Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så kom han afsted :-(
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 22:11

Hej Allesammen!!

Så kom dagen hvor Bissen skulle afsted. Han skal 1 mdr i ridning hos en super dygtig dressur rytter..

Jeg har fra starten været indstillet på at han nok skulle ud "i byen", og uddannes men det er hårde end jeg havde regnet med.

Jeg har haft ham 1½ mdr nu,og har haft en masse start problemer med ham,men de sidste 2½ uge er vi rykket HELT ENORMT.

Så jeg var egentlig kommet i tvivl om hvor vidt han skulle i ridning eller ej. Men kan godt se det nok er det bedste for både Bissen & jeg.

Jeg er simplethen så glad for ham-han er min DRØMMEHEST!

Men det var godt nok hårdt at aflevere ham,og så køre igen. Alt er så nyt for os begge. Jeg ved at han har det som blommen i et æg,men jeg er lidt en pyldre mor,så har helt ondt i maven og tænker på om han har det godt hele tiden..

Jeg er bare ikke god til at efterlade mine dyr hos andre,måske er det mig der er tosset...

Måtte lige ud med det... Føler jeg har "solgt" ham, men han kommer jo hjem igen,det må jeg bare sige til mig selv..

Hilsen en pyldret heste ejer

Billede af Bissen

Sabrina & Stald Kelon`s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 08:23

Kender udemærket den følelse du beskriver.

Havde det på nøjagtig samme måde, da Charmeur blev sendt i ridning i foråret. Det var vildt mærkeligt at køre ham til en anden stald, og så bare forlade ham og køre hjem igen. Fældede faktisk en tåre på vej hjem i bilen...puha det er godt han aldrig skal sælges.

Men du har vel mulighed for at besøge ham, så du ikke behøver at undvære ham helt?

Held & lykke med ham

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sabrina
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 08:44

Hvis det stadig er host Stine, så er jeg er overbevist om, at han nok skal få det godt. Bare se hvor forkælede hendes egne heste er

Tag det som en oplevelse, og tag ud og besøg ham når du har brug for det, det er der vel intet galt i?

Sasser
Springkursus med Susan Kjærgård 23. og 24. september
Er du interesseret? Så
0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 15:10

Til TrineB: Det er rart at høre jeg ikke er den eneste at der er lidt pyldret. Havde det bare ikke godt med at køre fra ham,men det er for Bissen`s skyld og min egen. Så vi begge for nemmere ved at samarbejde..

Til Sasser: Jo det er hos Stine,og jeg ved at han har det SUPER,men det er ikke sjovt at sende ham væk en mdr...

Jeg skal selvfølgelig besøge ham,men nu må jeg lige give han nye rytter,en mulighed for at ride ham et par uger,inden jeg kommer og kigger.. Hun skal lige have lov at arbejde med ham ihvertfald 1-2 uger..

Så kan jeg nok også bedre se hans fremskridt..

Knus

0
0
Svar på denne tråd

:):):)
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 16:58
hvor hen i landet skal han i ridning henne :)

LÆKKER 4 ÅRS HAFLINGER SÆLGES,

SE I MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Til Muz4
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 17:04
Han skal blive her på Sælland. I Stenløse

0
0
Svar på denne tråd

oki :):)
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 11:29

jeg solgte nemlig min hollansk varmblodshoppe til en stine deroppe af i vinters gad vide om det er hende :)

hun har en mand derd hedder danni

LÆKKER 4 ÅRS HAFLINGER SÆLGES,

SE I MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

muz4...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 11:35
det tror jeg ikke...dvs. jeg mener da ikke hendes mand hedder Danni

Sasser
Springkursus med Susan Kjærgård 23. og 24. september
Er du interesseret? Så
0
0
Svar på denne tråd

Hej Muz4
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 20:37

Det er ikke hende stine... Hende her er ´lige blevet gift,og hendes mand hedder noget andet..

0
0
Svar på denne tråd

Bare rolig
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 21:18

Bissen skal nok få det super godt. Det er jo en kanon pige, du har sendt ham op til :-) Har lige talt med Stine, og hun sagde, at det går rigtig godt. I øvrigt en dejlig hest du har fået.

Knus Anne

0
0
Svar på denne tråd

Hej Anne
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 21:44

Ja,vi ved jo begge hvor super god og sød rytter han er hos... Der mangler han ikke noget...

Håber han er stabil når han kommmer hjem..

Tak for de pæne ord om ham... Synes også en er en "ferrei" i forhold til den "Lada" jeg havde før

Selvom "ladaen"var en dejlig en..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2006 11:25
Ja det må være mærkeligt at sende sin ehst i ridning når man er vant til at være sammen med ham hver dag... men husk på at det jo er for jeres begges skyld og mon ikke du får en endnu mere lækker hest hjem igen... for dejlig det er han jo... det bliver i hvert fald spændende når han kommer hjem igen... så er tiden jo inde til at han skal gå sammen med bassen...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider