Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Springsadel stjålet!!!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 12:14

Hjælp min springsadel er blevet stjålet. Jeg opfordrer derfor alle til at hjælpe mig med at kigge efter den. Det er selvfølgelig også meldt til politiet, men jeg håber på at få sadlen tilbage, da det jo tager lang tid at ride en ny til... mega øv.

Det er en Stubben artus cs med identifikationsnr. 480078!! (Det står inden i sadlen)

Den er forsvundet fra Stald Ryggard mellem tirsdag d. 5/9 kl 18 og torsdag d. 7/9 kl. 19.

Den ser sådan ud:

På sadlen sidder der gjord, stigremme og fortøj af mærket Devoucoux, som er ret sjældent.

Hvis nogen har oplysning om sadlen, så kontakt venligst mig på 21681805 eller Aalborg politi på 96 30 14 48.

Lad os sammen gøre det svært for tyvene at rende med vores ting!!! Håber at der er nogen derude som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

skal nok kigge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 15:02

(læs overskrift)

kigger,

de ska fandma ikk tro at de kan tage hvors ting,

lad os vide dem

0
0
Svar på denne tråd

Er der stjålet flere?
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 20:13

Hej Rikke

Hvor er det træls! Jeg fik også min sadel stjålet fra Finstrupgård for et par år siden, da tømte nogle tyve alle skabe i stalden!

Er der stjålet flere sadler fra Jer samtidigt? Jeg hørte nemlig fornylig at der var blevet stjålet en del sadler fra Støvring rideklub, jeg håber ikke der er tyve på "turne" igen!

Tine

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:08

Det er altså for tarveligt at sjæle andres udstyr, skal holde øjnene åbne herovre på Sjælland.

Håber du får den tibage.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:12
fik selv for nogle år siden stjåldet min dressursadel, dagen efter havde de forsøgt at sælge den hos en ridebutik, de ville sælge den til 1000kr, da det var en sadel til 9000 fattede ekspedienten mistanke. så hvis det ikke er gjort, så kontakt udstyrsbutikker, så mange som muligt, så kan de være obs på det
0
0
Svar på denne tråd

Kun én sadel blev stjålet
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 20:59
Nej det var den eneste der blev stjålet, men der mangler andre småting.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider