nej nej nej...
Lige nu sidder jeg her og ryster og græder. Jeg har det så dårligt, jeg ved ikke om jeg kan klare mere..
Jeg har kendt ham i 2måneder og på torsdag vil vi have 1månedsdag. Jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde.
Jeg har store problemer, i hjemmet og i mit hovede som jeg ikke vil fortælle om her og nu. Det begyndte først at blive rigtig slemt en uges tid før jeg mødte ham. Han har haft de samme problemer som mig, hvilket vil sige dyb depression. Han har virkelig hjulpet mig gennem alt det her, og jeg skylder ham alt.
Jeg skærer også i mig selv, hvilket han virkelig har hjulpet mig med, så jeg nu næsten er stoppet.
Jeg har nu indset at jeg virkelig elsker ham og at jeg vil gøre alt for ham. Desværre tror jeg at vores forhold vil ende med at at bryde os begge ned. Vi har på intet tidspunkt skændtes eller noget. Problemet er at han er det eneste rigtige lyspunkt i mit liv, alt er noget @!#$. Han går på efterskole, den ligger 20min væk fra mig, hvilket jo er dejligt. Der er han omgivet af mennesker 24timer i døgnet, hvilket har fået ham til at få det dårligt, værre end hvad han før har haft det. For otte måneder siden gik han til psykolog, og han har fortalt mig at hvis det ikke var for det, så havde han ikke levet idag.
Han er den person der har brug for at være alene, engang i mellem, hvilket nu er blevet til tit. Han aflyser næsten altid vores aftaler og udsætter dem. Han har fået utrolig travlt efter han begyndte på efterskolen. Vi skulle rigtig have været sammen idag, hvilket han valgte at aflyse da han har det ret dårligt.
Han vil ikke have at jeg ser ham når han er virkelig trist, hvilket han er tit. Han skærer også i sig selv. Alt dette her har virkelig taget hårdt på mig, for når jeg virkelig elsker ham, og ved han har det så dårligt som han nu har, så er jeg bange for hvad der vil ske med ham. Efter jeg begyndte at komme sammen med ham, er alt for mig bare blevet værre. Det at jeg ikke ved om han vil være her imorgen, om han vil være min for altid. Jeg har gået og gruet for denne dag, og nu er den her. Han ved godt at jeg har det skidt, og det at han ikke har tid til at hjælpe mig og være noget mere sammen med mig, giver ham utrolig dårlig samvittighed. Jeg ved godt inderst inde, at det her vil ødelægge os begge.
Når han er trist, hvilket han næsten altid er, untagen når vi er sammen, så er jeg trist, og omvendt. Vi er deprimerede fordi hinanden er det. Det er ham jeg støtter mig til. Uden ham var jeg aldrig kommet til psykolog, og uden ham var min selvdestruktion blevet endnu værre og det ville have gået helt galt for mig.
Han er det bedste der nogensinde er sket mig, og selvom vi har kendt hinanden i så kort tid, så føler jeg virkelig at jeg ikke vil være noget uden ham.
Og fordi han ikke vil se mig idag, sidder vi nu og sms'er om det her problem. Det synes jeg ikke kan være rigtigt, men han vil simpelthen ikke se mig så vi kan få snakket om det.
Han siger at han virkelig holder af mig, og han er en af de personer der har været igennem så meget @!#$, så når han siger det, så mener han det, virkelig. Og det ved jeg også godt.
Jeg tror desværre at det har slutter nu. Han er så bange for at alt det her vil ødelægge mig, og det er jo derfor jeg vil snakke med ham om det! Han har ikke behandlet mig skide godt efter han begyndte på efterskolen, men jeg er ligeglad! Men det er han ikke, han har det så dårligt fordi han ikke altid har været det for mig. Han siger at han ikke kan leve med at have så dårlig samvittighed hele tiden. Jeg prøver alt hvad jeg kan for at få ham overbevist om at det her ikke vil ødelægge mig! Men han er helt sikker på det.. Orh, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, jeg håber virkelig at der er nogen af jer der kan hjælpe mig..