Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

White Noise?
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 22:33

Hej allesammen :-)

Nu ved jeg jo at mange af jer herinde tror på ånder, spøgelser eller lignende - ligeså vel som mange af jer mener det er fis.

Nu sad jeg forleden dag og så filmen White Noise.

Til de af jer der ikke har set den, kan jeg lige hurtigt fortælle at den handler om hvordan døde forsøger sig med at komme i kontakt med vores verden via radiostøj, eller det vi populært kalder "myrekrig" på fjernsynet.

Efter filmen satte min veninde (Fubu herindefra) og jeg os til at se ekstramaterialet der skulle forestille at være ægte optagelser af det de kalder E.V.P - som netop er kontakt med de døde via radio, eller - i dette tilfælde - en båndoptager, som optog den dødes stemme. Ting vi ikke selv kan høre.

Først bagefter da det blev afspillet kunne man høre det.

Så nu vil jeg høre jer herinde - har I oplevet noget lignende? At høre eller se en død eller hvad det nu har været på jeres radio eller i jeres TV? Eller måske optaget en døds stemme?

Det siges at alle kan høre/se/optage.

Kritiske bemærkninger er også velkomne i tråden ;-) Men i samme forbindelse også gerne en begrundelse for det.

Jeg må indrømme at jeg selv, efter filmen forsøgte mig med at lytte til en støjkanal på min radio- bare for en sikkerheds skyld

Hvad siger I?

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

1-2½ værelses lejlighed søges akut på amager!

Tilladelse til husdyr.

Skriv eller ring, - ALT har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

der...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 22:49
der skal specielt udstyr til at optage EVP- for det første skal du kunne afspille det optagede på mange forskellige måder, for det andet skal apparatet kunne tage en bestemt kanal. Så det er ikke sådan ligetil :)

Jo, alle kan se/høre/optage EVP og "ansigter"- men det gøres bedst med specialudstyr- dog er det lidt mere ligetil at fange "ansigter" på tv- der skal du jo bare bruge dit tv, en video optager og kanalen- EVP er ikke så simpelt.

Jeg kender en del som tager ud på kirkegårde og hjemsøgte steder og optager- det er enormt interessant :)

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 22:53

Iflg de optagelser behøvede man ikke andet end det der er skrevet længere oppe.

Det er nemmere hvis man har noget mere prof udstyr, men det kan lade sig gøre alligevel.

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

Tilladelse til husdyr.

0
0
Svar på denne tråd

vickie
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 00:19
Det kan det godt, men man skal være usandsynlig heldig for at fange noget ;) For det meste kommer der kun noget frem hvis man spiller optagelserne langsomt, hurtigt, baglæns eller på en anden finurlig måde. Og gerne med lyden skruet x antal gange højere/lavere op/ned.

0
0
Svar på denne tråd

Link...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 09:58

gå ind på www.lysetshus.dk Der finder links til alverdens spirituelle hjemmesider, jeg mener, at hvis man bruger linket til Marion D.J's hjemmeside, kan du finde optagelser der... (Eller link videre til nogle...)

I det hele taget er det øverste link meget nyttigt, når man vil udforske det spirituelle... God læselyst!

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Har aldrig...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 13:32

...oplevet det, men det kan jo være fordi man ikke er opmærksom på det.

Er det ellers en god film? Har overvejet at leje den hos BB mange gange, men er altid endt med noget andet...

Egypten, here I come....!

(d.20/11-06)

Kasper og "Kranen"

SEX ER GODT, MEN POKER VARER LÆNGERE!

(CITAT: ALFRED ALVAREZ)

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 18:24

Ved ikke helt om jeg tror på det..

Omkring filmen, så synes jeg er super god... Lige indtil man når slutningen, så bliver den lidt (undskyld udtrykket) lam...

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

de døde
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 18:36

Jeg har engang set en lille dreng sidde og smile til mig i vinduet. Og efter et stykke tid så jeg den selvsamme dreng på en trappe omringet af en masse mennesker (ånder). Det var ret underligt, men jeg var faktisk ikke bange.. min moster har forstand på alt sådan noget og siger at jeg på et tidspunkt vil kunne se dem. Der sker også andre underlige ting med mig, som vist er 'undervisning' fra universet.. Uhhh, det gør mig ret bange!!

Er der nogle andre herinde der kan 'se'?

0
0
Svar på denne tråd

er den
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 21:11
god filmen? jeg har lige købt den og er egentlig ret spændt på det.. så fortæl fortæl

hilsen helena... der aldrig har tjek på noget... c",)
0
0
Svar på denne tråd

Schess
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 21:28
Du skal ikke være bange, de vil ikke gøre dig noget ondt. Tag i mod det de vil lære dig...Jeg synes du er heldig at have den evne.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 23:04

Filmen er fed, men som en anden skriver så er slutningen frygtelig nedslående - det bliver bare for... "BAAH".

Al uhyggen forsvinder og det er slet ikke spændende mere.

Men op til slutningen er den fantastisk spændende, og Michael Keaton er skuespiller nok til at bære filmen på sine skuldre alene.

Angående evnen til at se, så tror jeg at jeg kan, men jeg er slet ikke åben nok i mit hoved til at tage imod det... Tror jeg

Jeg ved heller ikke om jeg ville have lyst til det, men nu er jeg alligevel begyndt at undersøge muligheden for at uddanne mig som clairvoyant, så det bliver spændende.

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

LEJLIGHED SØGES!

Tilladelse til husdyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider