Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når den vandfaste er lidt for fast...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:09

Ja, jeg er jo en af dem der ikke kan leve uden min vandfaste mascare, da almindelige mascara hurtigt sidder alle andre steder end på vipperne

For en del år siden, kunne man kun få vandfast som en ganske alm. mascare, men efterhånden har alle de forskellige fancy-mascare som giver mere længde, tykkelse osv. udvidet med en vandfast udgave. Jubiii ;-D

Jeg har længe brugt L'OREALs Double Extension Waterproof, og er glad for den (Y)

Da jeg så så en dag at de også har lavet en vandfast udgave af deres Volume Shocking, tænkte jeg traks: "Den må jeg prøve! For den må da kunne gøre mine vipper endnu bedre end den jeg allerede bruger!!"

Og jo, det gør den også!... Men ak og ve!!! Den er ikke til at få igen :-(

Jeg har skurret og skruppet med min make-upfjerner til vandfast, men den vil bare ikke af

Hvad dælen gør man ved sådan en genstridig mascare?? Nogle herinde der har nogle gode råd??

Det er jo fedt nok med en vandfast mascare som er holdbar og giver flotte vipper, men den behøver altså ikke at være så holdbar at den ikke er til at få af vipperne igen :-(

Så ja, af den grund har jeg ikke brugt den mere end et par gange, fordi jeg ikke vil byde mine vipper den skruppen og skuren for at få den af, da de knækker af det... Specielt når halvdelen af mascaren alligevel stadig sidder tilbage.

Rigtig øv, da det ellers er en fed mascare. Så ja, gode råd modtages med kyshånd, evt. forslag til en ny make-upfjerner. Min nuværende fra MATAS har ellers fungeret glimrende i mange år, til en masse forskellige vandfaste mascarere, men denne gang har den mødt sin overmand.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

jeg har...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 15:24

..hørt at baby olie kan tage nogle af de stridige..

God fornøjelse :-)

Mvh Mette..
Erfaringer med Böeckmann's trailere søges!
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12.
Vel mødt :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider