Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

As good as it gets...Weee
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 19:04

Her kommer lige et Jubiii indlæg fra mig af...

Mit liv har ikke altid været en dans på roser, men så'n kan mange jo nok sige... :)

Men kender i det hvor ALT bare falder i hak, ligeså stille hen ad vejen, passer tingene bare sammen i en større enhed??

Jeg boede i Ballerup og lejede et værelse hos en sød pige, arbejdede på Toms chokolade fabrik, og livet gik sin stille gang...Tænkte ikke ud i fremtiden...Var dog ENDELIG kommet igang med kørekortet, som jeg længe havde planlagt, bare brugt pengene på noget andet hver gang..HiHI

En dag ringer en god kammerat, siger de har et job om natten på Grønttorvet, som er helt perfekt...Jeg kommer ud og ser det og bliver ansat fra 2 uger senere..

Så får jeg beskeden om at min udlejers nye kæreste skal flytte ind, så mit værelse skal bruges..Hmm..Okey, ja så må jeg jo til at finde noget andet..

Der går ikke mere end 5 dage fra jeg får den besked, til jeg har sagt ja tak til en super hyggelig 1 værelses lejlighed, som jeg kan leje i 1 år, på Amager...Med møbler og alt, så jeg ikke skulle ud og investere i en hel masse ting...Huslejen er perfekt og beliggenheden er også udemærket...

Jeg får flyttet, og har nu igen mit eget sted hvor jeg nyder at være...

Så begynder jeg at kigge på min mors hjemmeside, og falder for en skøn misling...Bestiller hende og kan ikke vente med at få hende hjem...For et par dage siden, ringer min mor så for at tilbyde mig en bror til Ucon, som killingen hedder, da han ikke er blevet solgt, kvit og frit, jeg skal bare få ham kastreret :)

Perfekt for jeg havde planlagt at få en hankat af denne race på et senere tidspunkt, så Ucon har en artsfælle og aldrig skulle være alene hjemme...Så imorgen kl 10 ankommer vidunderdyrene med min stedfar hjemmefra Bornholm, der skal til Kbh for at træne bidetræning med sine præmie schæfere :)

Så kommer jeg til at snuse på MP herinde...for 1000 gang...overvejer at købe et føl...kunne jo være hyggeligt med sådan en lille bamse...Skriver et indlæg herinde om det, og vupti..Nu skal jeg hente mit hjertebarn hjem til Januar, et stk smuk smuk og dejligt palomino hingste føl, med god stamtavle og super sind...

Havde ikke tænkt mig at starte stævner eller lign med min næste hest, men med Pearl kommer vi nok ikke udenom at prøve kræfter med springning eller military..hvis hans evner rækker så langt, må tiden jo vise...han har dog alle generne for at blive en super hest :)

Arbejdet kører bare perfekt...Jeg tjener rigtig gode penge, og har det super fedt med det jeg laver...Jeg pakker blomster, bare for lige at informere om det *G*

Vi havde personale møde imorges, mig og mine 2 kollegaere og så vores chef...Det var det bedste P-møde jeg nogensinde har været med til, og vi fik alle nævnt nogle småting der måske havde gået og irreteret os lidt...Men nu er stemningen igen perfekt og vi har alle værktøjerne for at få et super team work op at køre...

Hvilket er ret vigtigt da vi flytter i nye lager lokaler pr 1 November, og så er der en masse ting der skal startes op og køres ind, så alting bare fungerer...Det bliver spændende at være med fra starten et nyt sted..

Så min arbejdsplads bliver i Greve fra 1 November...Ergo, ville jeg jo gerne findet et opstaldningssted til Pearl, i nærheden, så jeg kan tage ud til ham hver dag inden arbejde..

Få dage efter jeg har indrykket annoncen om opstaldning, dvs idag, får jeg en opringning om et super!! sted til følle... Tæt på Greve, med gode folde...gode bokse, de står på halm, får wrap 3 gange om dagen, foder 2 gange, fjernet klatter hver dag af staldpige, skal selv muge 1 gang om ugen, de bliver lukket ind og ud om vinteren, om sommeren er de på døgnfold..Og så kan Pearl gå sammen med et andet hingsteføl som er 1 måned yngre end ham..Helt helt perfekt..og med alt inklusiv skal jeg kun af med 800 kr om vinteren og 500 om sommeren...Super billigt, men stedet er privat, der er 10 heste og så ingen faciliteter..Hvilket jeg dog heller ikke skal bruge før om et par år...

Skal ud og se stedet den 24, så glæder mig rigtig rigtig meget, da det passer super med beliggenhed og det lyder som et godt sted for Følle :)

Så alt i alt...Nu bliver det altså bare ikke bedre...Jeg har nogle dejlige venner, en sød familie, og så er jeg single med alle dertilhørende goder...tror dog jeg er ved at finde en der er værd at kigge nærmere på

Jeg glæder mig SÅ meget til at komme tilbage i hesteverdenen, få mislinger i hjemmet, træne min egen lille hingst op til at blive lige som jeg vil have ham...Bestå min køreprøve den 22 september *Gg*

Og så bare at leve...Det ER godt at leve :)

Tak for jeres opmærksomhed...og kom gerne med din jubiii fortælling...altid dejligt at læse gode ting :)

Lige et par billeder

Pearl med sin flotte mor

Viser sig lige frem..HiHi

Ucon mislingen

Udel, helbror til Ucon fra samme kuld

Er det ikke nogel dejlige dyr jeg har anskaffet mig?? :)

Nu mangler jeg bare at finde et sted i nærheden af Greve, så jeg kommer tættere på arbejde og føllebølle... Ellers mangler intet :)

Lejlighed i Greve eller omegn søges, kontakt mig via præsentation =)

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 19:12

Sikke nogle fantastisk dejlige dyr du har i vente Hvor ER de skønne alle tre

Dejligt at læse en positiv tråd - det er rart når man har det, som du har det lige nu

Nyyyd det

Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.

0
0
Svar på denne tråd

Skønt!!!
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 19:28

Dejligt med sådan en positiv historie, skønt når alt bare flasker sig...

Havde godt set følle til salg på MP, og synes han så sååå lækker ud... Så tillykke med ham

Og deeejlige mislinger

Og selvfølgelig fortsat held og lykke med det hele!

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 00:50

Hmm det var ikke mange der havde noget at fortælle som er positivt *Gg*

Takker for jeres søde ord...Jeg forventer mig også meget af lille Pearl, han skal nok blive en fin hingst :)

Og mislingerne..de ankommer eta kl.10.00..Jubiii...Har helt kriller i maven :)

Og tro mig...Nyyyder hvert et minut lige pt

Lejlighed i Greve eller omegn søges, kontakt mig via præsentation =)

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider