Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor tit maler i om
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 08:09

Hej alle

Vi har nu boet i vores hus i 3 år og jeg synes det trænger til en gang maling igen over det hele indvendigt, så ville jeg bare høre hvor tit maler i om??

Vi har et hus på 230 kvm så det med at male om er ikke bare lige noget man klare på 14 dage, og på trods af at vi dengang købte den dyre maling hos den lokale malerforretning, så synes jeg godt nok malingen ser slidt og kedelig ud..

mvh Trine

MINIATUREHESTE SÆLGES M. PAPIRER

Ravnemosen hesteartikler & miniatures

salg af PAVO hestefoder

salg af hegn,

rideudstyr af god kvalitet til ok priser.

0
0
Svar på denne tråd

Så sjældent som muligt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:37

Vi flyttede ind for 7 år siden - og vi har ikke malet om endnu. Men vi ryger ikke, og vi har ingen brændeovn, så væggene ser fine ud.

Bryggerset er dog ved at trænge til både nyt væv og maling, men det skal lige vente til vapsen er ovre den "lømmel-alder" vi stadig venter på :)

Og så er jeg grundigt træt af vores soveværelse, som virkelig trænger til et pift. Jeg har bare ikke haft energi til at gå i gang med det endnu, for jeg har sådan på fornemmelsen at det trækker mere med sig ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

renovering
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:44

Jeg har vist aldrig boet længe nok nogen steder, så det ved jeg ikke.

Her har vi boet i 4 år, og det kribler i fingrene for at komme i gang. Men det er dels blot fordi jeg har lyst til noget nyt, andre steder fordi der ikke blev gjort noget ved det da vi flyttede ind.

Men det bliver for omfattende og jeg synes ikke jeg har tid. Og hvad skal jeg egentlig med en fin stue, jeg er jo aldrig derinde alligevel. Jeg bruger kontor, køkken, stald og soveværelse.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 14:54
at vide at man skulle friske det op hvert 4år, for det forsat var pænt. Og vores var også dyr maling. har lige fået malet hele vores hus 210kvm. Og sikke flot det er igen!
0
0
Svar på denne tråd

Hvilken maling
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:10

Brugte i. der er mange ting der spiller ind når man snakker om farveægtheden,det har også noget at gøre om man ryger-man har brandeovn-mange starinlys,om man har malet en eller to gange-man får den flotteste resultat og slidstyrke ved to lag.

Så det kan svinge helt 2år til 10år og mere,alt efter produkt.(arbejder i malerforr.) Hvad er dyrt?

Halvpart søges til dejlig vallak
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider