|
|
| Tegn en gris ( personlighedstest) |
| Forfatter:  |
theluny |
| Dato:  |
25-08-2006 14:17 |
|
Meget sjovt tidsfordriv  Tegn en gris og find ud af hvordan du er som person. Min gris:  Testen mener åbentbart jeg er god til at huske datoer (fødselsdage etc.) ehm...joew det er måske ik min stærke side.
Mvh Heidi ~{nu muligvis med part... }~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når man |
AmigoCjn |
25-08-2006 14:25 |
|
Når man tænker på at min FORBANDEDE mus nægtede at bevæge sig til højre såååeh:  *fnis* Om mig: - Jeg er god til at lytte,
- Man kan stole på mig,
- Jeg er en realist
- Jeg er direkte og skal ikke være bekymret for diskutioner
- Jeg er analyserende
- Jeg er beskyttende
hehe
Farvel min Du Da Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen Fold- og staldkammerat søges snarest! Privat stald, lyse bokse, folde, ridebane og natur. Lige overfor Team Hørnings Rideskole. Skriv Privatbesk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget sødt :-) |
|
|
 ..you are a realist.
..you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
..you are analytical, cautious, and distrustful.
..secure, stubborn, and stick to their ideals.
..you are a great listener!
... og et ok sexliv *gg*
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst PRINSESSERNE SØGER EN PASSER  8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok - testen siger om mig |
|
|
You drew the pig:
Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener!
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW! Toward the middle, you are a realist.
Hmmm - tænk at en musse-tegnet-grise hale kan sige noget om mit 456 - liv??? *ggg*
Mvh Gitte, mor til Tera 18 mdr. ejer af hingsten Jack og vallakken Balder 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha |
|
|
Her er hvad der blev skrevet om mig positiv og optimistisk direkte, elsker at lege djævlens advokat og hverken frygter eller undgår diskussioner analytisk, forsigtig og mistroisk sikker, stædig og holder fast ved idealer/principper en god lytter tjah...og så skulle jeg have et super godt s.exliv. Den del debatteres så ikke på HN - i hvert fald ikke mit 
Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem. Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk
Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og hundegittemor |
|
|
.. så ødelagde du det lige for de næste, der vil tegne en gris 
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst PRINSESSERNE SØGER EN PASSER  8830 Vammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Ihh... Nu har jeg forsøgt at tegne en gris flere gange, men det går hele tiden galt Det er ikke helt nemt at tegne grise når man sidder med sin bærbare og bruger en touch-pad... hehe Viser min gris så snart jeg har fået den tegnet 
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan er man saa? |
Flare63 |
25-08-2006 14:52 |
|
Hvordan er man saa hvis man slet ikke kan tegne en gris. Ja altsaa ud over ikke lige at vaere kunstnerisk anlagt? Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
Madraykin |
25-08-2006 14:58 |
|
 er realist.Analyserende, forsigtigt, mistroisk, stædig,tror på traditioner,har faste idealer,er en rigtig god lytter. og sidst men ikke mindst, har et wow sexliv!
meget sjov test.. men nok ik hewlt realistisk... hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
angel |
25-08-2006 15:11 |
|
You drew the pig: Toward the top of the paper, you are positive and optimistic. Toward the middle, you are a realist. Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively. Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker. With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew small tail 
>> By The Little Angel << "Jeg er den plet du aldrig kan få af tøjet!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Resultat |
|
|
1. Realist 2. Jeg er direkte, nyder at spille djævlens advokat og er ikke bange for at diskutere 3. Jeg er følelsesmæssigt naiv, og bekrymrer mig ikke for detaljer og tager ofte chancer 4. Sikker, stædig og holder mig til mine ideer 5. Jeg er en god lytter 6. Mer 6 er godt Hmm jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige ud fra dette... mig udmålt fra en tegnet gris? Øhh nå men her er Grisse: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg HAR en gris ! |
|
|
Jeg HAR en gris, mon ikke det også siger en del om min personlighed... Den hedder Tykke Berta, er 4 år og kan blive 40!Og jeg elsker hende højt. Kan ikke finde ud af at sætte billede ind her, men til de nysgerrige, i kan se hende på min præsentation. Mvh Mai
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
 jeg er rigtig dårlig til at tegne med mus  Jeg er realist Jeg er direkte, nyder at lege djævlens advokat, og hverken frygter eller undgår diskussioner. Jeg er følsom og naiv, jeg koncentrere mig ikke om detaljer, og er lidt af en risiko-tager. Jeg er sikker, stædig og bestemt med mine idealer Jeg er en OK lytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad grisen sagde om mig |
|
|
 Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively.
Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener!
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er ... |
Jean39 |
25-08-2006 17:44 |
|
...min gris, som jeg ser en gris: 
Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min gris |
Tine85 |
25-08-2006 17:47 |
|
 Hehe syns selv den er sej 
M.V.H Tine **Vær dit eget ikon** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En rystende gris |
xtiny |
25-08-2006 18:16 |
|
Jeg kan ikke tegne med musen- og gad ikke rigge tegnepladen til:  Toward the middle, you are a realist.
+ Eller har lært at placere objektet på papiret? Facing front (or back), you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
+ Det er rigtigt- jeg ER Djævelens Advokat 
With many details, you are analytical, cautious, and distrustful.
+ Nja tja joe jaeh... With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
+Stædig ja- og hænger ved mine idealer...
+ Faktisk tegner jeg ofte æsler oa med store øren, når jeg er til møder, det betyder: Der foregår noget vigtigt, som jeg har lidt svært ved at høre... 
...indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew medium sized tail + Men der er bestemt krølle på det. 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foo bass bar |
webster |
25-08-2006 18:19 |
|
Har i set hvor meget i ale har til fælles, er i en og samme person? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gris gris |
|
|
jeg lavede den med en medium hale- altså rimelig godt sexliv så fik jeg kæresten til at tage testen uden at fortælle om det med halen... han tegnede en kæmpe hale! Jeg var helt smadret af grin da han fik resultatet...  Nu er han så gået i køkkenet og lave aftensmad til mig... mens han højlydt forsvarede sig med at den eneste grund til at halen blev så stor var fordi musen var så svær at håndtere  det må være det stædige der kommer op i ham- han tegnede også 4 ben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svært.. |
|
|
men sjovt. Her er min gris  Toward the middle, you are a realist. Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively.
Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew medium sized tail
yes yes
***Pejtersen*** Flere gode heste og ponyer til salg. Se mere på min hjemmeside Nedlagt landbrug med plads til 5-10 heste søges til leje. Max. 25 km. fra Aalborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehe.. |
kamilla05 |
25-08-2006 20:15 |
|
Kunstner er jeg ikke  Toward the middle, you are a realist.
Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates
With many details, you are analytical, cautious, and distrustful.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew medium sized tail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skingur - hvad |
|
|
har jeg øddelagt siger du???
Mvh Gitte, mor til Tera 18 mdr. ejer af hingsten Jack og vallakken Balder 1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fnis... |
|
|
Fnis... øh, jeg mener gris...  Tegnet på et lille touchpad på en bærbar...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min gris |
ebony_lover |
25-08-2006 21:19 |
|
 Toward the middle, you are a realist.
Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener! The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
Hilsen Louise og Prinsessen Ebony Elsker mit dejligste dyr <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min gris |
Lilar |
25-08-2006 21:19 |
|
Vildt så gode nogle af jer er til at tegne! Min gris er godt nok grim hehe:  Toward the middle, you are a realist.
Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The length of the tail indicates the quality of your 6 life. And again more is better! You drew large tail, WOW! Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Her er min gris  Beskrivelsen passede så bare slet slet ikke på mig  Mvh. Julie
--- Stald Vodagergård - Dansk Oldenborg Avl, når den er bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjooo! |
|
|
Tegner blir jeg nok aldrig. Syns godt nok det var svært at tegne en gris med en mus.  Og teksten: Toward the middle, you are a realist.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew small ears, you are an OK listener
Tja man må sige, det passer vist meget godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahadhdh |
*Mtvfreak ? |
25-08-2006 21:53 |
|
hvor sjovt. Min: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næææh, |
|
|
...hvor kan man blive smigret. Men sjovt er det da.  Jeg har jo svært ved at tage den slags "tests" alvorligt på nogen måde. - Hæhæ, at en ski.. øffetegning måske skulle kunne fortælle én, hvordan man (og ikke mindst ens 6liv) er... ! Men here goes for mit vedkommende: - I am a "realist" (fordi jeg tegner MIDT på papiret.)  - I believe in tradition, am friendly and I remember dates (fordi grisen er orienteret mod venstre)  - I am analytical, am cautious and distrustful (fordi man kan se grisens 4 ben)  - I am a good listener (fordi grisen har et par store flagre- ører)  -6-liv = "WOW"...(grisen har en stor hale med krølle på)  Det er da for grineren!!!  Hilsen Linda.
Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min gris |
JulieTaylor |
25-08-2006 22:24 |
|
"Enhver idiot kan skrive dansk. Og mange af dem gør det også." Børge Weidemann, tekstforfatter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grisebasse |
|
|
Her er min gris:  Jeg synes godt nok, det er svært at tegne med mus! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min gris... |
Cheetah |
28-08-2006 08:10 |
|
You are a realist.
You are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
You are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
You are secure, stubborn, and stick to their ideals.
You drew medium sized ears, you are a good listener
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW! Hehe...skægt nok...
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da skægt |
Ditte Bertelsen |
28-08-2006 08:27 |
|
You drew the pig: Toward the top of the paper, you are positive and optimistic. Toward the middle, you are a realist. Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively. Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker. With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew medium sized tail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gitte.. |
|
|
Ha ha får grineflip over dig kan lige se dig for mig sådan her:  Jeg ved heller ikke hvad hun mener ...
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Hehe... Her har i min gris:  Min beskrivelse passede ikke, men det var da meget sjov 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min gris |
|
|
Hihi.. sjov test   testen siger om mig: - you are positive and optimistic.
- you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
- you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
- With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
- The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener
- The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
Må vist få min kæreste til at tegne en gris 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min gris |
|
|
Her er så min gris: drawapig.desktopcreatu...jpg[/IMG] Det der med at ødelægge det for de andre (kan ikke huske hvem det var): Jeg tror det var fordi du skrev hvordan grisen var tegnet og derefter resultatet (copy - paste)... Så kan man jo tegne sin gris efter hvordan man gerne vil være Hvis man altså læser hele tråden først! Men hva' - det er jo kun for sjov... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min gris. |
|
|
[B][COLOR=Indigo][SIZE...COLOR][/B] [URL=drawapig.desktopcreatu...jpg[/IMG] [COLOR=Indigo]Click to view my test results[/COLOR][/URL] synes nu at den er forholdsvis pæn, når man tænker på umuligheden af at tegne med mus. hehe. -you are a realist. -you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. -you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker. -you are secure, stubborn, and stick to your ideals -you are a great listener! -the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det erm ig! |
|
|
Ja det er så mig : you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively.
you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
you are insecure or are living through a period of major change. you are a great listener!
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You did not draw a tail 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seriøst |
Louise(Fyn) |
28-08-2006 17:02 |
|
Det er da ganske underholdende at se folks tegnegaver. Gud! Nogle sjove grise-tegninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi hi hi |
|
|
 Toward the top of the paper, you are positive and optimistic. Toward the middle, you are a realist. Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively.
Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew small ears, you are an OK listener
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW! Læg lige mærke til det sidste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
 Jeg husker datoer (not) er naiv (not) høflig (ja ) osv osv
________________________________ R|cky ©riccDrd -How not to love ? Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjov lille leg... |
|
|
...ja...det ska' nu nok passe...  Toward the top of the paper, you are positive and optimistic. Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) . With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener! The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
:-) Med Venlig Hilsen Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Labatidora |
28-08-2006 21:46 |
|
you are positive and optimistic.
ou believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.)
you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
they are secure, stubborn, and stick to their ideals The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You drew large ears, you are a great listener!
The length of the tail indicates the quality of your @!#$ life. And again more is better! You drew large tail, WOW!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øfff |
Nanna (Sebastian) |
28-08-2006 21:52 |
|
Hilsen Nanna Her stod der en gang noget klogt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|