|
|
| Aftensmadtråd |
|
|
I dag tror ejg jeg vil starte aftensmadstråden for ejg er rigtig stolt af mig selv. Jeg er alene hjemme og gad egentlig ikke lave noget specielt, men jeg har dog alligevel fået bikset en lækker pastasalat men kylling og bacon sammen med karry dressing. Og så har jeg bagt pizza snegle. Uhmm jeg glæder mig til at spise.. Hvad skal i have??
Mvh Lene Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også alene |
|
|
Jeg sidder også her, meget alene. Er dog ikke igang med noget mere interessant end pasta med pesto på, ikke just ophidsende, men jeg var bare super sulten og havde ikke rigtig noget der kunne blive til mam
Søger en hest/stor pony at passe/ride i cykelafstand fra Hjørring. Se mere på min præ. eller skriv og hør nærmere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Sikkert bare en gang spaghetti og pølser Det var egentlig planlagt, at vi skulle have ål, men resten af familien (mor, far og søster) kommer først hjem om en time, og så er der ikke rigtig nogen der gider at lave mad, så det skal bare være nemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad... |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
26-08-2006 18:06 |
|
vi skal have tortillas...men oksekød,der er steget med løg,hvidløg og tomater...så kommer de i ovnen og så bliver der drysset ost på... dertil skal vi(jeg)have salat...
pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil... |
|
|
... banke en lækker svinekotelet helt flad - rulle den omkring et fyld af revet ost med lidt sennep og røget paprika - og holde det hele sammen med en enkelt skive bacon eller to. Stegt på panden bliver det ganske givet en LÆKKERBID - og så med kartofler til. Og måske nogle ristede champignoner
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden har bestilt... |
|
|
...Chilli con carne. "Og den skal være hot!" Jo tak, bare ærgeligt vi ikke har helt samme opfattelse af hvad hot er. Men så¨laver jeg også bare salattricket ligesom ped!  Tror han er lavet af jern indvendigt...  Husk at den første olsenbanden film kommer i aften på DR. Se det er nostalgi! 
Egypten, here I come....! (d.20/11-06) Kasper og "Kranen" SEX ER GODT, MEN POKER VARER LÆNGERE! (CITAT: ALFRED ALVAREZ)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
NinaL |
26-08-2006 18:45 |
|
... Sjældent at jeg svarer på den slags - men nu er det regnvejr - og jeg sitter her ved pc'en ..  Denne aftens mad består i hakkebøffer med bløde løg, rødbeder, sovs og nye kartofler. Hele "menuen" er (selvfølgelig) økologisk ...  (Så fik jeg lige smidt lidt propaganda ind samtidig).  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmas |
Lilar |
26-08-2006 18:50 |
|
Tror det bliver pasta og kødsovs - har været ude og se på landsstævne hele dagen, så jeg orker ikke det helt store i dag. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pizza... |
|
|
Her blev det til pizza... Manden havde glemt og tage kylling op af fryseren og jeg har rendt rundt i stalden og på rideskolen det meste af dagen så jeg orkede egentlig heller ikke og skulle til og lave mad... Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~ & *MaRiScA* . "Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil" - Citat af Bent Branderup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Poretærte |
|
|
her. Med baconstykker, og en masse ost... Dertil en god salat,uhm, hvor det smagte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pasta-basta |
|
|
jeg er også mutters alene. hele aftenen. så det bliver sikkert bare til noget spaghetti med ketchup... da jeg ski' ikke kan hitte ud af at lave mad...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi fik... |
Ettenna |
26-08-2006 19:12 |
|
Farseret ruller nogle med pore nogen med ost-skinke og persille og de sidste med rødkål det smagt godt...En del er frosset ned til madpakker... til aften har vi lidt lagkage nam-nam Hej fra Annette.
Nu med 3 Tinker Hopper Alberthe - Gipsy Molly - Sine. Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har fået |
La Belle |
26-08-2006 19:44 |
|
lasagne
Hilsen Sanne Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok. 150 kr. + porto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her... |
mknudsen |
26-08-2006 19:55 |
|
stod den på risengrød... dejlig nemt, og godt for et su-budget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mums... |
|
|
Herhjemme står den på spaghetti og kødsovs med salat. Eftersom jeg er temmelig træt efter at rydde op, gøre rent og støvsuge, totalt ødelagt i maven af plukveer og alligevel har overlevet at lave hele molevitten selv for at forkæle manden, er jeg sikker på det smager endnu bedre end det plejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
Mette J |
26-08-2006 20:43 |
|
..fået rigtig dejlig mad idag  Til frokost var jeg med en veninde på www.letzsushi.dk og hold da fast, hvor vi fik meget sushi - mums  Til aftensmad havde min mor lavet de dejligste engelske bøffer med tilbehør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UPS!!! |
99E |
26-08-2006 20:56 |
|
Vi har siddet med hver vores udgave af Sims2!!! Og pludselig er klokken snart 21:00!!! Arrrgggh! Nå, men vi skal have spaghetti & kødsauce - med masser af løg, for det har jeg lyst til...  Og bagefter - så skal vi ned og fodre hestene! Jeg sidder med en "indbygget" Sims-familie med aliens (Smiths fra Strangetown), Mikkel har lavet Linda og Pat Parelli og har lige fået dem forlovet...  Spaghetti & Kødsauce...
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Så er vi i Jylland - nu MED hestene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mørbrad.. |
Salta |
26-08-2006 21:01 |
|
Vi fik mørbrad i fløde/tomatsauce med ris, grønsager og hvidløgsflutes - hertil en rigtig god flaske rødvin.. Desserten bliver en irish coffee (eller to) og lidt chokolade..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|