Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg kunne... YES...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 09:32
Skulle nok nærmere stå "jeg gjorde det"... Jeg har i mange mange år ikke "turde" kravle på heste over 160 i stg.Pga en ride ulykke for 15-17 år siden, de er blevet grumme og farlige over 160 i stg.

Igår til et hygge arr. jeg var til hvor både hest og rytter deltog.. Fik jeg tilbuddet... uha uha.. hesten var STOR 168 i stg. og meget "farlig" nok den roligste hest af de heste der deltog.. Jeg viste ikke lige hvordan jeg skulle forholde mig i starten da jeg fik tilbuddet, så jeg snakkede lidt udenom. Ejer var vedholden OP skal du, ok ok så.. Lidt pjat og pjak fra de andre ryttere og FULD opbakning på til mig.. (lige før der var heppe kor på).. Kort af det lange..

Jeg kom OP på den kæmpe STORE hest og faktisk red jeg en tur mutters alene lidt rundt på pladsen i skridt.. Ja ja ja tænker nogen nu, det sgu da ik noget... JO det var det for mig en hurdle var overvundet og jeg er STOLT af mig selv.. og hesten tjaaa han er MUMS..

Jillow hvis arme sover de er endnu ikke nede...

Har du kigget på dit indre jeg idag??
www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Sejt gjort
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 09:48

*overskrift*

håber du har fået blodtilførsel til dine arme igen ;-D

Jeg har været i præcis samme situation .. min venindes monster af en hest smed mig engang af på den mest grusomme måde (han var en rigtig lømmel dengang) .. det er vel 6-7 år siden. Der gik 3 år inden jeg kom op på ham igen og jeg har STADIG svært ved at kravle på nakken af "udyret"

Den sidder fast, sådan en oplevelse.

Mvh. Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:28
også pavestolt..

Jillow

www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

det var
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:37

da fedt at du fik overvundet din skræk.. min datter fik en tur på en shire forleden, den er næsten 2 meter over ryggen... det er STORT..

det er malou der rider med sadel

Sussie

bridgetownranch.hestesider.dk/

Shampoo sælges til pelsdyr, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Flot...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:43

Flot gjort Du kan godt være stolt af dig selv

Mvh. Jane

LU hoppe efter May Sherif sælges

www.heste-nettet.dk/lo...est/83088/

2 billige underlag sælges, et med kiler.

Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Hippie Leé
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:44
Ja det er STORT.. respekt for din datter.. Måske jeg engang tør kravle helt derop også.. For det er nemlig ikke hesten jeg er "utryg" ved men højden måske giver det ikke nogen mening, men det er faktisk det der var galt, lige indtil igår.. Og så nok også de der billeder som stadigvæk fes rundt i knolden på mig som gamle støvede spøgelser, de er lagt til hvile nu - langt om længe og det er jeg godt nok stolt over at kunne.. Nu mangler jeg bare at få manet mig op til at springe igen, for det var nemlig dér det skete dengang..

Jillow

www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tak for sidst...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:54

Hej Jill - og tusind tak for sidst og for al din hjælp. Du glemte dine kager til gemalen!

Ja, det var super-sejt, at du sådan lige "sprang" (måske lidt meget sagt - men hurra for pensionistskamlen - thi hi) på nakken af Maxi. Næste gang må det jo så være Quintis tur - han er jo omkring 170 og lidt mere vågen. Det er ikke størrelsen der rent faktisk gør den store forskel - man kan slå sig lige slemt ved at falde fra en hest på 155 eller 168, det er et spørgsmål om hestens sind og temperament, og så er det et spørgsmål om, at få tanker, angst og mod til at samarbejde.

Det var skide flot, at du gjorde det! Og så også lige en taknemmelig tanke til Super-Maxi. Han er altså en stjerne i min verden!

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Stor hest.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 11:55

Rigtig godt klaret

Kan godt forstå, at du er stolt. Det er du i din fulde ret til

Held og lykke med springningen, når/hvis du en dag får lyst til det igen

Ditte

Savner Cinderella <3

- Part søges på Bornholm -

0
0
Svar på denne tråd

pensionistskamlen
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 12:52
var da aldrig kommet helt derop på Maxi hvis pensionistskamlen ikke havde været der.. Så for pensionistskamlen .. Forøvrigt Dianna giv lige din svigermor en for det var faktisk hende der gav mig det sidste skub op på Maxi..

Quinti er dejlig, men er han ikke "farlig".. .. Har modet til at kravle op på Quinti ( måske i longe først) han er jo lidt "levende" i forhold til Maxi.. Jeg skal jo heller ikke spille for meget heltinde.. ..

Jillow

www.vildhesten.dk
eller
www.strigler.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jillow
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 13:05

Joh, han er vild og blodig, og total livsfarlig! Griner!

Der er intet at være bekymret over med Quinti. Hans "eneste" problem er tålmodighed. Så tonser han rundt, skraber, spjætter og skaber sig. Hvis bare han er alene, og får lov til at gå lidt rundt, så er han godheden selv. Han ville ALDRIG bukke, stejle eller på anden måde gøre noget for at tabe dig. Jeg kan med ro i sindet sige, at du roligt kan kravle op på ham, dog tør jeg ikke love, at han står helt ligeså stille, når du skal op... Smil! Selv min stive svigermor og urutinerede mand har været på nakken af ham, og han er god til at tilpasse sig situationen... Af én eller anden grund, mener han så, at det er ok, at være vanvittigt irriterende med mig på nakken - træls!

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Stor hest
Forfatter: 
Dato:  27-08-2006 14:35

Det er da bare rigtig godt gået, at du "kravlede" helt der op i de tynde luftlag :-)

Kan sagtens følge dine bekymringer og udenomssnak - inden du tog skridtet og "kravlede" op.

Det er jo også lige før man skal have søsygepiller og en brækpose med - når man er i de dér tynde luftlag :-)

Held og lykke med at bestige de store heste i fremtiden

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider