Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg vinder i Lotto!!!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 13:03

Ja, det er jeg helt sikker på! En af de nærmeste dage, endda. Det kan jo ikke være anderledes, når jeg på den måde ikke kan finde den rigtige fyr. Enten er de for unge, for "gamle", for umodne, for mærkelige, direkte uden relation til den virkelige verden, for ambitiøse, for ligeglade, optaget, for ustabile, for vægelsindede osv. osv.

Og hver gang jeg siger til mig selv, at "nu går jeg i kloster!" ja, så kommer der gudhjælpemig en ny potentiel Mr. Perfect, som senere viser sig at være ligeså håbløs som de foregående. Det sidste år alene har vist sig at være en konstant emotionel rutsjebane for mig med alle de maskerede helte i underhylere derude. Tsk, tsk.

At jeg så også er for krævende og reserveret, når jeg skal introduceres for nye emner hjælper jo heller ikke på det. Men det gør jo heller ikke situationen nemmere, at jeg formår at skræmme dem væk i løbet af ingen tid. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor eller hvordan...

Jeg har prøvet at blive bortauktioneret, blind dates i massevis, møde dem på den "go'e, gammeldaws" måde; men har ikke haft succes med nogen af metoderne.

Så næste gang der er jackpot i Lotto, er det stensikkert, at jeg er vinderen! Ellers er der da ved gud slet ingen retfærdighed til! Og jeg ved allerede, hvad jeg skal gøre ved gevinsten.

Caroline (Born to be wi- siiingle )

A horse walks into a bar, and the bartender says:

Why the long face?

Med licens til at bitche!

0
0
Svar på denne tråd

He he he...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 13:12

Måske du bare skulle indstille jagten... Så skal han nok dukke op, og være totalt irreterende og påtrængende og ikke til at slippe af med...

I mellemtiden kan du så øve dig på at kysse med potientielle emner der dukker op, hvis du gider... (bare sørg for at andre ikke ser det, for så får de ondt i numsen)...

Ellers ønsker jeg dig da held og lykke med Lotto gevinsten...GG

pssst: Jeg ville også have chancen for at vinde, hvis jeg altså gad at spille...GGG...

Er jo heldigvis lykkelig gift, så jeg har ingen grund til at spille i Lotto...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

caroline..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 13:38

Jeg er utrolig ked af følgende..

Men velkommen i klubben, for vi født uden gnist af retfærdighed.

Jeg troede indtil for 40 sekunder siden, at jeg var verdens eneste kvinde, som ikke var i stand til at vinde i hverken spil eller kærlighed.

Jeg har skam også været hele møllen igennem med utro, vægelsindede og løgnagtige kærester.

Og jeg har også været hele spilmøllen igen, og det er så inderligt ligegyldigt om det er ludo eller lotto.

Jeg KAN ikke vinde.

Ovenstående er naturligvis kun ment som en joke.

Shetlænderhoppe købes billigt, se præs. for yderligere.

Alt i Læder, samt prisliste. Se præs for yderligere.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 17:26

Kan nu heller ikke vinde hverken i spil eller kærlighed.. Men satser på, at jeg senere hen vinder jackpot begge steder.. Og ikke bare en "la la" jackpot, men den helt STORE gevinst..

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

hvilken uge..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:24

Det er ikke sådan du lige kan sige hvad uge du regner med at vinde i...

Jeg har nemlig de samme tanker som dig, og så kan vi jo lige så godt koordinere det, så vi vinder i to forskellige uger.. det ville være så træls at skulle dele 22 mio..

Smiler fra trine

Silana ...min stjerne
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 23:34

Pyha vi bliver da mange om at dele den gevinst! *G*

For jeg må da også være en af dem der MÅ vinde i lotto på et tidspunkt, for her er der heller ingen gevinst på kærlighedsområdet, forhold er simpelthen et fremmedord for mig!

Men desværre er jeg for nærig til at spille lotto, så satser på at vinde den helt store gevinst i det ganske gratis kærlighedslotteri! *GG* Eller at der simpelthen er en eller anden der forbarmer sig over mig og donerer et par millioner til en så sørgelig sjæl som mig...

Maria - der flere gange har overvejet om det egentlig ikke lyder yderst tiltrækkende med et lille kloster i Tibets bjerge...?!

Undervisning søges (dressur + spring) på fjordhest, opstaldet ved Boeslunde.

Der er snart ridehus på stedet.

0
0
Svar på denne tråd

Lotto...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 00:33

Hm - er jeg så heldige eller hva'

Jeg har en mand, som ind i mellem vinder i lotto - ikke de store gevinster, men lidt har vel også ret... :-)

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 08:48

Det lyder sgu lige som mig det der! Jeg har da også seriøst overvejet at begynde på lotto! Men det er jo desværre sure penge at bruge, når man ikke vinder! men de der 22mio vil klæde min konto!

Fyre??? hæ hæ... det er jo helt håbløst! de er enten optaget eller fulde af @!#$! selv dem der er optaget kan være fulde af @!#$!

Heldigvis, har jeg den dejligst hest jeg kunne ønske mig! Vi kan dog ikke sove sammen, men ellers er det næsten lige så godt som en en kæreste, en velopdragen en vel at mærke!

Men bare klø på tøser, der må for pokker være en derude til os alle (men damn hvor har han gemt sig godt denne gang!)

Hellere fortryde noget jeg har gjort,

end noget jeg ikke har gjort

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider