Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv så røg maskinen!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:09

Een gang buksefarvning skulle der til og så røg den. Vaskemaskinen :-(

Der var intet da jeg tog bukserne ud, og heller ikke da jeg vaskede dem første gang efter farvningen. Intet da jeg satte den på et kogeprogram bagefter men da jeg så skulle vaske et regulært program med mørkt tøj, vil den ikke længere lukke vand ud. Først var tøjet bare sjaskvådt. Efter den havde kørt igen med samme bunke tøj, løb vandet ud af maskinen da jeg forsøgte at lukke den.

Øv bøv! Og så er det en lejet maskine og jeg er ikke sikker på at man må farve tøj i dem. Godt nok er den 6 år gammel og har kørt mange, mange gange så det kan lige så godt være slitage. Men det er bare påfaldende at det sker lige nu :-(

Skattekort til pengetræ ønskes! :-(

Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

tilfælde
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:13

Hvorfor skulle farven få den til at sætte ud? Jeg ville melde den til service uden at sige et pip, jeg tror det er tilfældigt.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ikke farvning
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:14

Jeg kan love dig at det IKKE er farvningen der er skyld i det, men nok mærmere almindelig slidtage. Al elektronik har en max. levetid for de fleste tings vedkommende er det 7 år, så det er ved at være dér hvor det er slut.

Og jeg har da farvet både gardiner og andet i min vaskemaskine uden problemer.

0
0
Svar på denne tråd

Muligvis
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:30

Ja, det har sikkert ikke noget med hinanden at gøre.

Der er ikke andet for end at jeg må bide i det sure æble og gå ud og tømme den manuelt for vand og gøre den ren for den sorte farve, der stadig hænger i vandet :-(

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

sidder fast
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:34

Når min maskine ikke vil lukke vand ud er det når der er skidt og sager som sidder i risten (eller hvad det nu hedder).

Hilsen Helle

Sultan kradsetræ til salg, se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

har du tjekket filtret.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:34
det kan jo være det der er galt.

IMC.
RYTTER SØGES TIL EMDEGÅRDS SHILA.
0
0
Svar på denne tråd

Hmm filter?
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:41

Har den et filter??? ;-D

Ej, jeg må lige ud og kigge den an *GG*

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Ja da nede
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:47

I bunde på fronten er der nok en klap og bag den sidder der er filter.

Det skal drejes til måske højre og så kan du hive det ud, der sidder muligvis en hårklemme eller en tandstik ja sågar et søm kan der sidder.

Husk at skrue det RIGTIG godt fast, ellers pisser vandet ud næste gang du køre en maskine ;-D

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Igen igen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:51

Ih hvor er det godt jeg har jer, når jeg er så blondine-dum *GG*

Lige inden jeg hiver filtret ud: Kan jeg risikere at det fosser ud med det vand der lige nu er i maskinen? Jeg har hevet slangen ud og tømt en smule i en spand men der er stadig en del i tromlen.

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

JA!...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:55

Hvis der er vand i maskinen vil det løbe ud gennem pumpen (filtret).

Det lyder som om den er stoppet, hvis du skal have den repareret og de kommentere den sorte farve, er der vel ikke forskel på et par ny bukser der smitter af og en pakke sort farve fra matas...?

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er stoppet filter
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:58

Så køre den igen som før, når du har renset den.

Men der er vand i mængder når du hiver filter ud ;-)

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

0
0
Svar på denne tråd

En lille smule..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:03

vand plejer der da at komme ud, ej okay, det er godt med noget under der kan suge, der kan være en del vand i sådan en fætter Har prøvet det..

Krone og bølge - En selvfølge

De Sorte perler kan næste gang ses

på Vilhemsborg den 3. sep

0
0
Svar på denne tråd

Kaput!!!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:16

Jeg tror jeg har taget livet af den!!!

Har renset filtret og det var ikke lækre sager der kom ud der

Bl.a en bh-bøjle *GG*

Der sad også en hel masse småsten? Hmm... Kunne kun få fingeren lidt ind og skrabe noget ud. Men salt fra tøjfarvningen var det bestemt ikke.

Nu vil den ikke længere. Jeg kan ikke engang få den til at centrifugere og den stod bare og stønnede inden den åndede helt ud :-(

Min mand må have fat i Leasy imorgen. Han har talegaverne iorden ;-) Det er ikke så lidt penge vi har lagt i den geschæft de sidste 6 år...

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Sidder der noget i
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:22
Afløbs slangen ??

Illum

0
0
Svar på denne tråd

Slangen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:24

Nej der løb det første vand fint igennem men så kom der ikke mere...

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Lyder evt.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:45

som programvælgeren er røget, kører den mellem de forskellige programmer eller står den bare stille og brummer?

Puha, en vaskemaskiner er vist alllttt for dyr ved leasy , En ny zanussi koster ikke en herregård, hvis er på udkig efter en selv.

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Surt...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 19:52
men køb en ny i stedet for at leje. Det er altså billigere i længden. Håber I finder ud af det med Leasy.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:51

Lige en opdatering på mit vaskemaskineproblem:

Leasy blev kontaktet idag og de havde jo som sædvanlig en hel masse løsningsmodeller til hvordan vi selv kunne løse problemet. Intet virkede og alt var forsøgt i forvejen.

De kunne så først komme med en ny maskine lørdag!

Hallo, jeg har lige taget mine sidste rene trusser på og nægter at stå og håndvaske vores tøj med alle de penge vi efterhånden har lagt i det firma de sidste 6 år! ;-P Jeg kunne selvfølgelig bare vende dem på vrangen ;-)

Min mand meddelte dem så at så ville vi gerne omgående opsige vores abbonnement på alle tre maskiner og hvornår kunne de komme og hente dem?!

Så nu går vi ud og køber opvaskemaskine, vaskemaskine og tumbler.

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Sig mig engang kone ...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 15:59

... ... har du virkelig aldrig før prøvet at tømme trevlefilter i en vaskemaskine før??

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Nix!!!
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 16:05

Nix! Aldrig i mit liv :-P

Og faktisk er det manden herhjemme der også klarer stoppede afløb. Jeg kan ikke holde tanken ud om at skulle stikke hånden fremmede steder hen jeg ikke aner indholdet af

Men nu ved jeg da hvor det sidder og vil gøre det regelmæssigt nu vi får vores egne hvidevarer ;-)

----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Stoppede afløb ...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 16:13

... holder jeg mig også langt fra og manden må holde fingrene for sig selv mindst en uge efter, at han har haft dem i sådan noget

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider