Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Om at miste venner -- Film
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 13:01

Tryk på linket til at starte med for det tager laaang tid..

På min årgang skal vi nu i år hver til sit, nogle på HHX, andre på HG og nogle på Gymnasiet..

På dette tidspunkt tænker jeg meget på alle mine venner som jeg meget nødig vil miste..

jeg har lavet en lille film om dem

håber i vil se den og nyder den så meget som jeg gør..

Den handler mest om at holde fast på sine venner udanset forindringen..

Ville også lige hører om der er andre der har/har haft det på samme måde?

media.putfile.com/mine-n-rmeste

Lånehest søges:
Krav.
Gråskimmel, Spring og dressur talent, Trafiksikker, Max. 170. , på Sjælland eller lolland/falster,
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 23:39

Sød film, fik vidst en lille tåre i hvert øje, da jeg tænkte på de venner som jeg ikke har mistet, men som jeg ikke længere ser hver dag.. Min kære HTX klasse.. Har ved siden af min seng hænger vores studenterbillede i ca 80 X 50 cm størrelse så jeg ikke kan undgå at tænke på dem hver dag..

En er rejst til Island, en til København, og resten er vi delt over hele Fyn.. Desværre var det en af de alle bedste veninder der rejste helt til Island.. Kan stadig huske afskeden med hende, tårene trillede på os begge og vi kunne næsten ikke give slip! Hun (skulle meget gerne) komme hjem om 1½ år og glæder mig allerede til den dag!

Jeg kan stadig ikke fatte at der er nogen jeg aldrig ser igen...

Jeg ved dog at dem jeg holder mest af vil jeg holde kontakten med! Har allerede set dem mange gange siden vi stoppet! Til hyggeaftener, fester, byture og grill på engen har vi samles.. Og hver gang er det en kæmpe glæde at se dem igen!

Her er vi alle sammen:

Vil lige sende en stor tanke med til dem alle! Elsker jer...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3 Du var mit liv...

0
0
Svar på denne tråd

sådan!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 00:22

Kanon film :-) Ihh hvor får jeg bare mange minder frem fra min 10 klasse :-) det vare bare mit bedste år i skolen!!!

M.V.H
Tine
**Vær dit eget ikon**

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

jaa..--
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 16:53

mange tak for at i ville dele det med mig..

selvfølgelig glider man fra hinanden nogen gange men nogen gange tænker jeg hvorfor man ikke bare kan være sammen med dem i klassen igen.. det var jo så skide hyggeligt dengang

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider