Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Piercing i tungen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 09:41

Ja, nu fik jeg lavet piercing i tungen i fredags. Hvor længe skal jeg forvente at den er hævet og gør ondt?

Carina
Nu uden Sjakalen...
0
0
Svar på denne tråd

Min var
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 09:57

i en lille uges tid. :-)

Mvh. Malu :-)

Christ Lammeskindssadel sælges - se præ.

Søger fjordvallak, gerne unghest, min. 140 i stang.

0
0
Svar på denne tråd

min var
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 09:57
i knap 2 uger...
0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 10:30

Så har jeg åbenbart været heldig! Min var hævet i 2 dage.

Mvh.

Dorte

Gård søges i nærheden af Ødum, mindst 2 Ha.

0
0
Svar på denne tråd

jsdfhqwehd
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 10:41

min var kun hævet 5 dage... men hævede hurtig op hvis jeg drak noget med alkohol...

0
0
Svar på denne tråd

min var
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 10:44
hævet 2-3 dage, jeg drak også kolde drikke i de døgn.. Jeg har haft min nu i 7 år og jeg skiftede efter 3 uger til en 13 mm med plast kugler både i bund og top.. har aldrig haft problemer med den nogensinde..

Jillow

Har du kigget på dit indre jeg idag??
www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Piercing i tungen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 11:11

Jeg vil frygtelig gerne have en, men - er der ikke en som kan fortælle mig hvordan det foregår?

Har desværre en tendens til at forvente de frygtligste smerter og somregel kan jeg næsten intet mærke, men det har også 'bare' været i ørene og næsen.

Rollo

Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!

[RolloPigen.dk] [HorseLand.com]

0
0
Svar på denne tråd

Rollo..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 11:24
Det er forskelligt fra person til person.. Fornemmelsen for en tunge pircing var for mig ligesom når man får en mindre halsbetændelse.. Tungen var hævet og ØM dagen efter og føltes som sandpapir lige indtil den blev "dulmet" med koldt vand.. Bedere kan jeg ikke beskrive det..

Jillow

Har du kigget på dit indre jeg idag??
www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Rollo...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 11:43

Jeg var dybt forundret over at det ikke gjorde mere ondt end det gjorde. Min piericing i navlen gjorde langt mere ondt. Jeg fik det lidt dårligt lige bagefter, dvs lidt svimmel og kvalme, men jeg fik et glas vand(Som var lidt svært at drikke), og så hjalp det. Grunden til jeg fik det dårligt, forklarede pierceren, er fordi at kroppen fik et chok.

Tungen er øm og hævet, og det lyder mildt sagt hylende morsomt når jeg (prøver) at tale.

Drkker masser af koldt, vand med isterninger, sodavandsis, youhirt, og kold suppe.

Carina
Nu uden Sjakalen...
0
0
Svar på denne tråd

is er en god ting
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 11:59

det er en god ide at spise masser af is evt have isterninger liggende på tungen, det køler og tager af hævelsen.

Men det går hurtigt over...

0
0
Svar på denne tråd

For mig
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 12:28

gik der kun 2 dage, så var den ikke hævet mere, og at få den lavet gjorde ikke ondt på mig, var overrasket over da han sagde det var det! Men kunne seriøst ikke mærke det, troede det ville bløde helt vildt og gøre psse ondt. Men heldigt for mig så gkorde det ikke, kun når jeg skulle ryge så kunne det gøre lidt ondt!

Men vil sige nr. 2 i tungen gjorde lidt mere ondt, men ikke sådan av av av, men lidt gjorde det.

Syntes det gøre meget mere odt at få en i navlen, det gør jeg ikke igen! Måtte ligge lidt ned da jeg blev svimmel, kunne ikke rigtig går el. noget.

0
0
Svar på denne tråd

Piercing i tungen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 13:04
min søs fik også lavet en i fredags.. og hun fik af vide at hun skulle spise e masse is .. det skulle være godt. men hendes er ikke hævet så meget .. og hun snakker godt med den i munden ..

Hilsen Jeanett ..

Detroit elsker dig ..

Hvorfor er min mor sådan en dum kælling ??..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider