Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor er det synd
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:22

I den by jeg bor i er der en pige, hun går i 8 klasse og hun er stor meget stor. jeg er selv bredrøvet, men det er voldsomt med hende. hun har ingen venner da ingen vil lege med hende, fordi hun begynder at svede ved det mindste. hun har været på julemærke hjem og tabte sig meget, her var morens reaktion det var flot skat nu kan vi rigtig hygge. den stakkels mormor forsøger alt men som hun siger hvad nytter det at, få barnet til at dyrke motion, når moren propper slik og fed mad i hende. det skal siges at moren også er slemt over vægtig og siger at det er fordi de har et lavt stoftskifte, men når datteren så var væk fra hende og tabte omkring 20kg, så er det jo ikke der for og i mit hovede, skal datteren åben bart lide og holdes tyk så hun kan holde gang i illusionen om at det er der for. jeg håber at det stakkels barn snart kan komme væk og få fred til at tabe sig.

suk fra mig.

louise nu med billder
0
0
Svar på denne tråd

Sikke da et indlæg
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:56
Det er da dejligt at se, at nogen tænker så åbenlyst på andre...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

abcdef
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:31
Ja det er så sørgeligt når børn er svært overvægtige for de kan jo ikke selv gribe til handling men er helt afhængige af de voksne...Jeg er selv overvægtig og vil gøre alt for at mine børn ikke bliver det, men er ikke hysterisk for de skulle jo nødig udvikle en spiseforstyrrelse. Når min datter eller andre børn spørger ; "Hvorfor er du tyk"?, så svarer jeg ; "Jeg har spist for meget slik og drukket for meget sodavand". Det er noget de kan forholde sig til og sikkert også noget de vil tænke lidt over i forbindelse med dem selv. At de fleste af mine "for mange kilo" så er røget på i forbindelse med to graviditeter er en anden sag og er noget børn ikke kan forholde sig til da det jo er meget fjernt for deres tankegang. Men mine børn skulle da nødigt gå rundt i den tro at deres mor er det perfekte forbillede for hvordan man skal se ud når nu tingene er som de er.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

tykke mennesker
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 15:45

det er bare så synd for sådan nogle børn.. moren ødelægger jo faktisk sin datters liv.. nu har jeg intet imod tykke mennesker overhovedet.. synes faktisk det er tit man ser nogle enormt tykke mennesker der er rigtig kønne.. synes faktisk også det er tit de tykke mennesker der er flinkest..

Jeg så et program i fjernsynet i går eftermiddags, der hed noget med brumbasserne eller sådan noget.. det handlede om en pige der havde været tyk hele sit liv.. hun sad og brokkede sig over at folk kiggede på hende på gaden, fordi hun var så stor.. og at hun flere gange havde holdt sig i sin seng fordi hun var så ked af det...

Så tænker man okay, det er da sikkert også synd for sådan en pige på et par og 20 år..

men senere i programmet siger hun så at hun hader motion og det burde ikke være lovligt og motinere osv.. der mistede jeg godt nok respekten for hende.. hun sagde også at hun hadede tynde mennesker.. tak tak, siger jeg bare.. jeg ved god at det ikke er nemt at tabe sig og at det ikke er alle der bare lige kan smide de 10 eller mere kg de har for meget, men man kan da prøve hvis man har det så hårdt som hun havde det..

ja håber ikke der er nogle der føler sig støtte for det er bestemt ikke meningen.. blev bare så gal da jeg så hende i går..

Hvad er bedre end en fjordhest? {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider