Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Overnatning - Aarhus C
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 07:37
"Dagen før afrejse kan jeg sagtens finde et godt billigt overnatningsted for 3 piger Aarhus C, når vi skal kigge hest.

Hvor svært kan det være?!?"
Åbenbart meget svæert! Ingen steder har plads, åbent eller lignende. Heller ikke engang hoteller... AARRRGH!

Nogen der kender et godt lille hotel eller B&B eller som tilfældigvis har sengepladser ledige til 3 tøser i Aahus C?
Dorthe
0
0
Svar på denne tråd

århus centrum
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 07:51

Kan det være noget camping-agtigt?

Århus Nord camping har åbent året rundt, og de har vidst nok hytter.

Det er dog 10 km. fra centrum

Ellers så er der vandrerhjemmet der ligger ved Marienlund i skoven. Ellers så skal I nok ud i noget med hoteller, og det er jo lidt dyrere.

Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

Aarhus C
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 08:08

Camping er jeg slet ikke til.

Hotellerne ser ud til at vaere overbookede (hvis man toer stole paa internettet), og dem der er for ledige er for dyre.

Men vandrehjemmet... Hvor langt ligger det fra centrum?

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 08:27
Camping er jo ikke nødvendigvis at sove i telt og primitivt
Du kan leje hytter og nogen steder kan du også leje rigtige værelser som på et hotel

Jeg kan anbefale Camping Blommehaven- Pæne hytter, gode toilet/bade muligheder
Den ligger ude i Marselisborg skoven, og det tager ca. 15min. med bus ind til centrum

MVH Rikke

"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge
"Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump

En gang
DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Nu skriver
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 08:34

Nu skriver du jo ikke noget om dato, men har du f.eks. checket med Cab-Inn? www.cabinn.dk De ligger lige ved Skolegade, så det bliver næsten ikke mere centralt. Og det er okay værelser.

0
0
Svar på denne tråd

Festuge!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 10:58

Tjah, hvis det er i denne weekend, så kan det nok blive lidt problematisk, for der er festuge i Århus. Det er den travleste periode på året for ALLE overnatningssteder.

Jeg har haft min veninde boende den sidste uge, fordi det var umuligt at finde overnatning i århus (lige startet studie og kan først overtage lejlighed på søndag).

Mit bedste bud er at søge lidt i omegnen, og så tjekke transportmulighederne (hvis I da ikke er i bil). Du kan se bybusser på www.sporveje.dk.

Held og lykke med det!

mvh cilis

0
0
Svar på denne tråd

Har fundet...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 15:55

Tak for hjælpen. Havde ikke lige overvejet at der var festuge nu...

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider