Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er jeg flyttet fra Danmark!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 09:41

Ja, som overskriften siger, så har jeg nu forladt andedammen I går aftes ankom jeg til Rotterdam med bilen FYLDT med ting og sager fra vores lejlighed i Hillerød! Min mand har boet her siden medio marts, så det er vist også ved at være på tide, at jeg flytter med (det er meningen vi skal bo her i 3 år, og bagefter må tiden vise, om vi kommer retur eller rykker videre til et andet sted)

Den sidste aften i DK var meget underlig, selvom jeg vidste nogenlunde hvad jeg skulle ned til (HAR jo besøgt ham flere gange), så var det en mærkelig fornemmelse, jeg skal jo starte helt på ny Men det bliver super spændende, og jeg glæder mig til at møde en masse nye mennesker (og heste ) og ikke mindst til at lære hollandsk (he he).

Og hvad ville jeg så med det her indlæg? Egentlig ikke noget, havde bare lige lyst til at skrive det

Hilsner fra,
PiaLind - nu uden Lilleven..... Snøft!

Tjek mit billedarkiv for hestebilleder
(men spørg før du napper - jeg siger ofte ja, hvis man spørger pænt..)

3-værelses lejlighed i Hillerød sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 09:46

Ej hvor fik du mig lige til at savne de hollandske gehaktballs... En slags runde frikadeller man kan købe på tankstationer der nede... MUMS... Hmmm hvorfor er det nu lige kæresten ikk kører til holland på export turene mere... Øv... Nå men husk at nyde naturen... Det er nok det jeg savner aller mest ved holland...

Held og lykke med sproget fnis

KnuZ

Vibber...

Nu med jordens skønneste hunde...

www.123hjemmeside.dk/Teglgaard2/

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lyder
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:26
det spændende. Min kæreste og jeg lever selv med idéen om at flytte til udlandet i en periode, når vi er færdige med vores uddannelser. Hvad skal du lave dernede?

Pøj pøj med det :)

Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

En lille ..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:39

hilsen til dig.

Håber du kommer og besøger os, når du kommer til Danmark igen.

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Også "udlandsdansker"
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 14:54
Ak ja! sidder selv her mutters alene i en kinesisk millionby lige nu, med tårnhøje skyskrabere så langt øjet rækker (og det rækker af gode grunde ikke langt); Jeg bor i et højhus på 60 etager som ligger oven over et mega shopping center på 10 etager, med 2 MC D'er og en KFC lige neden for døren, ergo i hjertet af et indkøbsmecca med intens natteliv og kinesere overalt ...men kors hvor jeg føler mig alene her i udlandet, væk fra familien og alt det kendte. Det eneste positive der er at sige om dette, er at jeg sagde nej til en fuld udstationering, og kan vende næsen hjem ad i Oktober.

Ak ja! det er ikke let at være "udlands-dansker" :{-( ...men så kan man da altid finde trøst i at få hjemveen stilnet med at nørde den af et par timer dagligt på hestenettet!

2 gode råd herfra en berejst soulmate.

1. Find ud af hvornår den danske amassade har deres "Dansker-cafeer" så du kan møde nogle landsmænd.
2. integrer dig!
0
0
Svar på denne tråd

Pøj-pøj med det
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:41

Det lyder skønt, at I skal være sammen igen. Det er altså hårdt at være "skilt" :-)

Jeg boede i Luxembourg i nogle måneder, inden mand og barn kom herned, det var dælme hårdt!

Held og lykke med at lære hollandsk. Det er faktisk ikke så svært for danskere (når man lige har vænnet sig til udtalen...) - jeg tog et kursus ved Den Europæiske Domstol, kørte 8 niveauer igennem på 3 år :-)

Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider