Nej...jeg tror også du bliver nok nød til at "lufte tanken" for udlejer før du anbringer hesten hos hendes forældre ellers kan hun godt føle at du går bag om ryggen på hende.
Men på den anden side, når du forklare hende situationen så må hun også have en hvis form for forståelse. Det er de færreste stalde der vil lade en hest komme ind, hvis den har haft ligende problemer før + det hurtigt kan blive en dyr regning for dig. Hvis den får for vane, at smadre stalde så snart der står en hest i nærheden.
Hvis udlejer er fuldstændig afvisende, for alt hvad der hedder muligheden for at opstalde den hos hendes forældre. Ville jeg hvis jeg var dig overveje at finde en anden hest...
det ikke for at kritisere Jessie eller ligende og jeg håber ikke du opfatter det forkert.
Men personligt ville jeg ikke turde låne en hest, når den havde dette problem. Det et spørgsmål om X-antal stalde den sparker ned, så er du hurtigt black-listet, og hvis den losser en af de "fine heste"...så...ja det er en belgier. Så siger jeg stakkels hest den giver en "high-five" med baghovende.
Selvom det kan være svært at finde en lånehest, hvad er mit indtryk, så tror jeg når man finder en, vil der være forholdsvis let at finde en der acceptere andres hestes selskab i stalden.
Men snak med din udlejer om det, og hør hende ad. Måske kender hun ikke problemets omfang ang. Jessie og hendes lidt destruktive adfærd. men udlejer burde vel også selv kunne se, at hvis det forholder sig sådan, så ville det være bedst at opstalde hesten i vante omgivelser.