som du kan tale med, når du har det sådan her.
Hvis jeg har forstået det ret, bor du på en kostskole, og jeg kan godt forstå, at du synes det er svært, hvis du både oplever at de er trælse derhjemme, og at du ikke lige trives med dem der er i din nye gruppe.
Men det bliver jo heller ikke nemmere, at komme i kontakt med de andre, hvis du er i rigtig dårligt humør hele tiden...så måske du skulle få talt med en eller anden om det.
Hvis du er blevet tilknyttet nye voksne ved dit gruppeskift og du ikke vil snakke med en af dem, så kunne du måske prøve at snakke med en af dem fra den gamle gruppe, og forklare hvad det lige er du går og tænker og føler.
Prøv at snakke med den du har mest tillid til - og forklar hvorfor du er pissesur...det kan være det hjælper at få snakket lidt om det!
Hvis ikke du snakker om det, ved de andre jo ikke, hvorfor du er så sur (og sikkert også ked af det)og tror jo bare, at det er dem du er sure på - og sådan får man jo ingen venner.
Når jeg er rigtig godt gal i skralden over noget, kan jeg nogle gange gå med det så længe, at jeg er ligeved at eksplodere, og folk holder sig på lang afstand, fordi de kan se jeg er sur.
Men hvis jeg får snakket med nogen om det, så viser det sig nogle gange, at tingene slet ikke ser så slemme ud, som jeg går og tror.
Håber at du finder ud af - ellers må du jo bare skrive her ind på HN igen, hvis du trænger til at "få luft"!
Mvh MetteTM, - der også har været 14-15 år engang.