det er bare så synd for sådan nogle børn.. moren ødelægger jo faktisk sin datters liv.. nu har jeg intet imod tykke mennesker overhovedet.. synes faktisk det er tit man ser nogle enormt tykke mennesker der er rigtig kønne.. synes faktisk også det er tit de tykke mennesker der er flinkest..
Jeg så et program i fjernsynet i går eftermiddags, der hed noget med brumbasserne eller sådan noget.. det handlede om en pige der havde været tyk hele sit liv.. hun sad og brokkede sig over at folk kiggede på hende på gaden, fordi hun var så stor.. og at hun flere gange havde holdt sig i sin seng fordi hun var så ked af det...
Så tænker man okay, det er da sikkert også synd for sådan en pige på et par og 20 år..
men senere i programmet siger hun så at hun hader motion og det burde ikke være lovligt og motinere osv.. der mistede jeg godt nok respekten for hende.. hun sagde også at hun hadede tynde mennesker.. tak tak, siger jeg bare.. jeg ved god at det ikke er nemt at tabe sig og at det ikke er alle der bare lige kan smide de 10 eller mere kg de har for meget, men man kan da prøve hvis man har det så hårdt som hun havde det..
ja håber ikke der er nogle der føler sig støtte for det er bestemt ikke meningen.. blev bare så gal da jeg så hende i går..