|
|
| Mest læste hestemagasin? |
|
|
Ifølge nyheden på forsiden er Magasinet Hest det meste læste hesteblad i Danmark?! Det forstår jeg slet ikke! Alle jeg kender læser Ridehesten! Det er også det blad, jeg ser alle de steder jeg kommer, - f.eks. i rideudstyrsbutikker. Er det fordi, det ikke er med i opgørelsen eller hvad? Hvad læser folk? Hvilket blad læser du?
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg læser |
|
|
både Equipage og Ridemagasinet. Men mit indtryk er også, at det er Equipage, der er mest læst, men det er det jo så åbenbart ikke, hvis man skal tro meningsmålingen.
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
jeg læser udelukkende ridehesten, så jeg forstår heller ikke resultatet af den opgørelse... 
Manuela - med Løgtoft's Carisma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg slæber |
|
|
Her i huset slæber jeg flere blade hjem: Ridehesten, Equipage, Hest og rytter og Magasinet Hest. Det blad der bliver læst af flest her på matriklen er Magasinet Hest, fordi det ikke er "elitært"(Ridehesten, Hest og rytter)eller "Hestekællingeagtigt" (Equipage). Magasinet Hest har artikler som min kæreste og hans store søn kan forholde sig til, fx. om foder, avl generelt, hø, trailere mm. Personligt får jeg nok vendt Ridehesten flere gange.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg læser.. |
| Forfatter:  |
lestat |
| Dato:  |
07-09-2006 07:30 |
|
Magasinet hest og en gang imellem Equipage..
Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre. Høflighed er IKKE et tegn på svaghed!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Jeg læser som også Ridehesten mest?! Måske har de glemt bladet? Men Magasinet Hest bliver nu også gennem-gnasket, så 
Anne
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008
Så er jeg (og min søs) blevet hesteejer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Jeg læser også Ridehesten De andre blade siger mig slet ikke noget
MVH Rikke
"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge "Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump
En gang DV, altid DV !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg læser |
Trine Hansen |
07-09-2006 08:06 |
|
Hej Her i huset bliver der læst magasinet hest, pga. deres knaldgode artikler om fx avl og fodring. Ind imellem bliver jeg også fristst til at købe equipage, men bliver gang på gang lidt skuffet over bladet, synes det mangler et eller andet. Mvh Trine
MINIATUREHESTE SÆLGES M. PAPIRER Ravnemosen hesteartikler & miniatures salg af PAVO hestefoder salg af hegn, rideudstyr af god kvalitet til ok priser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Er også topscore hos os, men jeg har både magasinet hest og Equipage, men som ovenstående bliver jeg ikke ved med, at have Equipage da jeg også syntes der mangler et eller andet før det er pengene værd. Det er på en eller anden måde overfladisk. Magasinet hest er bestemt pengene værd med nogle gode faglige artikler, men tror ridehesten er den mest læste. Hilsen Gitte
Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Hos os er det kun Ridehesten, der læses. Og det er både af mig, min far og min moster til trods for at det faktisk kun er mig der rider og har den store interesse i hesten. Magasinet Hest har vi aldrig haft, det er umuligt at opdrive i lille Tinglev - og jeg vil ikke abbonere på et blad, hvor jeg ikke kender indholdet først.
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehesten... |
|
|
Jeg køber også kun ridehesten. Engang købte jeg også magasinet hest og equipage, men da jeg ikke når at få dem læst, måtte jeg prioritere. Jeg synes jeg får mest for pengene ved at købe ridehesten, + at der er flere uddybende artikler deri. Hvis jeg skulle sætte dem i prioriteret rækkefølge ville magasinet hest komme herefter, da det også bringer nogle gode artikler og derefter equipage. Jeg synes såmænd også equipage er godt, men ser det mere som overfladelæsning. Det svarer lidt til at læse et anders and blad ... jeg bliver sjældent meget klogere efter at have læst det og har aldrig oplevet at jeg har fundet bladene frem for at læse en bestemt artikel igen. Men på en kedelig togtur eller sådan, kan det da hænde at jeg køber det ...
Hilsen Mette Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES Sælges: 2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Læser... |
Cheetah |
07-09-2006 08:35 |
|
...Equipage...
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Magasinet Hest |
|
|
Er det eneste af de danske blade jeg gider læse - det bliver så til gengæld ogs læst grundigt. Derudover holder jeg mig til Horse & Rider
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læsehest :o) |
|
|
Her hos os læser vi Ridehesten, Magasinet Hest og Hest og Rytter. Equipage stoppede jeg med at abonnerer på, da de havde en konkurrence hvor hovedpræmien var en hest. Det er bare for uetisk efter min smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godmorgen |
janet21 |
07-09-2006 08:46 |
|
I Magasinet Hest, synes jeg, man får mest for pengene. Ridehesten tager jeg med hjem nogle måneder. Equipage synes jeg er for kedeligt og artiklerne er alt for korte!
MVH JANET* Meget Velholdt Kentaur Dressursadel Sælges Billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehsten |
Lene P |
07-09-2006 08:47 |
|
Jeg læser Ridehesten, men kunne faktisk godt tænke mig også at få Magasinet hest så måske det også kommer??
Mvh. Lene Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn
Ejer af de skønneste Shettere: Sandra, Tulle og Tristan Og den røde pinto: Maya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blade og boeger |
Flare63 |
07-09-2006 09:04 |
|
Af blade laeser jeg mest Western Horseman, og 'horse and hound' naar jeg falder over det. Ellers bruger jeg mest pengene paa boeger. Jeg synes det er i laengden er en bedre investering. Jeg har saa til gengaeld faaet samlet et haederligt bibliotek sammen, og det er boeger paa alle niveauer fra min foerste hest til medicinske boeger om roentgen fortolkning. Efterhaanden har jeg nok flere boeger om heste end de fleste komune biblioteker, men der er stadig mange paa min oenskeliste. Hav det hyggeligt Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten |
|
|
Tænk jeg havde nøjagtig den samme tanke, at Ridehesten da helt klart må slå de andre blade i trykte udgaver. Hmm måske det er fordi mange får Ridehesten som en del af deres medlemskab ved DV. Jeg læser ligeledes meget i Ridehesten og en del mindre i Magasinet Hest. Jeg er dog ved at være træt af den måde Ridehesten laves på - jeg synes det bærer meget præg af hvem de folk bag Ridehesten er i famile med, kender og hvor deres heste er opstaldet. Jeg kan udemærket se det ressource besparende ved at bruge disse kontakter, men bladet er jo også et dyrt blad - så personligt vil jeg gerne snart se noget andet. /Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteblade |
Rch |
07-09-2006 09:21 |
|
Abonnement på Ridehesten gennem DV. Samt abonnement på Magasinet Hest. Begge bliver læst, den ene hverken mere eller mindre. mvh. Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg læser: |
|
|
Jeg har abbonnemt på både Ridehesten og Equipage plus at jeg også slæber Hest & Rytter med hjem fra stalden hver måned..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten... |
JulieTaylor |
07-09-2006 10:21 |
|
Hej Karolinemor, Ridehesten er hverken oplagskontrolleret eller med i Gallups tal, så derfor er bladet ikke med i nyheden. Men du kan sagtens have ret i at det bliver læst af flere. Der står jo heller ikke i nyheden, som du refererer, at Magasinet Hest er "Danmarks mest læste" - kun at Hest er førende iflg. Gallups tal. Equipage reklamerer med at være "Danmarks mest læste" hestemagasin, men det passer jo ikke iflg. Gallup. Derfor synes vi her på redaktionen (hvor vi også laver Magasinet), at det var nyhedsværdigt, at Magasinet Hest faktisk topper Gallup  Magasinet Hest er Danmarks eneste oplagskontrollerede hesteblad. Det betyder, at det er det eneste blad, hvor man reelt ved hvor mange, der sælges. Andre hesteblade opgiver selv et oplagstal, men i princippet kan de jo trykke dobbelt så mange, som de sælger, så deres oplagstal kan ikke bruges til så meget. Mvh Julie Taylor
"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også." Børge Weidemann, tekstforfatter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det jo... |
Tine (Ego A Go Go) |
07-09-2006 10:29 |
|
... en gallupundersøgelse og jeg vil ikke udelukke at Equipage ikke ligger højere fordi det er et svært ord for intervieweren at sige. Man skal læse 100 navne på blade over og er nok mere tilbøjelig til at spring Equipage over. Når et er sagt synes jeg dog også at Hest er det bedste blad af de 2.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehesten |
|
|
Her er det ridehesten og ikke at glemme ridehesten JUNIOR 
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Taylor |
|
|
Nej, så kan jeg godt se, at det er et spørgsmål om formulering!  Så kan denne tråd jo gå hen og blive min egen lille 'gallup'-undersøgelse af, hvad der er HN's mest læste! 
Jeg er en skide irriterende ponyrytterforældre med en fortid som rytter! Elsker at prale med mine dygtige børn, - her på HN med datteren, der rider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg læser |
|
|
Magasinet Hest, og har gjort det siden 1993. Hilsen
Yankee Er du til fart og fest så er travere bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Magasinet Hest |
|
|
topper hos os Det har nogle rigtig gode og relevante artikler om foder, pasning osv. Så Magasinet Hest læses omhyggeligt af både min mand og jeg selv. Ridehesten skimmes og Hest og Rytter skimmes ligeledes.
De bedste hilsner, Lotte K. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
kan man egentlig købe ridehesten i butikker eller er der kun hvis man abonerer? For synes ikke rigtig at jeg har set det i nogle butikker...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehesten.. |
|
|
Abonnement på Ridehesten gennem DSP..Personligt sys jeg det er det bedste blad, alt andet er så ligegyldige - artikler- historier efter min mening.. Bladet bliver grundig gemmemlæst af min far og mig selv..
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hesteblad |
smukke-ped |
08-09-2006 12:57 |
|
jeg læser ridehesten...det hænder da at jeg køber et af de andre hesteblade også...
pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abonnement |
|
|
Jeg har abonnement på Ridehesten og Magasinet HEST. Læser dem begge lige meget. Har haft på Equipage, men syntes ganske enkelt ikke det er pengene værd.
venlig hilsen RikkeAnd Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|