker kan skifte tempo

Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 09:19
Der er altid en bølle blandt heste Godt at din dreng holdt sig fast. Man får nogle ordentlige knubs når rodeodyret får smidt en af.

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

Sådan en har jeg også
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 09:37

Det er så bare en meget flokfikseret hoppe.

Normalt er hun som en gammel rideskolehest. Man kan også sagtens tage hende væk fra andre heste og ride alene. Men hvis de andre heste forlader hende...huha da.

Det er en sjov ide. Men hvis de andre ehste får fri så skal der vel lige prøves til om man ikke også selv kan komme emd ind i stalden og holde fyraften :-)

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 10:01

Ja, den dreng er bare sååååå sej.. Glad for at det ikke gik anderledes.

Giv ham et knus og hils fra mig..

Med venlig hilsen

Bolette

~~Hastvære er lastværk~~

Skønt hingsteføl sælges

www.heste-nettet.dk/ma...is/115204/

www.stald-westphal.dk

0
0
Svar på denne tråd

det var flot
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 12:03

vores pony sorte stak af i skov for nogle mdr siden. slap for at binde snørrebånd. havde sagt stå men den "djævel" er lusket og hurtig så den tog et par skridt frem , ned med hovedet for at græsse. min søn på 7 år holdt fast og sagde NEJ. Tak skæbne sorte blev sur så den bukkede og satte i galop. Min søn valgt at springe af da han ikke ville med og ikke ku stoppe dyret. Og den er stærk den ponyen. så min søn endte i græsset, pony stak af og jeg bandede og jagtede den. det hele endte godt og min søn nyder da stadig en tur i skolen.Men vi begyndt at kører med vogn og det faktisk hyggeligere for så vi alle med på en gang.

Mona

Bedækning ved angloaraber. foto på præstation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider