Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når de er Romantiske :)
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:46

Hey Alle HN'er.

Må vi så lige få nogen facts på bordet. Hvad syntes i er total romantisk og hvornår har jeres kæreste, mand, kone sidst overrasket jer ved at være total romantiske?

Jeg kan starte med mig selv:

- Jeg syntes at et det er ret romantisk at sidde ved bålet mens kæresten spiller guitar og synger sange til mig :) Desværre kan min kæreste ikke spille guitar, men han er istedet romantisk på andre måder.

- Sidst han var total romantisk var igår. Vi havde snakket om at når jeg kom op så skulle jeg have lidt massage fordi jeg havde ondt i rykken af at sidde på en rigtig dårlig stol, da min kontorstol var gået i stykker.

Jeg ligger mig så på maven på sofaen, men så rækker han sin hånd og siger jeg skal komme med.

Inde i soveværelset har han så tændt starinlys, køb roser og lagt på sengen, og købt massageolie, for min skyld, så kunne jeg ellers bare nyde en halv times massage :)

Det var bare så SØDT!!!

Nå nu vil jeg så gerne høre jeres historier, kunne jo også bruge lidt ideer til at overraske ham med :)

Ninkamus

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it!
I KNOW :)
0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:49
Romantisk...Min bedre halvdel ved ikke engang hvordan en simpel blomsterbutik ser ud indefra

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Tjahhh...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 20:52

... min hører heller ikke til en af dem der gør romantiske ting, men han gør så meget andet for mig

Jeg vidste han ikke var den romantiske type da vi begyndte at være sammen, så jeg har intet at brokke mig over!

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

Romantik?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 21:10

Hvis min mand tilbød massage, så ville det hovedsagligt være med en bagtanke... Ellers skulle jeg have så ondt at jeg ikke kunne gå...

Her hos os, er det faktisk min mand der er mest romantisk... Tænder stearinlys for hyggens skyld, kommer nogen gange, umotiveret med blomster (eller en hest...GG)... Så jo... Min mand er romantisk...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider