Hej alle sammen 
Jeg står for et lidt svært valg - synes jeg pt. selv.
Jeg har fået "vejleding" af mine forældre, venidner osv - men alligevel ved jeg godt at det er mig der skal afgøre dét - da det er mit eget valg. Men jeg er bange for at træffe det forkerte ?
Historien er følgende:
Jeg er startet på 1-HF her efter min afsluttede sommerferie for ca. nu én uge siden.
Min veninde og jeg - er kommet i forskellige klasser, hvilkent jeg absolut ikke ser noget 'problem' i.
Men ..
Jeg er kommet i en klasse - mere specifikt 1L - vi er omkring nu tilbage 16 elever i klassen.
Der er nu 5 der er rykket - alle på min alder 16-17 år
.
Nu - er det sådan at tilbage i klassen er der nogle piger - tre drenge på alderne:
- 18
- 21
- 22
- 25
Ja, jeg er så selv 17 år.
Idag havde vi fx. historie (Vi har knald gode lærer synes jeg) - og jeg følte lidt at de jo snakker med mere udbredt sprogniveau end hvad jeg er på når jeg nu ikke er "så" gammel igen som dé er.
Hmm ..
Vi skal snart på hyttetur - bliver jeg mon ladt alene ?
De er rigtig søde i klassen, jeg snakker da rimeligt med dem, vi har - som sagt - gode lærer og jeg forstod for første gang i 2 år virkelig KEMI
- hvilkent er et stort "skridt" for mig at bare kunne forstå lidt af.
SÅ - jeg har i de seneste dage tænkt på at skifte klasse?
SKal jeg skifte - jeg snakker med alle dem fra min venindes klasse - de er på min alder.
Men alligevel har vi rigtig gode lærer, hvoraf de har rimelig dårlige lærer.
Jeg har det jo egentlig fint i klassen, snakker med dem i min klasse - men hvordan vil det gå på en evt. hyttetur hvor VI kun skal på - alene ?
- Ja, jeg er simpelthen så meget i tvivl.
Nogen som har stået i samme situration? Hvad gjorde du?
Hvad skal jeg gøre (Din mening)?
Jeg ved snart ikke
Er i vildrende og aner virkelig ikke levende råd. Jeg bliver bare endnu mere forvirret - min forældre siger det ene, veninder siger det andet, nogle af min klasse siger det trejde - og jeg selv - tænker alle tre tanker
Jeg bliver snart sindsyg..
Hjæælp ..