Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

har du arbejdet med telemarketing?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 09:57

overvejer at søge et studiejob med telemarketing... vil bare gerne hører jeres erfaringer??? har hørt at man tit bliver lovet guld og grønne skove også tjener man alligevel næsten ingenting...

vil gerne hører gode og dårlige erfaringer... skriv evt også hvor i arbejdede...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

Jeps - det har jeg
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:05

og jeg har oplevet både den grimme side, og den gode side

Den grimme side(de var faktisk i Kontant tror jeg det var, forleden). Her er man provisionslønnet, og man lyver og snyder så vandet driver for at sælge annoncer som er fuldstændig u brugbare! Jeg var der lige præcis i 4 dage - så havde jeg fået nok af det humbug!

Så har jeg arbejdet i et firma der håndterede telemarketing for andre firmaer, her havde man en fast løn, og solgte abonnementer på blade osv. Det var et udemærket sted.

det er efterhånden nogle år siden - men, jeg kan kun anbefale at du finder et sted med en fast løn. Det er mit indtryk, at man skal være hamrende knalddygtig til at sælge, og at ens moral skal være pænt i bund, for at tjene ordentligt på de steder det er udelukkende, eller primært provisionslønnet.

Jeg vælger ikke at oplyse navne på virksomhederne, da jeg ikke ved om man må det herinde.

Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.

0
0
Svar på denne tråd

Ja hos Gallup
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:19

... der var lønnen ganske god, men jeg må indrømme at jeg i længden ikke kunne hole ud, at høre på sure mennesker.

Vh Tine :-)

Hestens Urtehave

Go Go sælges: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.dk/lo...est/77748/

0
0
Svar på denne tråd

Firma...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:21

Jeg har været ansat i et firma der sælger printerpatroner.

Jeg tror det var rimelig skruet op hvad de patroner kunne, men kunden fik da en vare og mange var glade for dem - så man solgte ikke "luft" :-)

Jeg fik 16.000 kr i garantiløn om måneden. Man fik et beløb pr. printerpatron man solgte, og hvis man kun nåede op på fx. 13.000 kr om måneden, ja så betød garantilønnen at man røg op på 16.

Aftalen var dog, at man kun kunne være på garantilønnen to måneder, altså hvis man solgte under garantilønnen i to mdr skulle man nok se sig om efter et andet sted.

Jeg solgte for ca. 17.000 pr. måned i de tre måneder jeg var der - en der arbejdede derinde tjente 30 ca., men hun var også super god til at "fuppe" og love guld og grønne skove, og ofte sendte hun en pakke afsted selvom kunden havde sagt nej tak, og ofte betalte de den bare alligevel - underligt nok.

Jeg blev dog træt af at sige den samme starttekst 150 gange om dagen, blev træt af at føle man forstyrrede folk, og blev ret hurtigt ked af arbejdet.

Men kan man sælge sin bedstemor, så var det et fint og reelt sted, hvor der var dag var gratis morgenbrød, fredagsbajere og byture hver fredag, der var små konkurrencer hver dag som salgschefen lavede "den næste der sælger 2 stk farvelaser får 2 flasker sprut!" og "jeg henter slik til alle hvis I sælger for over det og det inden middag".

De har kun fuldtidsansatte, men er du interesseret kan du godt få firmaets navn. De ligger i København.

Lise

ROHDEN & RIGOLA :)
Jeg er på udkig efter en springhest jeg må ride undervisning og stævner på - kig her:
www.heste-nettet.dk/ma...ileid=9134

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider