Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vi skal have ny hundehvalp
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 00:24

Jeg er jo den heldige ejer af den skønneste dalmatiner tæve.

Min dejlige kæreste har længe gået og sukket om at han også gerne ville have sin egen hund og om 5 uger får han en dalmatiner (han)

Han er helt vildt glad og glæder sig som et barn juleaften.

Det bliver super godt for ham...

Glæder mig helt vildt på hans vegne

Mvh Linda Patricia Eskehøj

Rønnebjerggård

FC København

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 00:26

Jamen, jamen hvor er han bare heldig, og tænk...jeg er den stolte opdrætter af den hvalp han skal have.

De er super smukke, og har de dejligste forældre, hi-hi.

Så bliver vi rigtig mange dalmatinere ude i hundeklubben, er vist oppe på 5 stk. så.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

uha...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 00:31

kender kun følelsen alt for godt! Og så 5 uger laaang tid!

Fik min hvalp for 3 mdr. siden. Så nun har jeg 2 vuffer :-)

Det er første gang vi har hvalp, og det er bare hårdt arbejde de første par måneder, men syntes det går rigtig godt fremad nu! Men anede ikke det var så hårdt at have hundehvalp! Så sig at han skal nyde tiden indtil da, selvom jeg ved det er en umulig opgave! Jeg "glemte" at nyde tiden! Glædede mig for meget, men det gør heller ikke noget! Held og lykke emd det :-)

Et godt team bygger på:

Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst;

to-vejskommunikation!

Husk det når du arbejder med dit dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 00:33

Ja han er super heldig og mega glad.

Glæder mig til at se hvem af dem han vælger...

Jepp du er nemlig opdrætter af de super skønne hvalpe og den kan kun være dejlig med de forældre den har hi hi

Ja DCH skal ændre navn til dalmatiner klubben snart hi hi det vrimler snart med pletter over alt derude. Men det bliver super hyggeligt og godt for ham at han også kan komme ud og træne med sin hund når den tid kommer.

Rønnebjerggård

FC København

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:15

Tror godt han ved han får noget at se til når den kommer hjem. Han så jo hvor stort et arb jeg havde med Emelie... Og stadig har!!!

Men jeg elsker hende overalt på jorden og hun har virkelig været nem i forhold til mange andres hunde. Når andre har fortalt om deres problemer har jeg bare siddet og kunne smile og sige ja Emelie er bare så nem og rolig så jeg har nok været rigtig heldig. Men kende man racen inden man får hunden ved man også hvad det er man går ind til...

Men han skal nyde sin frihed for når først han får hunden hjem er han bundet på en anden måde.

Her er et billede af min dejlige hund...

Er hun ikke bare smuk??

Og hun ligner bare sin far...

Rønnebjerggård

FC København

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:19

og ja 5 uger er mega lang tid at vente..

Han vil bare have den lille hvalp hjem nu!!!

Det er så sjovt og sødt at hører ham for han snakker om den hund hele tiden hi hi, men det gjorde jeg jo nok også da jeg skulle have emelie.

Og ja de første mdr er de "værste" bare indtil de er renlige så begynder det at hjælpe på det igen...

Men Emelie var rigtig hurtig renlig så håber det bliver lige så nemt med den nye hvalp.

Forresten så TILLYKKE med din hvalp...

Rønnebjerggård

FC København

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider