Jeg har boet i denne 1-værelses i 8½ år, og jeg er endnu ikke blevet ked af at bo her. Jeg savner ikke mere plads, og selvom min lejlighed godt kan virke lille og tætpakket for nogle, er der alligevel plads til 6 spisende mennesker, omend siddepladserne er fordelt i rummet.
Med få midler bliver lejligheden lys og indbydende. Ingen tæpper på gulvet og blondegardiner i stedet for mørke gardiner, gør underværker.
Der er stol ved skrivebordet, og der er to stole ved spisebordet. Spisebordet har klap, så man kan godt sidde 4 ved det.
Sofabordet er let at flytte når der skal støvsuges, eller jeg skal bruge gulvplads til at klippe stof på.
Ved sengen er der ikke ret åbent. Den er faktisk næsten spærret inde, men idét rumdeleren er uden bagbeklædning, føler man sig ikke spærret inde.
Marsvineburene står i etager, 3 store bure med hver 2 marsvin i. De står på et par gamle træ-ølkasser, der står så der er opbevaringsrum under marsvinene, og rumdeleren bag burene gemmer på en hyggelig kattehule.
Skabet er indbygget, og det er stort. Heri opbevares tøj, sengelinned, håndklæder, vasketøjskurv, støvsuger, 2 baller spåner, en sæk marsvinefoder, og div. ragelse.
Med ens kasser i rumdelerne er der gode opbevaringsmuligheder.
Mine venner tør godt skrive under på, at her ikke er proppet, selvom jeg har mange ting på lidt plads. 
Tina