Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor klager man?
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:18

Vi har haft en entreprenør til at lave et minirensningsanlæg for os, desværre er der gået et eller andet galt med nedgravningen og anlægget ligger skævt. Vi kan ikke få godkendelse af kommunen før anlægget ligger ordentligt... I papirerne der fulgte med anlægget står højt og tydligt at det skal ligge 100% lige, men entreprenøren må have lavet en sjuskefejl... Vi har kontaktet entreprenøren, som ville have tilsendt nogle billeder, dette er gjort og vi har oven i købet sendt billeder hvorpå han kan se at der er 6-7 cm skævhed, hvilket er meget når der er diverse kemikalier i anlægget som faktisk på nuværende tidspunkt kan løbe over kanten pga. skævheden. Nu kan vi pludselig ikke komme i kontakt med entreprenøren, som ikke har svaret på mailen med billeder og heller ikke tager sin telefon når vi ringer eller smser til ham. Han har fået flere opringninger og smser med besked om at kontakte os så vi kan finde en løsning på problemet.

Hvad stiller man op og hvor kan man klage? Jeg er ved at være godt gal og frustreret over dette problem!

Stald Brattensborg

8300 Odder

Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

Forbrugerklagenævnet
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:37

Jeg ville ringe til forbrugerklagenævnet eller tl ombudsmanden !!

Det er ikke sikkert at de kan hjælpe dig, men de ved i hvert fald hvem du så skal ringe til !!

Sådan noget svineri

Vink fra Fru Melgaard - tidligere sille2408

0
0
Svar på denne tråd

Fat i en
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 12:56

advokat. Selvom det koster lidt penge, så plejer de lige pludselig at være meget medgørlige, når der hænger et muligt sagsanlæg i luften. Går ud fra at det har kostet jer en del del penge at få lavet rensningsanlægget.

Du kan evt. skrive (anbefalet brev) til dem at hører I ikke noget indefor x antal dage, så går du til advokat med sagen.

Hvis de har lavet fejl og den er så tydelig som du beskriver, så kan du vist godt trække dem i retten.

Normalt når man slet ikke så langt hvis de selv kan se forinden at det vist er bedst bare at rette fejlen.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

advokat
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:08
Ja vi må nok tage fat i en advokat så... Jeg vil give ham til på fredag og får vi ikke kontakt må vi jo give ham besked på at vi kontakter en advokat! Fejlen er meget tydelig, vi havde godt lagt mærke til at tanken var skæv, men tænkte at han jo nok havde styr på hvordan sådan noget skulle laves, da han har lavet det før... Da der så var den lange tørkeperiode, blev vi opmærksomme på at der i den lave ende af tanken konstant var vådt... Så vi undersøgte det nærmere og kan jo så se at det er nogle væsker fra tanken der kommer ud! Derefter kontaktede vi ham og har så ikke kunnet få fat på ham efterfølgende... Nu ved han jo at vi vil klage, så jeg har en mistanke om at det er ganske bevidst han ikke svarer os!

Stald Brattensborg

8300 Odder

0
0
Svar på denne tråd

Dansk Byggeri
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:09

Prøv at undersøge om han er medlem hos Dansk Byggeri.

Det kan du gøre på deres hjemmeside. www.danskbyggeri.dk

Hvis han er, så kan du køre klagesag igennem dem.

Det koster vist nok 300 kr. at klage.

Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

ævævæv
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:49

Jeg kunne ikke finde ham inde på dansk byggeri...! Jeg kunne dog finde ham under www.danskekloakmestre.dk, men det hjælper desværre ikke rigtigt.

Dette billede stammer fra den lange tørkeperiode i juli, her kan man tydeligt se at der render vand ud:

og her er et billede der viser skævheden, lavet ved brug af vatterpas:

Problemet er nøjagtig det samme med vores nye septiktank, som han også har gravet ned... :(

Stald Brattensborg

8300 Odder

0
0
Svar på denne tråd

fandt lige
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:56

Jeg fandt lige denne side:

www.forbrug.dk/klage/g...ggeklager/

Håber det kan hjælpe

Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

Tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:08
Tak for linket Kamilla, det tror jeg vi kan få glæde af... Advokaten er også informeret nu, da vi er ved at afslutte en bolighandel og alligevel skulle snakke med ham, så nu må vi se hvad han finder ud af at vi skal stille op! Men hvor er det bare træls at vi i en måned forgæves har forsøgt at få fat i entreprenøren!

Stald Brattensborg

8300 Odder

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:14

Jeg kender det godt.

Godt nok er min mand selv selvstændig, men vi har også haft problemer med en kloarkmand som udførte et ikke så godt stykke arbejde for min mand (hos en kunde)

Det er rigtig træls og ret mange håndværkere er temmelig ligeglade i de her storhedstider!!

Håber i får udbedret det hurtigt.

Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider