Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der læser film- og medievidenskab?
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 20:24

Hej hej

Jeg læser dansk og er rigtig glad for mit studie...især mediedelen betager mig meget og jeg vil rigtig gerne finde beskæftigelse indenfor tv- og mediebranchen når jeg er færdiguddannet. Dette har fået mig til at tænke på om det mon ville være en ide at søge ind på film- og medievidenskab istedet.

Er der nogen herinde der læser det og kan fortælle mig omkring studiet. Jeg har selvfølgelig læst om det på netttet men vil gerne høre andres meninger, da universiteternes beskrivelse jo også lidt er en slags salgstale for studiet ...

Håber nogen vil svare, hvis der findes nogle H'ænder på det studie

Hilsen Mette

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

Sælges:

2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.

0
0
Svar på denne tråd

film og medie
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 08:39

altså min veninde har læst på tomplads om dagen og taget nogle fag om aftenen med folk fra erhvervslivet der supplerede deres kompetencer.

Hun havde ikke meget til overs for dem der læser det på SU. Man skal vist have et ret højt snit og de er vist alle sammen fulde af visioner men ikke særlige kreative.

Hun følte at hun fik 10 gange mere ud af at læse på aftenholdet fordi de kommer fra reklamebranchen og andre steder som kan bruges praktisk i forbindelse med projekter. Sidste fag afsluttede hun med et 11- tal derinde med sin gruppe og de vandt en pris ved den årlige "grammy" uddeling som film og medievidenskab holder.

Hvorfor tager du ikke et enkeltfag på film og medie som du betaler for og så ser om det er dig mens du stadig læser på dansk studíet?

Maria med Sigøjnertrommen Samson men uden Nemo...

Oldenborgerplag med stamtavle købes til godt og blivende hjem

0
0
Svar på denne tråd

hej maria
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 09:18

Tak for dit svar. Jo, det kunne være rigtig godt hvis jeg kunne tage et enkeltfag på film- og medievidenskab sideløbende med danskstudiet. Problemet er bare at jeg læser dansk i Aalborg. Min kæreste bor i København og det er nok ikke usandsynligt at jeg flytter derover på et tidspunkt. Og så er det så jeg overvejer at skifte ... Jeg overvejer dog også at tage overbygningen/kandidatudd. på film- og medie ... men nu må vi se

Hilsen Mette

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

Sælges:

2 lækre Stübbenunderlag: et grønt spring+kombi og et bordeaux dressur.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider