Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hoster slim op
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 15:58

´God eftermiddag folkens

sidder her efter endnu et kæmpe hoste anfald hvor jeg har hostet slim op ad halsen,, ikk snot eller noget men slim

det har jeg gjort i ca. en måneds tid, ( alt for længe) og sidder nu og overvejer hvad der kan være galt,, ringer ind til lægen snarest muligt, skal bare lige ha mor hjem først,,,

men hvad kan det være?? udover jeg hoster har jeg det rigtig godt, er blevet en smule forkølet her den sidste uge, men min hosten startede jo før det så det har jeg nok ikk rigtig noget med det at gøre...

så hvad er jeres bud?? skal jeg være nervøs for at det er noget alvorligt??

Tari

den som svigter har en indre brist!

Livet er en gåde,, Jeg elsker gåder:)

0
0
Svar på denne tråd

Hoste..
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 16:02

Det kan evt være noget lungebetændelse... Enten kold eller alm. Det kommer vist an på om du har feber..

God bedring

Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.

0
0
Svar på denne tråd

feber,,
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 16:17
tror ikke jeg har feber

Tari

den som svigter har en indre brist!

Livet er en gåde,, Jeg elsker gåder:)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 17:03

Altså jeg har også hostet i vildt lang tid nu, og det er også slim, men tror bare det er det skift mellem sommer og efterår så hurtigt, og så for lidt tøj i regnvejr en hel weekend

Men det kan også være halsbetændelse?

Har du set om din hals er rød?

For hvis den er kan det være det. Der behøves man ikke have feber.

- Camilla

- Camilla ( nu uden halvpart :'( )

Nu " kun " med STRK !!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 17:06
Kunne det måske være astma?

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 19:51

Jeg har selv hostet i nogle uger, hvor jeg også hostede slim op, uden at være forkølet, samtidig havde jeg ondt i ryggen og halsen.

Jeg var til lægen forleden dag, for nu gad jeg ikke gå sådan mere, og dianogsen var kold lungebetændelse.

Kold lungebetændelse får du ikke feber af, og den plejer for meste at gå i sig selv igen, men bliver man ved med at hoste og have slim i lungerne, kan det udvikle sig til rigtig lungebetændelse.

Men gå til din læge og blive undersøgt.

Jeg skulle have penicillin for ikke at risikere at det bliver til rigtig lungebetændelse.

Mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Virus...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 20:41

Hvilken farve har dit slim??(ved godt det er et ulækkert spørgsmål)

Sidste vinter havde jeg det nemlig flere gange som dig... Slimen skiftede fra klar over til gullig og klumpet Alle gangene kunne lægen konstatere virus på bronkierne, og kunne altså intet gøre ved det :-(

Jeg måtte bare ikke lige pludselig få feber, for så kunne det nemlig være det havde sat sig til lungebetændelse. Var dog så heldig at det forblev på bronchierne.

Dog gik det aldrig over den sidste gang jeg havde det, selvom vi så det an i laaang tid... Meget mystisk syntes både lægen og mig, for jeg havde ikke lungebetændelse, slimen var alm. klar, en virus ville være blevet bekæmpet efter så lang tid osv.

Det viste sig så at være astmasymptomer, forårsaget af allergi som jeg nu er i daglig behandling for :-( Heldigvis hjælper den behandling så meget, at jeg nu har det ganske godt (Y) (nogle gange får jeg dog stadig åndenød eller hoster lidt slim op, men det er meget sjældent...)

Så ja, afsted til lægen med dig... For man kan aldrig vide hvad det er, og det er rigtig godt at have ens læge til at "holde øje" med én.

Formentlig er det "blot" en strid virus du har erhvervet dig, men det kan fx også være lungebetændelse eller noget helt tredje.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Hmm mystisk
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 20:57

Halløjsa.

Jeg er tit forkølet, men jeg tror det er fordi jeg skal ha' fjernet mine mandler i halsen eller hvad det nu hedder, måske er det samme problem du har, jeg tror der er mange der har det sådan eller kender i hvert fald nogen der har det lidt på samme måde...

håber du finder en løsning...

MVH

Kaptajn Vahl

-Også kendt som Arne-Viggo (Med bindestreg)

-Og piraten red væk... uden hest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider