Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min stue og billeder på væggen
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 14:45
Nu har vi endelig fået nye møbler i stuen juhuu, men hvad ned vores vægge? Hvad har i hængende på jeres vægg ei stuen eller er der en del kender en dedr sælger nogle virkelig flotte heste malerier måske lidt i denne stil

www.aeffner.com

???

Hyggehejsa
Renana

schleich heste købes
skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd

vi har...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 15:04

Vi har et billede fra den bog der hedder Jorden set fra himlen, og så har vi et svævende reol system omkring den. Længere er vi heller ikke kommet, vi går og venter på de helt rigtige billeder til vores vægge.

0
0
Svar på denne tråd

herning
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 15:16
I Herning var der en stand men nogle ekstremt flotte heste malerier, både helt ?reele? "her er en hest med en rytter "billeder, men også nogle rigtig flotte lidt abstrakte, nærmest collage agtige billeder, hvor der næremest kom flere heste frem jo længere og dybere man kiggede. Hun/han?kunne også lave efter billeder af dig og din hest, som ogaå var rigtig flotte. Men kan ikke rigtig huske hvad de hed, men det må være til at finde ud af. De var selvfølgelig på hest og rytter standene. Måske kan andre huske dem?! tor priserne lå omkring et par tusinde og op efter, men det var også store billeder.
0
0
Svar på denne tråd

Gamle billeder
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 15:43

Bare lige en tanke - er din kæreste med på, at det skal være hestemalerier? ;-)

Jeg fandt gamle familiebilleder på mine svigerforældres loft og jeg har også fået nogle af min mormor og morfar.

Så i vores to stuer har vi familiebilleder i gamle rammer hængende. Det der gør det sjovt er, at der er en historie bag.

Jeg har selv malet billeder til gang, soveværelse og kontor.

Jannie

www.nokke.dk
[ webdesign og grafisk arbejde ]

Min hest har selvfølgelig sit eget website

www.cherocco.nokke.dk

7 ÅRS SUPER DRESSURVALLAK SÆLGES - SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider