|
|
| test nationen |
|
|
Er der andre end mig, der lige har pudset formen af inden aftenens show? Jeg fik 46 ud af 70 rigtige. Troede egentlig min paratviden var større, men det må så gælde andre ting. Og jeg aner ikke hvad de matematikspørgsmål skal til for  www.testnationen.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heller ikke for god |
| Forfatter:  |
Annie |
| Dato:  |
09-09-2006 19:48 |
|
Jeg fik 40 ud af 70 rigtige.. det var vist ikke en test for mig hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke endnu |
|
|
prøver at læse lektier, men kunne godt være man skulle gøre det inden de små grå står helt af  Dog skal der hænges vasketøj op først, det kræver ikke ligefrem den store indsats på det punkt... 
Lækkert, rødt hingsteføl sælges, welsh cob-blanding Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er total dårlig |
Ratster Zoo |
09-09-2006 19:49 |
|
til matematik, så det blev bare gættere, men endte da på 37 og dermed er jeg jævn 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg var en bedre end dig... Jeg fik 47 rigtige  Og jeg var stærkest i samfund og matematik 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik... |
Tine (Ego A Go Go) |
09-09-2006 19:58 |
|
... 55- bedst i sprog, værst i matematik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Min præstation var UDMÆRKET 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvorfor ikke mig |
|
|
Jeg kan ikke komme ind til testen... siger jeg skal down loade flash 8 og det her jeg gjort nu og den giver stadig ikke adgang!!! Hvis det er første prøve - tjaaa så ser det skidt ud for mig  Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe...morsomt... |
Cheetah |
09-09-2006 20:19 |
|
...fik 46 ud af 70 og bedømmelsen udemærket...matematik og geografi var ikke lige min stærke side...men det var jeg sgu godt klar over... 
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Jeg har ikke prøvet den online, men jeg er ved at teste mig nu - sammen med en veninde. Og hold da op, hvor er der mange ting vi ikke anede vi havde brug for at vide *fnis* Men samtidig er der også mange ting, vi ikke vidste at vi ved  Jeg glæder mig til vi kommer til matematik og geografi, det er lige noget for mig. Det kunne da være, at jeg også lige skulle smutte forbi den online og se hvor klog jeg er i forhold til jer 
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op ... |
Lisbeth Sejberg |
09-09-2006 20:35 |
|
... 43 ud af 70 ... det er jeg meget tilfreds med, når hovedparten af de matematiske spørgsmål blev til gætteleg. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Test nationen |
|
|
Havde 52 rigtige ud af de 70 og betegnelsen "flot" Naturvidenskab 8 ud af 10 Matematik 8 ud af 10 Sprog 8 ud af 10 Kultur 7 ud af 10 Geografi 7 ud af 10 Historie 7 ud af 10 Samfund 7 ud af 10 Er egentligt positivt overrasket over resultatet, da jeg er vildt forkølet og nærmest har snot i hele hovedet og derudover er træt efter kæmpefirmafest igår og kun 5 timers søvn i nat... Men er overrasket over at jeg klarede mig bedst i naturvidenskab og matematik Normalt ikke det jeg ville betegne som mine stærke sider... Heldige gæt må være svaret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg havde |
|
|
59 rigtige - er vel egentlig ok tilfreds - ville selvfølgelig gerne have alle rigtige 
Håber det bedste, men frygter det værste...:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyh... |
|
|
Jeg kunne jo ikke lade være med at tage testen, men det er nok ikke den bedste idé at gøre det med 39 i feber. Er allerede kommet i tanker om nogle dumme fejl... ja ja. Jeg fik 51 ud af 70, det var dårligere end forventet, så jeg er lidt skuffet... Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god aften |
|
|
Eva havde 62 rigtige og derfor gider jeg ikke se programmet på tv med hende uanset hvad spørgsmålet er så råber hun...DET VED JEG DA GODT... godt jeg så kan blive underholdt på nettet i stedet for. god aften Betina
Stengården: Salg og avl af DSP. Ædle og dygtige ponyer med stor kapacitet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjovt!! |
elsoma |
09-09-2006 20:59 |
|
Jeg stiller jo med handicap (norsk), men jeg gjorde det da ganske bra!  43 ud af 70!  Fordelt slik: samfund 9 af 10 matematik 8 af 10 naturviden 7 af 10 geografi 6 af 10 historie 5 af 10 kultur 4 af 10 sprog 4 af 10 Jeg synes selv det var riktig godt klaret, jeg kjenner intet til danske fodboldspillere,popartister eller forfattere. Er litt skuffet over at jeg bommet så meget på det sproglige, jeg er rett god til norsk! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik... |
|
|
49 ud af 70 rigtige. Bedst i sprog, naturvidenskab og matematik. Dårligst i kultur og samfund. Men er da ok tilfreds. Synes der var nogle spørgsmål jeg stod helt af på:)
Sød vallak sælges. Se mere på præsentationen eller på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Jeg havde 61 rigtige ud af de 70. Så er da super tilfreds.
Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Så fik jeg også færdiggjort testen: 50 rigtige! Rigtig stolt, for jeg er trods alt kun 16 år gammel  Naturvidenskab, matematik og sprog: 8 ud af 10 Samfund og geografi: 7 ud af 10 Kultur og historie: 6 ud af 10 Så har jeg altså valgt den rette linie på gymnasiet, Mat-Fys-Kemi.
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
... 47 ud af 70 - troede egentlig, jeg vidste mere. Det gik ellers ret godt i matematik, sprog, historie og samfund - 9 eller 10 ud af 10 i dem alle - til gengæld er jeg åbenlyst et fjols, når det kommer til naturvidenskab, geografi og kultur... Jeg er vist belastet af at være gammel handelsskoleelev fremfor gymnasie- (nå ja, en undskyldning kan man vel altid finde...) Mvh. Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hygsomt |
|
|
Tjaaa... Jeg fik 56 ud af 70 rigtige. Og betegnelsen flot. Utroligt så meget jeg ikke vidste jeg vidste... hvis man kan sige det sådan *G* Og et par heldige gæt blev det da vist også til  9 ud af 10 rigtige i historie, samfund og sprog 8 rigtige ud af 10 i matematik og geografi 7 rigtige ud af 10 i kultur og 6 af 10 rigtige i naturvidenskab Og det til trods for jeg altid har været en nød til historie og samfundsfag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
det var sjovt, ikke at følge med i TV for det kan jeg ikke da jeg ikke kan høre men tog testen efter linket: 64 rigtige ud af 70 og lydtesterne måtte jeg skyde da jeg jo ikke kan høre: den nationalmelodi og vistnok en dyrelyd... Beagle.
Rideudstyr tilsalg, som Pikeurridebukser str. 92, lækre schabrack-underlag, CATAGO vinterridejakke. Alt billigt tilsalg. Tjek min præsentation eller skriv for billeder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beagle |
Ratster Zoo |
09-09-2006 22:08 |
|
jeps og en tale med Martin Luther King  National sangen fik jeg tik at være england, og dyrelyden en delfin 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
så det ikke i år, men så det sidste år... og testen sidste år, var rigtig dårligt lavet... Har en ven som er medlem af mensa, og han sagde der var nogle/flere af spørgsmålene hvor to af løsningerne faktisk var rigtige, og derfor fik man ikke et reelt indtryg af det... Ved ik med testen i år... Men lidt plat, at man ik laver en god nok resource, så man undgår at de forskellige spørgsmål havde flere rigtige svar...
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Min går i stå midt i det hele. Rigtig irriterene, for jeg syntes at jeg har rimelig godt styr på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik |
|
|
Jeg fik 57 rigtige!  Mine resultater: Kultur: 9/10 Naturvidenskab: 9/10 Matematik: 9/10 Sprog: 9/10 Geografi: 8/10 Samfund: 7/10 Historie: 6/10 Og det er ret repræsentativt for mig - jeg er en dør til historie, pænt dårlig til samfundsfag og ikke ret god til geografi, men ok til resten. Yay - jeg er klog. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians Fuldblodsaraber sælges Shalil udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi så det |
|
|
sammen, kæresten og jeg, og havde ved fælles hjælp 60 rigtige 
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst PRINSESSERNE SØGER EN PASSER  8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt tilfreds... |
|
|
Jeg mener bestemt ikke min parat viden er noget der er værd at tale om... men kom op på 52 rigtige, så lidt må der jo sidde fast... Må nok sige jeg er rigtig godt tilfreds...
Mvh Poeten
Part søges i Lyngby... kig min profil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja, jeg |
|
|
fik 68 rigtige  Men jeg var ikke tilfreds med mine 2 fejl - jeg vidste fx ikke, at det var Finland, der havde EU-værtskabet i dette ½år  Den anden fejl kan jeg kke lige huske, så den var nok ikke helt så pinlig  Spørgsmålene var ikke svære, men jeg er så heller ikke hverken blondine eller skoleelev 
fra Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv... |
|
|
Jeg vil slet ikke ud med hvad jeg fik...  Sikke nogle kloge hoveder der sidder herinde...
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden. LEJLIGHED SØGES! 1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager! Tilladelse til husdyr. Skriv eller ring, - ALT har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik |
|
|
47 ud af de 70, og dermed en udmærket præstation...
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris Medlem af DÅHM syd horseauction.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| under testen |
|
|
... i TV nåede jeg så op på 52 rigtige svar. Og svarede forkert på nogle af dem, som jeg havde svaret rigtigt på på nettet Åbenbart skal man stole på sin første indskydelse... Jeg er nu godt tilfreds med resultatet. Men har jeg ikke ret i, at spørgsmålene var lidt "mandeorienterede"?.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik... |
|
|
...52 rigtige. Jeg klarede mig bedst i geografi og matematik. Mens det der med kunst og kultur gik  .
***** Snepony ***** Hvis alt kommer imod dig, kører du i den forkerte vejbane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Personligt... |
|
|
Personligt er jeg meget stolt over, at jeg svarede rigtigt på den med fodbold... jeg ved ellers intet og kan aldrig svare på fodboldspørgsmålene i trivial  Til gengæld tænkte jeg for længe over den med fuglene, for min første indskydelse var solsorten, men så lavede jeg det om. Øv. Jeg synes, at testen var for kort. Der måtte godt have været flere spørgsmål og flere emner. F.eks. var der jo ikke noget om film, musik og litteratur. Nå ja ja, det vil jeg ærgre mig over i lang tid... Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Jeg så ikke programmet i går, så tog testen i dag... Fik et "fremragende" resultat iflg dem - 63 ud af 70... (Så indtil videre er jeg vist bedst her på Hn... Kom nu, slå mig...)
Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min score... |
StinaE |
10-09-2006 15:13 |
|
...56. Ligesom lærerne...  Kunne have scoret højere hvis ikke min "kloge" mand havde gjort mig i tvivl om nogle af spørgsmålene. Nej, man skal følge sin første indskydelse, de spørgsmål jeg var i tvivl om passede alligevel! Manden skulle have lavet sit eget svar-kort, men det ville han ikke, han var bange for at jeg var klogere..  Men det var jeg nu også, for mine forkerte var dem som han stædigt påstod var rigtige, og "dumme" mig, der var i tvivl, lyttede til ham...  Jeg er klogere end min mand, tra la la la la  På paratviden, vel at mærke... (derfor vil ingen spille trivial med mig, jeg vinder altid... ) Men der er nu også RIGTIG mange ting jeg ikke ved noget om, men men kan jo heller ikke vide alt om alt, vel? Jeg ved lidt om en masse, men ikke en masse om lidt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
nu tog jeg den lige igen, og fik den til 60 ud af 70 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gu er du da ej |
|
|
Dorte75 - jeg fik jo 68  Så du er åbenbart ikke så god til at 'læse HN-tråde' 
fra Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
Jeg er 14, og fik 47  JEG ØLER MIG KLOG. hvad skal vi med matematik ?? HM ;P
jeg var. Flot.
________________________________ R|cky ©riccDrd -How not to love ? Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor. At sige alle er specielle, er det samme som at sige ingen er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi sad også og lavede den... |
|
|
Jeg fik 53 rigtige, men jeg er heller ikke for god til det (taber altid i Trivial Pursuit)...  Jeg havde også nogen virkelige dumme fejl, hvor man bagefter tænker: Ej det burde jeg f*ndme have vidst - f.eks at det var Nelson mandela...  Jeg var ret imponeret over min lillebror på 13. Han fik 47 rigtige, og han fik selvfølgelig ingen hjælp... Sjov test ellers... Mvh. gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nelson Mandela ... |
Lisbeth Sejberg |
11-09-2006 17:47 |
|
... hvor var han?? Jeg mener kun der var 2 negre, nemlig Martin Luther King og Koffi Annan  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik 61 |
|
|
Jeg fik 61 rigtige, da jeg tog den på nettet idag. Jeg så ikke programmet lørdag. Jeg er godt tilfreds, da jeg ikke havde lyd på computeren, så dem med nationalmelodien og dialekten måtte jeg gætte. Den med delfinen havde jeg så tilfældigvis hørt, men havde jeg da også haft rigtig alligevel! Nå, men jeg er lærer, har den rette alder, snorker, bruger briller og meget mere, som åbenbart er plusser i det her halløj.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth sejberg: |
|
|
Det var Koffi Annan, som var det rigtige, men jeg var selv overbevist om, at det var Nelson mandela (ham kunne man også vælge imellem). Sådan kan det gå...  Mvh. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|