|
|
| HN-træf på Fyn - sidste chance |
|
|
Hej tøser. Så er det sidste chance for tilmelding til HN-træffet på Fyn. Det afholdes på lørdag d. 26. august, og jeg skal bestille mad i morgen, så det er absolut sidste chance for tilmelding.
Programmet er følgende: Vi mødes kl. 10.00 hvor hestene sadles til en god tur i det grønne (der vil både blive skridtet, travet og galoperet). Kl. 11.00 - afgang fra stalden mod skoven. Kl. 13.00 - forventet hjemkomst - frokost med tilhørende drikkelse. Kl. 14.30 - Elisabeth og Louise lærer os lidt om besindighedsprøver Resten af eftermiddagen: Hestesnak og hygge. Det koster 100 kr. at deltage (incl. frokost med tilhørende drikkelse), og det er et krav, at man er 16 år eller i følge med voksen - og iøvrigt har styr på sin hest. Man er velkommen til at blive til aftensmaden, som dog består af "hjemmebragt" pizza for egen regning. Pt. er vi kun 8 (5 med heste), så det er med at komme ud af starthullerne og få tilmeldt. Håber at I vil bakke op om arrangementet. Mvh. Dianna.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Kan desværre ikke komme! Men vil ønske jer alle en kanon god dag med godt vejr!!! !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved ikke |
| Forfatter:  |
Jan R .L Andersen |
| Dato:  |
22-08-2006 14:04 |
|
Om jeg kommer jeg har meget at lave lige nu ! Men måske kommer jeg den dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilmelding |
|
|
- er desværre nødvendig af hensyn til fold-/bokspladser, mad osv. Håber at flere har lyst til at bakke op. Der er kun 4 dage til arrangementet, så det burde være muligt at sige, om man har mulighed for at komme eller ej...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå jammen så kommer jeg |
Jan R .L Andersen |
22-08-2006 18:33 |
|
Og Maxi kommer også. Hvordan betaler man og hvor er det henne !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kanon... |
|
|
Vi glæder os til at se Jer så... Nu kender jeg dig jo, så vi finder bare ud af afregningen, når du kommer - hvis bare du lover at komme, for ellers står vi med alt for meget mad... smil! Glæder mig til vi snakkes ved igen - det er jo snart længe siden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da det er længe siden |
Jan R .L Andersen |
22-08-2006 18:47 |
|
Og Maxi og mig kommer det har jeg jo skrevet til dig, men jeg skal lige have hus nummeret og post nr til kraks
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig... |
|
|
Det hedder Nyborgvej 18, 5863 Ferritslev. Glæder mig til at se Jer igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja så er det skrevet ind |
Jan R .L Andersen |
23-08-2006 06:48 |
|
Og Krak spytter et kort ud. Og Maxi er klar til at tage afsted. Det har han været siden vi kom hjem fra den anden tur vi tog, jeg regner med at han var godt tilfreds på den tur, hvofor vil han ellers op i traileren, hver gang vi kommer forbi den. Så vi kommer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super kanon... |
|
|
By the way... Det er faktisk lettere for dig at komme ned til stalden med trailer, hvis du kører efter Bækkevej (Ferritslev) i stedet. Det er ca. 100 m. nede af vejen, lige over bækken og stalden (maskinhuset) på højre hånd. Undskyld besværet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer |
Jillow |
23-08-2006 10:47 |
|
også men det kun mig.. Matti tager jeg ikke med denne gang.. Håber det er oki.. Så kan jeg give begge de to "små" muler slide mærker imens.. ae ae ae ae ae..
Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er velkommen... |
|
|
Så kan du jo evt. låne Thor til besindighedsprøverne, medmindre Christian selv vil binde an med det. Husk evt. sikkerhedssko!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| besindighedsprøverne |
Jillow |
23-08-2006 11:44 |
|
hvad går de ud på.. sikkerheds sko, har jeg ikke men mon ikke mine bjergstøvler kan bruges..  Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg ved faktisk ikke selv ret meget om besindighedsprøver, men det er vist nogen tillidsøvelser - noget med at gå over plastic, bomme osv. - tror jeg nok...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ser da.. |
Jillow |
23-08-2006 20:03 |
|
ret så sjovt ud takker for linket.. Hvad med Kristian skal han ikke være med..
Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jillow |
|
|
Christian er jo ikke rytter, så han er dømt "praktisk gris" i stedet. Han skal hente vores frokost, hjælpe os over vejen, osv., mens vi er væk. Efterfølgende tager han måske Thor med til besindighedsprøverne, men det kan også være, at han hellere vil sidde med sin kaffekop og grine af os andre... Vi ser - hvis sidstnævnte bliver resultatet, så kan du jo bare snuppe Thor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak |
Jillow |
24-08-2006 12:02 |
|
og hvis gemalen vil selv så kan jeg da sætte mig med et krus kaffe og små klukke af jer andre... evt. med camera eller være "heste holder" noget... men næste år kommer jeg fluks med en mule der kan være med, har måske en mere til den tid.. jeg leder jo efter en mere som du jo ved, men den skal være både begynderhest/og brugshest til mig /fuldstændig cool oveni og have en højde der både passer mig og gemalen.. sikke krav, gad vide om den findes..
Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jillow |
|
|
Du skal da stå og slå en paraply op eller trække en sæk med tomme dåser hen over en række sten, når hestene kommer forbi. Der er brug for 4-5 hjælpere på banen. Vh Elisabeth
Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den findes |
|
|
- bare fortsæt med eftersøgningen... Og der kan du bare se... Der er masser brug for praktisk assistance...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er kampklar |
Jillow |
24-08-2006 20:50 |
|
så jeg gør gerne nytte... øøøøøh hvad tid skal dem der ikke rider med komme?? Eller starter det for alle kl. 10..?? Jillow som spørger hele tiden.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jillow |
|
|
Louise og jeg kommer mellem 11.30 og 12 og sætter bane op. Det er du velkommen til at hjælpe med, hvis du har lyst. Vh Elisabeth
Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jillow |
|
|
Du må gerne spørge løs... Du kan komme mere eller mindre når du vil - enten til at starte med, eller når det er frokosttid - det er helt frivilligt... Tidsplanen er, at vi mødes kl. 10, rider afsted kl. 11, og spiser frokost kl. 13 - sidstnævnte kan dog svinge en hel del afhængig af rideturen, om det går gnidningsfrit med at få hestene ordnet og på fold osv. Vi glæder os til du kommer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ElisabethBJ |
Jillow |
25-08-2006 09:46 |
|
og Dianna jeg kommer futtene, vil nemmerlig nusse og ae ae.. Ærgere mig bare over jeg ikke har en mule med i år, Matti er ikke trænings klar til det endnu.. Men kommer gør jeg..
Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige |
Jillow |
25-08-2006 09:47 |
|
at skrive at jeg gerne hjælper alt det jeg kan..
Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|