Hvilken farve har dit slim??(ved godt det er et ulækkert spørgsmål)
Sidste vinter havde jeg det nemlig flere gange som dig... Slimen skiftede fra klar over til gullig og klumpet
Alle gangene kunne lægen konstatere virus på bronkierne, og kunne altså intet gøre ved det 
Jeg måtte bare ikke lige pludselig få feber, for så kunne det nemlig være det havde sat sig til lungebetændelse. Var dog så heldig at det forblev på bronchierne.
Dog gik det aldrig over den sidste gang jeg havde det, selvom vi så det an i laaang tid... Meget mystisk syntes både lægen og mig, for jeg havde ikke lungebetændelse, slimen var alm. klar, en virus ville være blevet bekæmpet efter så lang tid osv.
Det viste sig så at være astmasymptomer, forårsaget af allergi som jeg nu er i daglig behandling for
Heldigvis hjælper den behandling så meget, at jeg nu har det ganske godt
(nogle gange får jeg dog stadig åndenød eller hoster lidt slim op, men det er meget sjældent...)
Så ja, afsted til lægen med dig... For man kan aldrig vide hvad det er, og det er rigtig godt at have ens læge til at "holde øje" med én.
Formentlig er det "blot" en strid virus du har erhvervet dig, men det kan fx også være lungebetændelse eller noget helt tredje.