Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Problemer med kæresten
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:09

Jeg er så træt af at min kæreste ikke har tid til mig. Han vil hellere være sammen med hans venner og familien. Har prøvet at snakke med ham, men lige lidt hjælper det. Hvad kan jeg gøre?

0
0
Svar på denne tråd

Find en
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:12

kæreste der gider bruge tid på dig.

Livet er for kort til kærester, der aldrig har tid.

Hvor længe har I været sammen? Hvis det er kort tid og han allerede har mistet interessen, så må du hellere indse at det vist er bedre at finde en ny kæreste.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Find en anden
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:15
Boing Boing

Illum

Ikke et flokdyr i for små sko, men en ener i stiletter ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Han vil
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:15
gerne være sammen med mig, men jeg føler bare at han bruger mere tid sammen med andre.
0
0
Svar på denne tråd

Nåh og
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:16

Hvis du ikke er tilfreds så find på noget andet.

Illum

Ikke et flokdyr i for små sko, men en ener i stiletter ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Skriv op
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:22

i løbet af en uge/måned hvor meget tid han bruger andre steder, så kan du se om det bare er dig der synes han er alle andre steder end hos dig eller om der er noget om snakken.

Ikke at du skal overvåge ham, men mere for selv at få fred i sindet.

Mænd savner altså ikke altid deres kvinde ligeså meget som hun savner ham eller har samme behov for hele tiden at være sammen.

Min kæreste og jeg bruger både tid sammen og hver for sig. Det skal der være plads til i et forhold ellers kvæler vi hinanden.

Når vi besøger familie, så kan vi godt være hver for sig en hel weekend, men nu bor vi også sammen og ser jo hinanden hver dag.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

skriv op
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:26

skrive det op...øøh...skal han så også aflægge raport hver gang han skal på toilettet og til købmanden...bliver det så reget med??

så kan i lige lave sån et skema...så kan i se hvis tur det er til at besøge venner og den slags...

jeg synte det lyder som en dårlig ide...

hvis han ikke gider dig så spilder du din tid..

Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd

Det var nu
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:38

ikke ment på en sådan måde at hun skulle tjekke ham hele tiden. Det skriver jeg jo også (at hun ikke skal overvåge ham)

Det var mere ment som en hjælp til hende selv for at hun selv kunne se om der var noget om det eller om hun overreagerer i forhold til hvor meget tid han bruger andre steder.

Man kan jo godt selv synes at man ikke er meget sammen fordi hun måske har større behov for at være sammen med ham end han har for at være sammen med hende.

Hvis du læser mit første indlæg, så skriver jeg jo netop også der at har han ikke tid til hende, så skal hun finde noget andet.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Pyha - prøv
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 13:54

lige og tænk på hvis det var omvendt.. Min kæreste skal ikke brokke sig over at jeg bruger meget tid hos hesten, og dermed også heste veninderne..

Og han skulle da slet ikke tænke tanken om at finden en anden..

Dog synes jeg da jeg lige var flyttet 130 væk fra ALT op til ham at han brugte alt for meget tid på hans bror"bedsteven" i stedet for mig som jo havde intet.. Åh jeg kan blive så hidsig når han vælger at bruge tiden sammen med ham istedet for mig, hvis jeg inde i mit lille hoved havde besluttet at vi nu/idag/imorgen what ever skulle lave noget sammen fordi hesten er ordnet eller bliver passet.. Men jeg ved jo godt at det bare er mig!!!

Med venlig hilsen

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider