Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridning på andre dyr
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 14:33
Har du redet på et andet dyr end hesten/æslet/muldyret? For nogle år siden var jeg i Tunesien og var på en to-dages tur til Sahara hvor vi red på kameler i ørkenen i solnedgang.
0
0
Svar på denne tråd

Ridedyr
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 14:57
Ja, jeg har redet en kort tur på en kamel i Australien. Både i skridt og "trav". Det var sjovt, jeg vil gerne på en længere tur en anden gang!

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 14:59
Ja, jeg har "redet" på både kameler og elefanter :)

Helena Hansen

- og det skøre dressurdyr

Rid med stil - Giv et smil :)

JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006

- Send resultater til mig

0
0
Svar på denne tråd

hhehehehe
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 15:01

jeg har da fået en ridetur da jeg var lille af min storebror.. han er også lidt dyreagtig så ja det har jeg fnis..

Vind hestens respekt!

Vind hestens tillid!

Vind hestens kærlighed,

og du vil vind *e!!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 15:01

Har prøvet både på kameler og drommedarer. Og så æsler. Men... så tror jeg faktisk ikke mere.

Jo da jeg var lille fik jeg ind i mellem en tur på vores GoldenRetriver

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

en ko,,
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 15:29
en jersyko!

Hilsen Sas.

.............................

Hundeskolen Potedask

- hundetræning for familiehunde.

(Nyborg/ Brenderup og Odense)

0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 15:42
Kamel og elefant.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 15:57

har siddet på et æsel i croatien hvis det tæller :P.

og så har jeg redet på en kamel i æbeltoft zoo ;P .

0
0
Svar på denne tråd

også ko her ;-)
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 16:12

Ja jeg har "redet" lidt på en ko engang, jeg var ung og alt skulle bare prøves og når man kunne tilride ponyer, kunne man vel også tilride køer...

Jeg kom dog ikke ret langt, koen stak hovedet ned mod jorden, den har jo ingen manke sådan en, så jeg gled lige så stille ned på dens hals hvorfra jeg kunne stå af.

Af en eller anden grund gik jeg ikke videre med projekt: "ko-tilridning"

0
0
Svar på denne tråd

cirkus kæreste..
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 16:25

Jeg har været kæreste meden der arbejder i cirkus.. så jeg har i den forbindelse prøvet at ride en elefant, en kamel, og et æsel.. og selvfølgelig deres cirkus heste..

En af mine veninder prøvede en gang at ride på en gris.. det synes den ikke var videre behageligt så den flygtede ind i sit hus(det var en af de der fritgående..)men tøsen på ryggen.. åbningen var dog ikke stor nok, så hun blev lige fejet af som i en bedre tegnefilm.. dette morede vi os meget over.. specielt da en af drengene fra klassen var flygtet ind i det samme hus, da en gris jagtede ham.. han sad nu der og kunne ikke komme ud...

Silana ...min stjerne
0
0
Svar på denne tråd

mener at
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 18:00

jeg som lille fik en ridetur på morfars rotweiler og vidst også på fåret. Men har godt nok ikke været ret gammel, mener bare at have set et billede hvor jeg sidder på fåret.

Men leger da tit pony med hunden, men kan vel ikke kalde det ridning, sidder jo ikke på ham

Stud.jur

hesteløs, men med dele hund, 2 nye super skønne killinger og en gammel tyk hamster

0
0
Svar på denne tråd

Tyrekalv
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 19:22
Jep da jeg var yngre red min veninde og jeg på en tyrekalv det var ret sjovt men kun lige endtil den blev lidt ældre og meget, meget større utroligt hvad man ture da man var yngre jeg har også præsteret at sidde baglæns på en stor varmblods hoppe i galop uden sadel og så springe et spring på 1 meter!!! jeg faldt ikke engang af

Mvh.

Mette&Braki

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 19:54

Sjovt at læse hvad i andre har redet rundt på. Jeg har også siddet på andre dyr end heste!

Da jeg var lille, red jeg på en so. Den var meget rar, og elskede at blive kælet med, så den nød når jeg kravlede hen over ryggen af den og sad oppe på den. Nogle gange red jeg endog rundt på staldgangen med hende. Rent landhygge Dog var det ikke så fedt når hun var i brust, så hoppede hun lidt... Grin...

0
0
Svar på denne tråd

kooo
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 20:09
jeg har redet på en ko men faldt af hehe

Love Sonic

fjordheste er de bedste!!!

tjek lige min rideskole den er vildt god

www.sroe.dk

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 20:11

Har redet på en elefan, kamel og et æsel..

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

redet på køer
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 22:04
JEG OG EN KAMMERAT TILRED EN HEL FLOK KØER DA VI VAR EN 12 - 14 år gamle - det gjorde vi en hel sommer og det utrolige er at køerne synes at det var sjovt - de kom løbende os i møde når vi kom ud til folden... meeen vi nussede og striglede dem også en hel del. de var godt nok tamme. Det mest utrolige er at der aldrig var nogen der opdagede det
0
0
Svar på denne tråd

Ridedyr
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:15

Har prøvet at ride på kamler, æsler, muldyr/mulæsler samt en brun landbjørn.

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:51

været med til at tilride en tyr, som vi red rundt på..

Her er han med "hans" udstyr på (Udstyret er en grime som var brugt til en fjordhest, og et træktov med kæde.. Når vi skulle ud fra marken gik den ene af os med et træktov i ringen på ham..)..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

jeps har
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 11:02

redet på en ged ( da jeg var lille forstås), et par æsler, en enkelt tyrekalv, elefanter og to gange kamel. Den sidste gang på kamel i både skridt, trav og galop - men takkede nej til "crazy galop"

Behøver jeg sige at elefanterne var favoritterne

Håber det bedste, men frygter det værste...:-)

0
0
Svar på denne tråd

Først tænkte jeg..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 12:27

What, man kan da ikke riden på andet end en hest, men faktisk har jeg redet på en elefant, en kamel, en ko, en gris og en TIGER, min mor havde en ven som var dyrepassser da jeg var lille og denne her tiger var tam som et lam..

Pyha da jeg var i tigertempel her i marts, skulle jeg fanme ike nyde noget af at ride på dem - men vi fik da et par billeder hvor jeg aer/klapper dem.. Gips, tror ikk mit hjerte slog et eneste slag mens jeg var der inde.. Men fed oplevelse, specielt når man så at dyrene blev behandlet med respekt og ikke var noget der ligner dopet, som åbenbart er meget udbredt i Thailand..

Med venlig hilsen

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider