|
|
| Paris Hiltons nye pony... |
| Forfatter:  |
Frk. Nielsen |
| Dato:  |
08-09-2006 10:14 |
|
Inspireret af tråden: pony som førerhund??? blev jeg inspireret til denne tråd. Tænk hvis den nye dille i Hollywood blev mini ponyer istedet for mini hunde. Kendte som ukendte der rendte rundt med en minipony udklædt i balletskørt og små sko  At have sin pony med når man er ude og shoppe i Louis Vuitton osv  Hyggeligt eller skræmmende??? Kom med din mening. Frk. Nielsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| say what |
Tine85 |
08-09-2006 10:16 |
|
Tjaa jeg syns det er sygt!
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes også |
|
|
det ville være sygt!!!
Hvem vil bytte?? Læderridestøvler str41 med extra vidde byttes til god brugt fuldt monteret trense str full(gerne med 3 delt bid). Gerne brun. Mærke ligegyldigthar fundet drømmehesten...han er bare dej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skræmmende!!! |
|
|
Det er da godt nok en skræmmende tanke! Den dille håber jeg godt nok aldrig kommer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke hyggeligt... |
|
|
nærmere Uhyggeligt :S Men...kunne ikke lade være med at tænke "sikke nogen høm høm poser man skulle have med" LOOOL
Fotografering tilbydes ...hjemmeside med foto kommer snart Skriv venligst en besked her på HN, så skriver eller ringer jeg tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Af frygt for at blive slået ned... |
Frk. Nielsen |
08-09-2006 10:48 |
|
tør jeg nu dårligt sige,at jeg ville da gerne have mini me med alle vejne. Ikke at han skulle være klædt ud eller noget, men ville da være hyggeligt at det var lovligt at have ham med ude at shoppe  Ikke at han skulle bæres rundt alle vejne i en louis vuitton taske, som de små hunde - det ville nok blive lidt tungt! Men egentlig - hvad er foreskellen? begge dele er dyr? Begge dele kan af uvidende personer brige andre og dyret selv i stor fare? Nå lad os få gang i debatten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og nej... |
Frk. Nielsen |
08-09-2006 10:49 |
|
Han skulle ikke bo hjemme i min stue - og sove i min seng. Der sætter jeg dog grænsen  Frk. Nielsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyntepony |
JulieTaylor |
08-09-2006 11:21 |
|
Tja, hesten er jo nok ret ligeglad om den får rosenknoppper og bandager på eller et lyserødt tyldækken  Og om den skal gå med ned ad Old Bond Street, 5th Avenue eller op ad midterlinien og højre om ved C... det er vel også den lille hest ganske uvedkommende. Så syg vil jeg ikke kalde idéen - så længe pynteponyerne havde gode kår, når de ikke lige var ude i byen og cruise rundt Man får da også motion af at shoppe, og hesten kunne bære alle poserne. Det kan en chiuaua ikke. Mvh Julie
"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også." Børge Weidemann, tekstforfatter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovsa... |
JulieTaylor |
08-09-2006 11:22 |
|
Jeg glemte noget: Måske kunne man få Louis Vuitton til at sy en lille sadeltaske, så skødehesten kunne bære skødehunden for én  Mvh Julie
"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også." Børge Weidemann, tekstforfatter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahahaha! |
|
|
JulieTaylor - som du kan sige det.  Jeg er desuden enig; hvis hesten er ligeglad, så er jeg også. Skødeponyer... hvad bliver det næste...  -+- Zip.
~ Nausiates in a million different ways! ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1000 % enig med Julie |
|
|
Vi skulle måske først gribe i egen barm og fjerne stramme fletninger, bandager, diverse udstyr, rideøvelser og transport til undervisning, stævner mv. Hesten er da ligeglad med om den er pyntet efter vores standarder indefor ridesport eller en eller anden pigebarns lyserøde hjerne. KH Linda
"Du får alt hvad du giver...."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan lige forestille |
Ratster Zoo |
08-09-2006 16:37 |
|
mig Paris komme gående med en blå mini-mule 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
|
|
Jeg er egentlig ret enig med Julie Taylor. Når det så er sagt, så synes jeg iøvrigt heller ikke at hunde hører hjemme som accessories. Mange køber jo en hund i en taske fordi de synes det er herre trendy. Men mange aner ikke hvad en hund har af reelle behov. Det samme gældernår amerikanske bulldogs bliver potensforlængere for popdrenge. Når hunden pludselig bliver stor og ulydig, fordi de har glemt at tage højde for hundetræning, så er de pludselig ikke så "herre-trendy" mere. Jeg vil ikke dømme alle over en kam, men har efterhånden mødt MANGE af de tilfælde. Det ville vel være det samme hvis ponyer blev det nye hit. Men ja ja ... en pony med Louis Vuitton bandager og Gucci-trense er da ikke at kimse af 
Hilsen Mette Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES Sælges: 2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Fold to my arms Hold their mesmeric sway And dance out to the moon As we did in those golden days
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste har det bedst i naturen... |
nassebasse |
08-09-2006 18:56 |
|
og det er også der de hører til! ikke nok med at vi har fundet på den mærkelige ide om at heste skal stilles ind i små firkantede rum og gå rundt med en underlig mangefarvet stoftingest på hovedet når de endelig er ude i naturen.. nu skal de også pyntes og tages med ind på en gade for at vi skal shoppe.. tror de fleste heste ville blive så hunderæd for alle bilerne, menneskerne og blinkende lys at det ikke ville være muligt at ha en sød lille ponys i en taske..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en to tre |
Vildrose |
08-09-2006 19:10 |
|
..dyremishandling :S
Vildrose Show me the shadow where true meaning lies So much more dismay in empty eyes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette... |
JulieTaylor |
08-09-2006 21:28 |
|
Jamen, hvis bare man køber en lillebitte hund, så er det ligemeget om den bliver adfærdsvanskelig, når den bliver voksen. For så lukker man jo bare lynlåsen i sin Louis Vuitton, og så er det som om hunden slet ikke var der  Høh - nej, dyr er ikke trendy tilbehør.. eller det vil sige: De er ikke KUN trendy tilbehør. Men hestens job kan da lige så godt være at pynte på marken som at vinde sløjfer. Mvh Julie -ejer af 6 pynteheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nassebasse |
Ratster Zoo |
08-09-2006 21:31 |
|
nu er det ikek alle der propper farvede ting på sin pony/hest's hoved når den er ude.. Min hun går PT ude 24/7 og har ikke noget på, hverken grime, fluetingester eller sko 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pony dille |
fruhestepige |
08-09-2006 21:32 |
|
Hej !! Ja, det er da en underlig tanke,man går i netto og ind kommer Paris Hilton med en fallabella med cykletasker på ryggen ti hi sjov tanke. Nej, pjat men der er nok nogen der kunne finde på det.
M V H fruhestepige Rigtige kvinder er hestepiger . . Rigtige kvinder rider ponyer . . Rigtige kvinder kan hva de vil .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| accesories pownies |
|
|
det ville godt nok sygt. tænk hvis ponyen sked i en louis w-butik!!  haha.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænk lige hvilken ordveksling ... |
Lisbeth Sejberg |
08-09-2006 21:51 |
|
... der kunne komme ud af det  Frk. Hilton møder en anden kendis, som også har fået en pyntepony, men endnu ingen sadeltasker. Hun spørger så:"Hej zøde Pariz hvor købte du dine tazker henne"?? Slam dunk får hun en lige højre fra Frk. Hilton som snerrer:"Jeg har fandeme ikke købt mine tazker, det er zgu da mine egne"!!! Fik i den hva hva ... tasker  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
Ratster Zoo |
08-09-2006 22:02 |
|
Lol.. er det ikke ved at være din sengetid 
Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter Kastreret han rotte søger nyt hjem Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
08-09-2006 22:05 |
|
Stakkels pony ville jeg sige
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor er det... |
|
|
...Efter jeres opfattelse okay at behandle en hund sådan, men ikke en hest!? Verden har efterhånden accepteret at vi behandler hunde som kludedukker, kan ikke se forskellen på hest og hund, de er vel begge levende væsner med med et kraftigt behov for IKKE at blive behandlet som små klædud dukker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstår ikke |
|
|
hvad I menerr med HVIS det bliver moderne - det er da et par år siden en kammerat kom hjem fra new York og måbende fortalte om en minipony han havde mødt på gaden... nuttet og i snor.
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst PRINSESSERNE SØGER EN PASSER  8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kunne |
kalundborg |
08-09-2006 23:35 |
|
alligevel være rimelig blæret at tage en shætter med ned i netto og handle ind. Kan I ikke se folks ansigtsudtryk 
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kalundborg |
Ratster Zoo |
08-09-2006 23:40 |
|
hehe "Jamen det er min føre pony" ROFL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror måske ligefrem at ... |
Lisbeth Sejberg |
08-09-2006 23:40 |
|
... det ville sprede lidt mere hygge, end dem der går omkring med "muskelhunde"  Jeg går ud fra, at du ikke vil tage den med ind i Netto, men vil parkere den udenfor?? Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
kalundborg |
08-09-2006 23:41 |
|
hvorfor ikke? Den kunne bære indkøbskurven... Tror nu også det ville vække lidt undren uden for butikken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minder mig om |
Ratster Zoo |
08-09-2006 23:45 |
|
at da jeg var lille satte jeg en hne i en cykelkurv, satte en cykel-elstik over ryggen på den (Den troede den var fanget, men kunne godt hoppe af hvis den ville) og så mig over på tanken, parkede høne og cykel udenfor, og den blev sjovt nok sidende  Den fik også en del opmærksomhed.. *suk* savner sq den høne.. Magda hed den, og gemte sig 2 gange for ræven, og dermed overlevede, mens ræven tog de andre høns..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
det er snyd hvis ponyen må gå med i netto når hunden skal bindes udenfor.
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst PRINSESSERNE SØGER EN PASSER  8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skingur |
kalundborg |
08-09-2006 23:50 |
|
rigtigt, men jeg tror nu godt hesten må komme med ind, jeg har i hvert fald aldrig set et skilt med pony forbudt i nogen butik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver da heller ikke noget ... |
Lisbeth Sejberg |
08-09-2006 23:55 |
|
... problem at have en minipruhpony i en lejlighed på 4.sal. Findes der måske lejekontrakter, hvor der står, at man ikke må have hovdyr i lejligheden ...ikke endnu da  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
kalundborg |
09-09-2006 00:01 |
|
nej, nu du siger det... Jeg skal have en shætter med i min lejlighed når jeg engang flytter hjemmefra(not), men det kunne da være pænt skægt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man må jo godt tage den med ... |
Lisbeth Sejberg |
09-09-2006 00:16 |
|
... Metroen, kan i ikke huske den historie?? Den står nede midt på siden under Hvilken Billet?www.m.dk/m_presse/nyhe...ttyper.htm Faktisk lidt sjovt at tænke sig, at der slet ikke er en masse forbud mod at tage ponyer med alle vegne ... der bliver nok lidt opstandelse rundt omkring, når fænomenet breder sig. Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor er |
MieM |
20-09-2006 14:20 |
|
Det bare kært... Jeg synes det er en god ide med en lille shetter som førerhest. Hvis de kan trænes op til alt mulitgt andet, hvorfor så ikke dette? De kan hjælpe en person med ting, i stedet for at "bare" tilfredstille os med vores daglige ridning, rundt på en bane.
Spring hest købes, skal stå på sjælland, og minimum være 155 cm. I rather be hated for being me than be loved for somethin im not! Masser af ting sælges, kig under præs.! FCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste eller hunde. |
|
|
Det er lige misforstået og forkert.
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor kan man se |
JLykke |
20-09-2006 14:43 |
|
billeder af Paris og hendes nye accesorie
Super fed trendy hundetaske str small sælges! til dig der vil være med på moden uden at gå på kompromi med dit dyrs velfærd! Godkendt til fly og en perfekt transporttaske. Sælges billigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad mener du Malle??? |
Lisbeth Sejberg |
20-09-2006 14:43 |
|
... som førerhund/førerpony eller "modedille" ?? Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
så hører man paris råbe 'kan din pony lege med andre ponyer? min er nemlig ukastreret, så vis din også er det kommer de nok op at slås om alle hunnerne'... - Altså når de går tur i ponyskoven, eller i ponyparken  Jeg kan nu ikke se forskellen mellem at behandle en hund sådan, og at behandle en hest sådan. Hvis bare den har et godt sted at bo, god mad, hø, wrap, halm, smed og dyrlæge. Så er den nok ligeglad (som JulieTaylor skriver) med om den går ned af gaden, eller om den går ned ad midterlinien. Indianere tænker sikkert også om os nybyggere at, 'de er godt nok onde ved deres dyr, tænk at bede dem om at præstere noget på en lille mark (hvor de ikke engang kan flygte fra), samtidig smider de en hård tingest ovenpå ryggen for at sidde bedre fast. Ovenikøbet skal hestene også have stål i munden som bruges til at dreje med!' Såååå der er nok ikke så længe til, sikkert bare et spørgsmål om tid (hvis ikke det allerede er ved at ske - som det Skingur fortæller om). Mvh Anette Vildal - med skødeponyen Don Diego 
Lauge's E'jaaz & Wisnu Estopa of Tas Estacia og Mentha ifolet ved Tamtam. Lillerøv er blevet kastreret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|