Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svært at finde
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:36

Syntes det er meget svært at finde en halvpart.

Jeg har prøvet at sætte sedler op i supermarkeder- på dba, herinde, men uden held.

Jeg har en sød og meget rolig vallak, som jeg ikke har så meget tid til mere-(rider kun 2 gange i ugen)derfor kunne jeg godt tænke mig, at få en til at ride ham 2-3 gage i ugen.

Ved ikke om det er fordi han er en tur hest(har ikke lært dressur el.spring) folk ikke er intresseret. Han er kun 5 år så kan stadig nå at lære meget, jeg har bare ikke overskud til dette og vil også meget hellere bare ride ture. Han er trafiksikker og meget rolig...Hvorfor er det så svært at finde en part?

Halvpart søges til dejlig vallak
0
0
Svar på denne tråd

er der ikke
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 16:22

nogen der har nogen ideer til hvor og hvordan man kan finde en halv part.

Han stå forresten et super sted med ridehus,og gode mulighed for at ride i skov og natursti.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 19:03

Ja det ser jo ud til at du har gjort det helt rigtige.

Men umiddelbart når jeg ser din annonce, der står der ikke ret meget, der står liige akkurat præcist det der skal stå, men mangler måske en smule fyld.

Sådan mere uddybende om hvordan han er, hvor rolig han er. Måske skulle du også forklare lidt om facilieterne i området, om der er et ridehus/bane i nærheden.

Så det sidste er prisen, hvis du forventer at parten skal koste, hvis den skal koste noget ?

Så tilsidst, billeder ville gøre underværker. :)

Men jeg håber du finder en god part.

Mvh Heidi ~{nu med part, Jens, 5 år og...traver, men den bedste af slagsen set til dato}~

0
0
Svar på denne tråd

hvor?...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 20:03

Hvor står han henne?

Hvad kan han?

Stine.

Fotografering tilbydes
...hjemmeside med foto kommer snart
Skriv venligst en besked her på HN, så skriver eller ringer jeg tilbage

0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 20:33

Han står i brædstrup på en privat gård, der er både ridehus, uden bane med lys og det ligger lige ved siden af natursti.

Det skulle jeg nok havde skrevet .

Tror lige jeg vil gå ind og rette den.

Jeg skal selv give ca 1400-1500.- om mdr er 500.- så for meget at forlange af parten?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider