Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tror det spøger ARGH
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 08:00
Nu synes jeg efterhånden det er ved at være lidt for creepy, hver gang min kæreste overnatter, og jeg mener Hver gang og kun når han er her, så lidt efter vi er gået i seng så lyder det som om noget glas går i stykker og min computer tænder i ca 5 sekunder og så slukker den brat igen

Der er ikke noget der er smadret, man kan ikke se nogen personer,skikkelser etc. men der er Aldrig noget når jeg er alene i lejligheden, og hunden reagerer aldrig på noget af det...

Min mor var her en dag hvor han havde overnattet, hun stod 1-2 m. fra computeren, lige ved indgangen til mit soveværelse og følte pludselig at hun blev prikket af noget koldt på sin højre skulder

Har jeg fået spøgelser i hytten oder? er det min kæreste der har taget "det" med, eller er det bare "Noget" der ikke kan lide ham? Han arbejder på en gl. kro i Fredensborg og der har været historier om spøgelser

www.fjolletobak.com/de...tent=12452

Støt www.graeskehunde.dk se minE dejlige grækerE i præs.

Se min nye græske hvalp i præs. 3 dage tilbage...

Mvh "Dolly"

0
0
Svar på denne tråd

Det spøger ? Måske
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 08:10

Hey!

Jeg er ikke helt sikker på om jeg selv tror på spøgelser osv.

Men det som du fortæller er svært at forklare. Sad og fik helt kuldegysninger. Fy for den. Det må være virkelig skræmmende?

Du kan dog prise dig lykkelig med at det ikke sker når du er helt alene hjemme :)

Jeg ved sørme ikke hvad du skal gøre - har du prøvet at lade computeren stå tændt natten over mens kæresten er på besøg?

Bare en idé.

Kram

Friis

0
0
Svar på denne tråd

Spøgeri?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 09:30

Jamen dog!

Kan du på nogen måder mærke nogen "energi" omkring jer, når du er sammen med din kæreste? Som du selv siger, kan han godt "slæbe rundt" på en klæbeånd.

Men hvis det bare er elektriske maskiner, der tænder, kan det også bare have en naturlig, fysisk årsag. Der er nogen mennesker, der har så meget energi, så de tænder for alle mulige elektriske installationer uden at ville det. Du kan jo spørge ham, om det sker andre steder for ham - også uden for dit hjem..

Med venlig hilsen

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 09:44
Mininiller

Jeg ved heller ikke om jeg tror på spøgelser, ånder etc. men det er sku lidt for uhyggeligt at det sker Hver gang han er her. Min kæreste synes det er sjovt nok, han jokede selv med om han mon havde en klæbeånd hvad det så end betyder.

Nogen gange har lyset på badeværelset været tændt, men troede/håber det bare er mig der er en bøf til at glemme at slukke...

Min computer går i dvale efter 10 min. hvor den ikke er blevet brugt, så den plan duer ikke...

Sanne32

Jeg ved ikke hvordan en sådan energi føles, så jeg ved det desværre ikke hvordan det evt. føles, synes ikke der er noget anderledes ?

Det med lyden af glas der klirrer er et nyt "trick", jeg hart sagt højt at jeg håber ikke et evt. væsen viser sig for mig i lejligheden, for så vil jeg aldrig kunne føle mig tryg her igen...

Hvad gør man evt. ved sådan et spøgelse, ånd etc. kan man fjerne dem?

www.fjolletobak.com/de...tent=12452

Støt www.graeskehunde.dk se minE dejlige grækerE i præs.

Se min nye græske hvalp i præs. 0 dage :-) tilbage...

Mvh "Dolly"

0
0
Svar på denne tråd

computer
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 10:00

du kan sagtens lade din pc stå tændt natten over og se om den er tændt eller slukket næste dag...selvom den går i dvale så køre den stadig, den skulle gerne "vågne op" hvis du rykker med musen ;-)

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Windstrup
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 20:58

Jeg synes at du skal slukke helt på kontakten - og så se hvad der sker ?

Jeg kan godt forstå at du føler dig slemt utilpas

med dette,men som andre har skrevet så er det trods alt godt,at det kun sker når din kæreste er hos dig..

En klæbe-ånd kan godt, fjernes - dette kræver dog at du/I tager kontakt til et medie som kan hjælpe især din kæreste ( måske )?

Hvis han er blevet påtvunget en sådan (nasser)og han ikke har tænkt i de de baner,at det kunne være en sådan - kan den leve godt af ham og leve der længe. Så prøv udlukkelsesmetoderne og se om det hjælper,hvis ikke så er det med at få fat i en der kan hjælpe jer..

Lykke til

0
0
Svar på denne tråd

albert1
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 21:03
leve af ham? Øh, hvad sker der hvis den ikke bliver fjernet?

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Raster Zoo
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 21:13

Jamen det lyder måske nok lidt voldsomt,men det er sådan man beskriver det..

En klæbeånd er lige præcis det som ordet siger,den klæber sig til et levende menneske,for på den måde at kunne blive her på vores side af regnbuen det kan være at afdøde ikke kan finde ro eller simpelhen nægter at gå over,og derfor på klæber sig et levende menneske som ånden så så og sige lever af ( for energi af )

Det er lidt svært at forklare på skrift,for der er jo meget mere i det med at være ejer af en klæbeånd

end det som lige beskrives her..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider